• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 11:55

Detail zákazky Z20201034

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 11:55

Základné údaje

Z20201034

OF-208372

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4411607

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

zelenina, ovocie, kapusta kyslá kvasená a zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina, ovocie, kapusta kyslá kvasená a zemiaky
Funkcia
Čerstvá zelenina, ovocie, kapusta kyslá kvasená a zemiaky prvotriednej kvality určené osobám na priamu konzumáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa kg 8000
Mrkva kg 2500
Petržlen kg 1500
Zeler kg 1500
Kaleráb kg 300
Karfiol (kusy) ks 900
Kapusta hlávková biela, červená kg 2400
Kapusta kvasná, balenie 10 kg kg 2000
Kapusta čínska kg 300
Paradajka čerstvá kg 3000
Paprika čerstvá kg 3000
Uhorka šalátová kg 2000
Banán kg 2500
Pomaranč kg 3500
Mandarínka kg 1000
Broskyne - nektárinky kg 1000
Hrušky kg 450
Melóny (červený vodový) kg 1000
Hrozno (biele, červené) kg 50
Citrón kg 1000
Limetka kg 200
Jablká kg 6000
Pór kg 800
Cesnak kg 350
Brokolica čerstvá ks 200
Šalát hlávkový, lollo rosso-bianco ( kusy ) ks 800
Reďkvička červená zväzok cca. 10ks ( kusy ) ks 500
Cibuľka skorá, jarná zväzok cca 10ks ( kusy ) ks 1500
Listový šalát balený (baby špenát, rukola, polniček bal. 100-150g) ks 150
Cherry paradajky kg 400
Kiwi kg 300
Keľ kg 250
Petržlenová vňať čerstvá kg 50
Šampión čerstvý kg 150
Grep kg 500
Zázvor kg 20
Mäta čerstvá kg 20
Zemiaky konzumné I. trieda, varný typ B kg 35000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. kvalita predmetu zákazky - akosť I. trieda
2. kvalita predmetu zákazky čerstvý, nepoškodený, celý, zdravý, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti.
3. geneticky modifikovaný predmet zákazky nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. Dodávateľ v položkovom rozpočte uvedie rozdielnu sadzbu DPH.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových výziev/objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej výzve/objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu v súlade s Potravinovým kódexom.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových výzvach/objednávkach v pracovných dňoch pondelok, streda, štvrtok a piatok v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania.
V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových výzvach/objednávkach počas zmluvnej lehoty.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových výziev/objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením neuspokojivej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.02.2020 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.01.2021.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

70 310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 09:31

23.01.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 106
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 13:14 - Vstupná ponuka 70 261,00 € Cena s DPH
23.01.2020 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka 66 051,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS