• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 13:00

Detail zákazky Z20201007

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 13:00

Základné údaje

Z20201007

OF-208355

zazmluvnená

Objednávateľ

00326470

Mesto Poprad

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne dvoch základných škôl v meste

školský nábytok, interiérové vybavenie, laboratórny nábytok

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39151200-7 - Dielenské pracovné stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne štyroch základných škôl v meste
Funkcia
Obstaranie interiérového vybavenia pre tri polytechnické a jednu fyzikálnu učebňu základných škôl v meste
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) súbor 1
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) ks 1
1.2  Stolička/taburet pre žiaka ks 34
1.3 Žiacky stôl ks 34
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) Pracovisko učiteľa je zložené z katedry učiteľa, stoličky a kontajnera. V katedre sa ako základ nachádza uzamykateľná skrinka na uloženie notebooku, jednoduché vysunutie do roviny pracovnej dosky,
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) uzamykateľná zásuvka so skrinkou, konštrukcia: plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 50x30mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi. Pracovná doska: laminátová buková drevotrieska v hrúbke 18 mm,
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) hrany ABS 2 mm, rozmer dosky: 1300×600 mm, vystužená oceľovou priečkou, výška dosky katedry: nastaviteľná, úložný uzamykateľný box na notebook ľavé prevedenie, zásuvný modul, otvory na káble,
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) kontajner: uzamykateľná zásuvka, uzamykateľná skrinka; stolička: plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, pod sedákom sú umiestnené 4 klzáky, farba
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) konštrukcie: strieborná, sedák a operadlo sú čalúnené - hnedá farba, sedák: hrúbka 10 mm s rozmerom 382 x 400 mm, opierka: hrúbka 8 mm s rozmerom 384 x 200 mm, výška sedadla stoličky: nastaviteľná
1.1 a)  Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) Jednomiestny drevený stôl z laminovanej bukovej drevotriesky s ABShranami. Konštrukcia: plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 50x30mm,nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi., ktoré chránia podlahu
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) pred poškriabaním. Pracovná doska: laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm, hrany ABS 2 mm, rozmer dosky 1300×600 mm, vystužená oceľovou priečkou, výška dosky katedry nastaviteľná, výsuvná doska na
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) klávesnicu, uzamykateľná zásuvka vľavo /uzamykateľná skrinka vpravo (kontajner), otvor na káble; stolička:plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, pod
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) sedákom sú umiestnené 4 klzáky, farba konštrukcie: strieborná, sedák a operadlo sú čalúnené - hnedá farba, sedák: hrúbka 10 mm s rozmerom 382 x 400 mm, opierka: hrúbka 8 mm s rozmerom
1.1 a) Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) 384 x 200 mm, výška sedadla stoličky: nastaviteľná
1.2. Stolička/taburet pre žiaka Výškovo nastaviteľná školská stolička, ktorá spĺňa všetky požiadavky žiaka pre zdravé sedenie. Nohy stoličky sú ukončené gumoplastovými klzákmi, ktoré tlmia hluk a chránia podlahu i lavicu pred
1.2. Stoličika/taburet pre žiaka poškriabaním. Sedák a operadlo sú vyrobené z pevnej bukovej preglejky, plochooválny profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm; nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, pod sedákom sú umiestnené 4 klzáky
1.2. Stoličika/taburet pre žiaka , sedák a operadlo v prevedení LAMINO (extrémne pevná buková preglejka), sedák: hrúbka 10 mm, opierka: hrúbka 8 mm, výška sedadla nastaviteľná, rozmer sedadla šxd 382 x 407 mm, farba konštrukcie
1.2. Stoličika/taburet pre žiaka strieborná.
1.3. Žiacky stôl Výškovo nastaviteľná lavica školská 1-miestna, plochooválny profil z pevného kovu, farba konštrukcie: strieborná, rozmer 50x30 mm, nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi, háčiky na tašku 2x,
1.3. Žiacky stôl úložné košíky 1x, stolová doska v odolnej povrchovej úprave, pracovná doska: laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm, hrany ABS 2 mm, rozmer dosky: 700×500 mm, vystužená oceľovou priečkou v dĺžke 600mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách.
2. Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok,alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Prijímateľ (resp. Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa.
3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EU.
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie  požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) s  použitím katalógov, technického opisu,  resp. iných relevantných dokumentov  do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy jednotlivo podľa  bodov 1.1 až 1.3.
5. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
6. Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie.
7. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady potrebné pre užívanie podľa všeobecných platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
8.  Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
9.  Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie/montáže.
10.  Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
12. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku , za dopravu na miesto plnenia a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
13. Lehota dodania tovaru je 60 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Prijímateľovi/Objednávateľovi finančného príspevku.
14. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 10 dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkový rozpočet.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežia Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

30.01.2020 08:18 — 30.10.2020 15:30

70,00 ks

4 944,66

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 14:10

27.01.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 14:38 - Vstupná ponuka 4 938,00 € Cena s DPH
20.01.2020 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 4 938,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS