• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 09:08
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 10:05

Detail zákazky Z20201015

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 09:08
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 10:05

Základné údaje

Z20201015

OF-208298

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413746

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdvíhacie stĺpové hydraulické zariadenie

stĺpový zdvihák

  • 42413000-4 - Zdviháky a zariadenia na zdvíhanie vozidiel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdvíhacie stĺpové hydraulické zariadenie
Funkcia
Dodanie 1 sady nového stĺpového hydraulického zariadenia pre úžitkové automobily, pozostávajúceho zo 6 ks stĺpových zdvihákov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet stĺpov ks 6
nosnosť 1 stĺpu t 5 8
výška zdvihu mm 1800
rýchlosť zdvihu s 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilné stĺpy áno
Napätie elektrickej sústavy 400/50Hz
Prevedenie elektrohydraulický/elektromechanický
Ovládanie stĺpov jednotlivo/ v pároch/ všetky naraz
ovládací panel Mobilný
Ovládanie pomocou zabezpečeného rádiového spojenia áno
Synchronizácia stĺpov áno
Signalizácia chyby áno
Horný a dolný koncový spínač áno
Bezpečnostný koncový spínač áno
Núdzové tlačidlo na každom stĺpe áno
Zvuková a svetelná signalizácia chodu zariadenia áno
Nastaviteľné ramená áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nepoužitého zdvíhacieho zariadenia s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou technickou a prevádzkovou dokumentáciou (vrátane východiskovej revíznej správy zdvíhacieho zariadenia) do 60 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a vyhlásenie o zhode.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručená informácia s určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. Záručná doba 24 mesiacov.
8. Miestom dodania je sídlo objednávateľa v meste oblasť Stará Ľubovňa.
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru a zaškolenie obsluhy min. dvoch ósôb.
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
12. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku s DPH.
13. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
14. Servisné podmienky: Servisné strediská v rámci SR - jedno Prešovský samosprávny kraj alebo  Košický samosprávny kraj.
15. Verejný obstarávateľ  požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky podľa zákona č.157/2018 Z.z. o meteorológii a o zmene a doplnení  niektorých zákonov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Levočská 25, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

31.01.2020 09:18 — 31.03.2020 09:21

1,00 sada

29 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 09:03

24.01.2020 09:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 09:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 194
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 13:39 - Vstupná ponuka 28 999,20 € Cena s DPH
22.01.2020 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 28 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS