• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2020 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2020 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2020 15:35

Detail zákazky Z2020894

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2020 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2020 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2020 15:35

Základné údaje

Z2020894

OF-208348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4404935

Objednávateľ

30801397

Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok

Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky 2020

poukážky, darček, darčekové poukážky pre zamestnancov, darčeková poukážka

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky 2019
Funkcia
Poukážky sú vo forme darčekových kupónov vydávané podľa grafických návrhov uchádzačov zodpovedajúce všeobecne právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpismi o ceninách.
Univerzálne využitie darčekových poukážok - kultúrne a športové podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi, vzdelávanie, wellnes, príp. iné ďalšie využitie
Darčekové poukážky v 2 hodnotách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná nominálna hodnota darčekových poukážok v hodnote 5,00 € ks 2637
Požadovaná nominálna hodnota darčekových poukážok v hodnote 1,00 € ks 64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Univerzálne použitie na kultúrne a športové podujatia, nákup cukroviniek, elektroniky, drogérie, kozmetiky, kníh, oblečenia, liekov, obuvi, vzdelávanie, wellnes a ďalšie možné použitie
Poukážky budú zodpovedať platným právnym predpisom o ceninách
Poukážky budú zviazané ( zlepené) do knižky s určeným počtom nominálnych hodnôt a kusov
Každá knižka bude mať na prednej strane meno zamestnanca
Zoznam zamestnancov, počet poukážok v knižke a počet knižiek bude doručený po uzatvorení zmluvy
Počet knižiek 346
Platnosť poukážok do 31.12.2020
Počet akceptačných miest minimálne 5500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových poukážok, balením, manipuláciou a ďalšími prípadnými nákladmi.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť zoznam zazmluvnených prevádzok Dodávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Každá knižka s poukážkami bude zviazaná s určeným množstvom a druhom poukážok, vystavená na meno zamestnanca.
Menný zoznam zamestnancov bude doručený po uzatvorení zmluvy.
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
S víťazným uchádzačom bude uzatvorená Sprostredkovateľská zmluva podľa čl. 28 ods. 3 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov v spojení s § 34 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

23.01.2020 08:00 — 27.01.2020 11:00

1,00 celok

13 249,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.01.2020 14:34

20.01.2020 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2020 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.01.2020 14:49 - Vstupná ponuka 13 249,00 € Cena s DPH
15.01.2020 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 13 248,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS