• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2020 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2020 14:31
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2020 15:25

Detail zákazky Z2020964

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2020 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2020 14:31
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2020 15:25

Základné údaje

Z2020964

OF-207325

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4409139

Objednávateľ

00165697

Okresný súd

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb podľa technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spisové dosky, A4, vhodné na založenie dokumentov A4, (jednostranne poťahované spisové dosky bez chrbta spojené šnúrkami balenie /25 ks) ks 50
Lepidlo Gamafix 110 g ks 50
Kancelárske spojovače 26/6 balenie = 1000 ks balenie 100
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu modrej farby ks 50
Strúhadlo jednodierové , kovové, k štandardným ceruzkám s max. priemerom 8,2 mm, 23° pre presný a čistý výsledok ks 24
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu červenej farby ks 100
CD-R 700 MB - bal= 50 ks bal 1
DVD-R 4,7 GB, 120 min.- bal.= 25 ks bal 2
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu zelenej farby ks 50
Guma na gumovanie, kvalitná mäkká, ideálna na gumovanie ceruziek ks 30
Lepiaca páska šírka 48 mm/návin 66 m ks 48
Lepiaca páska šírka 12mm/návin 10 m ks 36
Kovový dierovač s uzamykateľným ramenom, kapacita dierovania 20 listov, vzdialenosť dier: 80 mm, priemer otvorov: 5,5 mm ks 5
Záznamová kniha A4 linajková, počet listov 80-100 ks 5
Doska s vodorovnými záložkami A4, PVC (zatváracia doska so záložkami na založenie dokumentov, vyrobená z PVC) ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
2. Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy (položkovitý rozpočet) v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH jednotlivých druhov tovarov, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tovarov.
3. Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
4. Kancelárske potreby musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

30.01.2020 14:32 — 30.01.2020 14:34

571,00 ks/bal

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2020 14:36

22.01.2020 14:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.01.2020 14:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 11:02 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
22.01.2020 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 699,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS