• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 10:00

Detail zákazky Z20201163

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 10:00

Základné údaje

Z20201163

OF-208374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413756

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

31563490

Ryba Žilina, spol. s r.o.

P.O.Hviezdoslava 8194/85, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Majonézové šaláty a lahôdky

treska v majonéze, rybí šalát v majonéze

  • 15894700-8 - Lahôdky
  • 15871273-8 - Majonéza
  • 03311210-7 - Treska
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. treska v majonéze, rybí šalát v majonéze
Funkcia
Spracované potraviny-balené majonézové šaláty 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Treska v majonéze 5 kg, majonéza 44 %, treskovité ryby 35 % kg 700
Rybí šalát v majonéze 5 kg, majonéza 33 %, marinované ryby 35 % kg 700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane doprava na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi položkový rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. Dodávateľ v položkovom rozpočte uvedie rozdielnu sadzbu DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu potvrdenia Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej výzvy / objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových výzvach / objednávkach v pracovných dňoch pondelok, streda, štvrtok a piatok v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar .
Doprava na miesto učenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR.
Predmet zákazky musí byť v súlade s Potravinovým kódexom.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením neuspokojivú referenciu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových výzvach /objednávkach počas zmluvnej lehoty.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.02.2020 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2. článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.01.2021.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

6 048,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 11:38

24.01.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2020 07:45 - Vstupná ponuka 6 048,00 € Cena s DPH
23.01.2020 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 6 044,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS