• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 10:35

Detail zákazky Z2020925

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 10:35

Základné údaje

Z2020925

OF-208092

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4425132

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

40086992

Palušný Robert

Š.Moyzesa 3227/46, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Meracie vybavenie

merací prístroj, tvrdomer, drsnomer

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj pre kontrolu obvodovej hádzavosti
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020 zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Merací prístroj na meranie polohy a hádzania strojových súčiastok s príslušenstvom pre vzdelávacie potreby strednej školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj pre kontrolu obvodovej hádzavosti s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
merací prístroj na meranie polohy a hádzania strojových súčiastok
pre obvod obrobku D 50  ÷ 75 mm
uchytenie v hrotoch nad základovou doskou
rozmer dosky min. 400 x 160 mm
s presným digitálnym odchýlkomerom pre laboratórne použitie
 2. Profil projektor s príslušenstvom
Funkcia
Merací prístroj na meranie rozmerov a tvarov súčiastok pre vzdelávacie potreby strednej školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Merací prístroj na meranie rozmerov a tvarov súčiastok ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
s odčítacou jednotkou
s vysokou spoľahlivosťou funkcií pri zachovaní  vysokej presnosti merania
s tichým pohybom vo všetkých osiach
s osvetlením obrysov a povrchu súčiastok
so zabudovanou optikou
jednoduchý softvér na ovládanie
 3. Súprava na meranie a kontrolu
Funkcia
Súprava na meranie kvality povrchu kovových súčiastok pre vzdelávacie potreby strednej školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prenosný digitálny drsnomer ks 1
2. Prenosný digitálny tvrdomer ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prenosný digitálny drsnomer
LCD displej vyžaduje sa
softvérová kalibrácia: pomocou klávesnice a širokým meracím rozsahom vhodným pre väčšinu materiálov, s možnosťou merania rovných, vypuklých a šikmých povrchov
dobíjateľné batérie vyžaduje sa, možnosť práce aj počas nabíjania
prístroj musí obsahovať: piezo-elektrický hrot pre vonkajší povrch, posuvný kryt snímača, zaťahovaciu krytku hrota
ďalšie vlastnosti: prístroj musí byť vybavený zvukovým signálom a automatickým vypnutím prístroja, musí spĺňať bežné normy DIN a ISO,
PARAMETRE:
parametre drsnosti: Ra, Rz
jednotky: µm
dĺžky posuvu: 0.25mm,0.8mm,2.5mm
hodnotiace dĺžky: 1.25mm,4.0mm,5.0mm
min. zakrivenie cylindrického povrchu: priemer 40 mm konkávneho (dutého) povrchu
dĺžka merania: podľa rozsahu prístroja 4-6 mm
meracia pätka: piezo-elektrická
merací hrot: diamantový, polomer 5µm± 1µm
napájanie: 3.6V/Li-ion batérie/ s indikátorom nízkeho napätia batérií
nabíjanie: 9VDC (dobíjateľné v priebehu merania)
dobíjací čas batérie: max. 15 hod.
Súčasť obsahu balenia drsnomera: •    meracia jednotka •    kalibračná Ra doštička •    nabíjačka •    návod v sk/cz jazyku •    ochranný a prenosný obal
2. Prenosný digitálny tvrdomer
Priame zobrazenie hodnoty tvrdosti v: Rockwell HRB, HRC, Vickers HV, Brinell HB, Shore HS, HLD Leebs
Zobrazenie výsledkov testov priamo na displeji
Rázová hlavica typ D integrovaná: bez káblov vyžaduje sa
Testy v ľubovoľnom uhle vyžaduje sa
LCD displej vyžaduje sa
Zobrazenie kapacity batérie vyžaduje sa
Tolerancia: druhá trieda presnosti
Pamäť: min. 90 meraní pre skupiny súborov
Výstup: NO
Min. drsnosť testovaného kusu: 1.6µ(Ra)
Max. tvrdosť meraného kusu: 960HLD
Minimálny polomer obrobku: Rmin=40-60 mm
Min. váha meraného kusu: 2-5 kg na pevnom podklade; 0,05-2 kg s väzobným gélom
Min. hrúbka meraného kusu: 5 - 6  mm
Min. hrúbka tvrdenej vrstvy: 0,8 - 1,0 mm
Napájanie: nabíjateľná Li batéria
Požadované príslušenstvo: •    hlavná jednotka s integrovanou rázovou hlavicou •    referenčný blok HLD s hodnotou •    nabíjačka •    čistiaca kefa •    návod v sk/cz jazyku •    oporné krúžky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Cena vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky) a zaučenia k obsluhe.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje vystavenie  východzej  revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením telefonických a emailových kontaktov.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy vrámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách  financovaných  z fondov EÚ" OPET v platnom znení.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ je povinný uvádzať  na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a  zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo  nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. Vansovej 32, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.05.2020 10:00 — 30.10.2020 12:00

4,00 ks

17 474,80

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2020 08:42

30.01.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 43
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2020 11:32 - Vstupná ponuka 17 466,00 € Cena s DPH
30.01.2020 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 15 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS