• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2020 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2020 14:50

Detail zákazky Z2020889

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2020 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2020 14:50

Základné údaje

Z2020889

OF-204487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4404933

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

27510204

IMEDEX s.r.o.

Kladská 1092/1a, Hradec Králové, 50003, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Manometrický systém pre anorektálnu a pažerákovú oblasť

vyšetrovanie HR manometrie pažeráku, alebo anorektálne

  • 33124110-9 - Diagnostické systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Manometrický systém
Funkcia
Predoperačné a pooperačné hodnotenie funkcií svalstva daných oblastí a nervových štruktúr
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Manometria s vysokým rozlíšením súhrn 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hardwarové vybavenie zostavy: pažeráková a anorektálna HRM (s vyským rozlíšením) s možnosťou rozšírenia o HRM pažeráka s impedanciou, 3D HRM dolného pažerákového zvierača, 3D anorektálnu HRM
Systém solid state (polovodičové) high-resolution manometria, pažeráková high - resolution manometria, počet kanálov min. 24 (počet meracích bodov min. 288)., anorektálna high-resolution manometria min. 10 kanálov (počet meracích bodov min. 122) min.
- Počet kanálov min. 12 na jedno MPI (v prípade rozporu uveďte alternatívu a výrobcu zariadenia) áno
- Rozsah tlaku: min. –600 cm H2O (v prípade rozporu uveďte alternatívu a výrobcu zariadenia) áno
- Citlivosť snímača tlaku: min. 5uV/V/mmHg (v prípade rozporu uveďte alternatívu a výrobcu zariadenia) áno
- Vstupná impedancia: 10 M Ω áno
- Držiak na MPI a objímky (nehrdzavejúca oceľ) áno
Hlavný komunikačný modul s min. 5 portami na priame káblové spojenie, Komunikácia s PC prostredníctvom USB a Napájanie: 15 V ±20 % (v prípade rozporu uveďte alternatívu a výrobcu zariadenia) áno
Bezpečnostný set – zostava zaisťujúca ochranu systému pred prúdovým preťažením siete 220 - 240 V obsahujúci Vozík s min. dvomi kolieskami s účinnou brzdou a izolovaným transformátorom určeným pre zdravotnícke zariadenia. Pojazdný vozík musí mať aj min. výbavu: zásuvka na dokumenty a ostatné príslušenstvo, systém uchytenia modulov napr. Euro lištami a pod. áno
Integrovaný autokalibračný systém včítane kalibračnej trubice áno
Pažeráková high - resolution manometria, počet kanálov min. 24 (počet meracích bodov min. 288)., anorektálna high-resolution manometria min. 10 kanálov (počet meracích bodov min. 122). Záruka pre obe manometrie min. 200 použití alebo 24 mesiacov áno
Diaľkové ovládanie áno
Pracovná stanica s príslušenstvom , včítane Operačný systém Windows (najnovšia verzia) a softvér (min.2,0 GHz CPU, 4 GB RAM, 256 GB HDD/SSD, LAN, min. 4 x USB, DVD mechanika), dotykový monitor min. 21,0“ uchytený na otočnom ramene (s určením pre zdravotnícke zariadenia), farebná laser. tlačiareň áno
Min. Softwarové vybavenie zostavy: Program pre databázu pacientov. Databáza pacientov-analýza výsledkov. Archivácia a export dát do PDF, JPEG, EXCEL. Možnosť filtrácie databázy. Softvér pre automatickú analýzu nameraných výsledkov. Ľubovoľný počet protokolov - nastavenie užívateľom. Program na tvorbu správ: tlač správy a grafu na papier , ulož. správy a grafu vo formátoch PDF, JPG, Word, Excel ., Testovací program na skúšanie hardvéru „Chicago classification“ a pod.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné, charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. Za ekvivalentné produkty sa budú pokladať aj také produkty, ktoré síce nebudú spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky,
pokračovanie ale budú spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na úplné zabezpečenie účelu, na ktorý sú požadované produkty určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v primeranom  rozsahu
Návrh splatnosti faktúr 60 dní.
Nesplnenie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Pri dodávke zariadenia: predloženie dokladov, ktoré sú potrebné pre užívanie predmetu plnenia (certifikáty/doklady o zhode, atesty, licenčné certifikáty, protokol o prevzatí/inštalačný protokol, záručný list a pod. )
Návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku
Počas záruky bezplatné vykonávanie všetkých výrobcom požadovaných či doporučených úkonov vrátane všetkých náhradných dielov. (pravidelné bezpečnostné technické kontroly, validácie, kalibrácie, servisné a preventívne prehliadky a pod.)
Dodávateľ do 5 prac. dní  po uzatvorení zmluvy predloží elektronicky na adresu kontaktnej osoby, podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky a podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu resp. typového označenia s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného a v prípade použitia ekvivalentných riešení / riešenia predloží zoznam týchto riešení / riešenia.
Požaduje sa  nový, nepoužívaný, nerepasovaný tovar, s min. záručnou dobou 24 mesiacov od odovzdania do prevádzky. Požadovaný časový limit na servisný zásah je do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Bezplatné zapožičanie náhradného prístroja po dobu opravy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu. Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy v el. forme na adresu kontaktnej osoby dodávateľ na vecnej báze presne špecifikuje požiadavky na prípadne stavebné úpravy (elektrika, dátové prípojky, plyn, voda, kanalizácia, vetranie a pod.) ak sú potrebné z hľadiska inštalácie predmetu plnenia . Náklady na systémovú integráciu do Nemocničného informačného systému a jeho plnohodnotnú komunikáciu vrátane potrebných licencií musia byť zahrnuté do ceny za predmet zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

28.02.2020 13:00

1,00 ks

69 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.01.2020 14:11

20.01.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.01.2020 08:30 - Vstupná ponuka 69 000,00 € Cena bez DPH
20.01.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 68 850,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS