37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Zdvíhacie stĺpové hydraulické zariadenie
stĺpový zdvihák
Tovar, Služba
1. Zdvíhacie stĺpové hydraulické zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 1 sady nového stĺpového hydraulického zariadenia pre úžitkové automobily, pozostávajúceho zo 6 ks stĺpových zdvihákov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet stĺpov | ks | 6 | ||
nosnosť 1 stĺpu | t | 5 | 8 | |
výška zdvihu | mm | 1800 | ||
rýchlosť zdvihu | s | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mobilné stĺpy | áno |
Napätie elektrickej sústavy | 400/50Hz |
Prevedenie | elektrohydraulický/elektromechanický |
Ovládanie stĺpov | jednotlivo/ v pároch/ všetky naraz |
ovládací panel | Mobilný |
Ovládanie pomocou zabezpečeného rádiového spojenia | áno |
Synchronizácia stĺpov | áno |
Signalizácia chyby | áno |
Horný a dolný koncový spínač | áno |
Bezpečnostný koncový spínač | áno |
Núdzové tlačidlo na každom stĺpe | áno |
Zvuková a svetelná signalizácia chodu zariadenia | áno |
Nastaviteľné ramená | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nepoužitého zdvíhacieho zariadenia s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou technickou a prevádzkovou dokumentáciou (vrátane východiskovej revíznej správy zdvíhacieho zariadenia) do 60 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a vyhlásenie o zhode. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručená informácia s určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. Záručná doba 24 mesiacov. |
8. Miestom dodania je sídlo objednávateľa v meste oblasť Stará Ľubovňa. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru a zaškolenie obsluhy min. dvoch ósôb. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
12. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku s DPH. |
13. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
14. Servisné podmienky: Servisné strediská v rámci SR - jedno Prešovský samosprávny kraj alebo Košický samosprávny kraj. |
15. Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky podľa zákona č.157/2018 Z.z. o meteorológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Levočská 25, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
31.01.2020 09:18 — 31.03.2020 09:21
1,00 sada
29 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2020 09:03
24.01.2020 09:08
24.01.2020 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2020 13:39 - Vstupná ponuka | 28 999,20 | € | Cena s DPH |
22.01.2020 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: