• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2020 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2020 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2020 15:30

Detail zákazky Z2020949

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2020 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2020 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2020 15:30

Základné údaje

Z2020949

OF-208321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4407297

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31565531

IMI TRADE s.r.o.

Jánošíkova 21, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety s potlačou

reklamné predmety, propagačné výrobky, potlač, pero, zápisník

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79341000-6 - Reklamné služby
  • 79342200-5 - Propagačné služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reklamné predmety s potlačou
Funkcia
1. Reklamné predmety za účelom prezentácie objednávateľa.
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Plastové biele guľôčkové pero ks 1000
2. Zápisník so značkovačmi a notesom ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Plastové biele guľôčkové pero, s farebnou gumovou časťou a s lesklými chrómovými dielmi. S modrou náplňou. Materiál: plast (ABS), rozmer: priemer 13x140 mm, logo objednávateľa (napr. AP809360-06)
2. Zápisník (na prednej strane výrez - smajlík) so značkovačmi a notesom. Zápisník so značkovacími lístkami a blokom s 50-timi linajkovými stranami. Technológia potlače: tampónová. Rozmery: 8,1x14,9x1,5 cm. Farba zápisníku: hnedá, logo objednávateľa (napr. B4500600PK2)
3.  V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov pre všetky položky, ich špecifikáciu a vyobrazenie,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotkové ceny sú konečné, zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (2. poschodie, bez výťahu) a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky.
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
8. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa s návrhom vizualizácie) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení   zmluvy.
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej  objednávky pracoviska objednávateľa, v ktorej bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania.
10. Objednávateľ pred vystavením objednávky odsúhlasí dodávateľovi návrh vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga a jeho umiestnenia.
11.  Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
12. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ  vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Požadované množstvo reklamných predmetov bude dodané najneskôr do  7.2.2020.
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.01.2020 08:00 — 07.02.2020 15:00

1,00 súbor

537,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2020 13:10

21.01.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 527
 21
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.01.2020 13:50 - Vstupná ponuka 537,60 € Cena s DPH
21.01.2020 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 523,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS