Z20201007
OF-208355
zazmluvnená
00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne dvoch základných škôl v meste
školský nábytok, interiérové vybavenie, laboratórny nábytok
Tovar, Služba
1. 1. Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne štyroch základných škôl v meste
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie interiérového vybavenia pre tri polytechnické a jednu fyzikálnu učebňu základných škôl v meste |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | súbor | 1 | ||
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | ks | 1 | ||
1.2 Stolička/taburet pre žiaka | ks | 34 | ||
1.3 Žiacky stôl | ks | 34 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | Pracovisko učiteľa je zložené z katedry učiteľa, stoličky a kontajnera. V katedre sa ako základ nachádza uzamykateľná skrinka na uloženie notebooku, jednoduché vysunutie do roviny pracovnej dosky, |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | uzamykateľná zásuvka so skrinkou, konštrukcia: plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 50x30mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi. Pracovná doska: laminátová buková drevotrieska v hrúbke 18 mm, |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | hrany ABS 2 mm, rozmer dosky: 1300×600 mm, vystužená oceľovou priečkou, výška dosky katedry: nastaviteľná, úložný uzamykateľný box na notebook ľavé prevedenie, zásuvný modul, otvory na káble, |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | kontajner: uzamykateľná zásuvka, uzamykateľná skrinka; stolička: plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, pod sedákom sú umiestnené 4 klzáky, farba |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | konštrukcie: strieborná, sedák a operadlo sú čalúnené - hnedá farba, sedák: hrúbka 10 mm s rozmerom 382 x 400 mm, opierka: hrúbka 8 mm s rozmerom 384 x 200 mm, výška sedadla stoličky: nastaviteľná |
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | Jednomiestny drevený stôl z laminovanej bukovej drevotriesky s ABShranami. Konštrukcia: plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 50x30mm,nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi., ktoré chránia podlahu |
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | pred poškriabaním. Pracovná doska: laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm, hrany ABS 2 mm, rozmer dosky 1300×600 mm, vystužená oceľovou priečkou, výška dosky katedry nastaviteľná, výsuvná doska na |
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | klávesnicu, uzamykateľná zásuvka vľavo /uzamykateľná skrinka vpravo (kontajner), otvor na káble; stolička:plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, pod |
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | sedákom sú umiestnené 4 klzáky, farba konštrukcie: strieborná, sedák a operadlo sú čalúnené - hnedá farba, sedák: hrúbka 10 mm s rozmerom 382 x 400 mm, opierka: hrúbka 8 mm s rozmerom |
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | 384 x 200 mm, výška sedadla stoličky: nastaviteľná |
1.2. Stolička/taburet pre žiaka | Výškovo nastaviteľná školská stolička, ktorá spĺňa všetky požiadavky žiaka pre zdravé sedenie. Nohy stoličky sú ukončené gumoplastovými klzákmi, ktoré tlmia hluk a chránia podlahu i lavicu pred |
1.2. Stoličika/taburet pre žiaka | poškriabaním. Sedák a operadlo sú vyrobené z pevnej bukovej preglejky, plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm; nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, pod sedákom sú umiestnené 4 klzáky |
1.2. Stoličika/taburet pre žiaka | , sedák a operadlo v prevedení LAMINO (extrémne pevná buková preglejka), sedák: hrúbka 10 mm, opierka: hrúbka 8 mm, výška sedadla nastaviteľná, rozmer sedadla šxd 382 x 407 mm, farba konštrukcie |
1.2. Stoličika/taburet pre žiaka | strieborná. |
1.3. Žiacky stôl | Výškovo nastaviteľná lavica školská 1-miestna, plochooválny profil z pevného kovu, farba konštrukcie: strieborná, rozmer 50x30 mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, háčiky na tašku 2x, |
1.3. Žiacky stôl | úložné košíky 1x, stolová doska v odolnej povrchovej úprave, pracovná doska: laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm, hrany ABS 2 mm, rozmer dosky: 700×500 mm, vystužená oceľovou priečkou v dĺžke 600mm |
Názov |
1. Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
2. Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok,alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Prijímateľ (resp. Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EU. |
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) s použitím katalógov, technického opisu, resp. iných relevantných dokumentov do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy jednotlivo podľa bodov 1.1 až 1.3. |
5. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
6. Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
7. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady potrebné pre užívanie podľa všeobecných platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
8. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie/montáže. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku , za dopravu na miesto plnenia a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
13. Lehota dodania tovaru je 60 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Prijímateľovi/Objednávateľovi finančného príspevku. |
14. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 10 dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkový rozpočet. |
Nábrežia Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
30.01.2020 08:18 — 30.10.2020 15:30
70,00 ks
4 944,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2020 14:10
27.01.2020 12:00
27.01.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2020 14:38 - Vstupná ponuka | 4 938,00 | € | Cena s DPH |
20.01.2020 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 938,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: