31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
28111290
INDUBIA s.r.o.
Milady Horákové 42/127, Praha, 16000, CZE
Pôrodná posteľ
gynekológia, pôrodná posteľ,
Tovar, Služba
1. Pôrodná posteľ v počte 12 kusov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pôrodná posteľ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pôrodná posteľ | počet | 12 | ||
Dĺžka postele | mm | 2200 | ||
Šírka rámu postele | mm | 1000 | ||
Šírka postele | mm | 1100 | ||
Dĺžka postele v polohe ( kreslo) | mm | 2000 | ||
Zdvih ložnej plochy ( elektricky ) | mm | 600 | 900 | |
Uhol sklonu operadla ( elektricky ) | stup. | 0° | 70° | |
Uhol sklonu sedadla ( elektricky) | stup. | 0° | 18° | |
Trendelenburg (elektricky) | stup. | 0° | 10° | |
Prevádzkové zaťaženie | kg | 210 | 250 | |
Napájacie napätie | V | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trieda ochrany proti úrazu elektrickým prúdom: I (resp. II) | áno |
Záložný zdroj napájania - akumulátor | áno |
Možnosti ovládania: | |
Ovládanie nožné | áno |
Ovládanie ovládačom | áno |
Ovládanie v postraniciach | áno |
Mechanické polohovanie podnožnej časti | áno |
Nastavenie polôh nôh | áno |
Príslušenstvo : | |
Odnímateľné hlavové čelo | áno |
Podhlavník | áno |
Držiak na nohy s rýchloupínačom | áno |
Úchyty pre ruky | áno |
Sklápateľné bočnice s ovládaním | áno |
Podnožný diel | áno |
Infúzny stojan 2 ks (nerez, teleskop) | áno |
Hrazda | áno |
Stolička pre lekára | áno |
Gynekologická nádoba s objemom 10-30 litrov nerezová | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je dvanásť kusov pôrodných postelí s príslušenstvom, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky.Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (6 osôb) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu (min. 2 hod.). |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva maximálne do 12 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 24 hodín v rámci pracovných dní. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadny. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín od uplatnenej reklamácie. |
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18 OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
30.01.2020 08:00 — 23.03.2020 14:00
12,00 kus
157 073,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2020 08:21
21.01.2020 10:00
21.01.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2020 11:11 - Vstupná ponuka | 157 073,40 | € | Cena bez DPH |
20.01.2020 22:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 157 073,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: