160971
Gymnázium Milana Rastislava Štefánika
Nám. L. Novomeského 4, Košice, 04224, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery
tonery do tlačiarní, multifunkčných zariadení, kopírovacích zariadení, originálne tonery
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie originálnych tonerov do tlačiarní, multifunkčných a kopírovacích zariadení podľa príslušných typov zariadení, vrátane odberu a ekologickej likvidácie prázdnych tonerových kaziet. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
originálny toner do multifunkčnej farebnej tlačiarne Oki C342w (MC342w black) | ks | 6 | ||
originálny toner do multifunkčnej farebnej tlačiarne Oki C342w (MC342w magenta) | ks | 12 | ||
originálny toner do multifunkčnej farebnej tlačiarne Oki C342w (MC342w cyan) | ks | 12 | ||
originálny toner do multifunkčnej farebnej tlačiarne Oki C342w (MC342w yellow) | ks | 12 | ||
originálny toner do tlačiarne HP (35A) | ks | 3 | ||
originálny toner do tlačiarne HP (36A) | ks | 3 | ||
originálny toner do tlačiarne HP (85A) | ks | 3 | ||
originálny toner do tlačiarne HP (12A) | ks | 3 | ||
originálny toner do tlačiarne Lexmark E120 (12016SE) | ks | 3 | ||
originálny toner do tlačiarne HP P1102 (CE285AC) | ks | 3 | ||
originálny toner do kopírovacieho zariadenia Sharp (ARM155) | ks | 3 | ||
originálny toner do tlačiarne HP (15) | ks | 3 |
Názov |
1.4 Osobitné požiadavky na plnenie: |
1.4.1 Uvedené počty sú predpokladané, môžu sa meniť podľa požiadavky odberateľa. Cena podľa podrobného rozpočtu dodávateľa je platná do 15.01.2022. |
1.4.2 Dodávateľ na vlastné náklady dopraví tovar do miesta sídla objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00. |
1.4.3 Originálne - nové tonery budú dodávané v originálnych obaloch od alternatívnych výrobcov, tak aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
1.4.5 Dodávateľ na vlastné náklady odoberie od objednávateľa použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
1.4.6 Celková cena za predmet zákazky je vrátane dopravy do miesta sídla objednávateľa, doručenie na prízemie - miestnosť sklad v budove sídla objednávateľa a vrátane odberu a ekologickej likvidácie prázdnych tonerových kaziet. |
1.4.7 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien príslušných položiek predmetu zákazky bez DPH, s DPH. |
1.4.8 Dodávateľ dodá predmet zmluvy na základe konkrétnej objednávky, ktorú objednávateľ doručí elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) podľa podrobného rozpočtu v zmysle bodu 1.4.6 |
1.4.9 Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. |
1.4.10 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
1.4.11 Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím originálneho toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. |
1.4.12 Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodnú inak. |
1.4.13 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nám. L. Novomeského 4, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
80,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.01.2020 14:07
21.01.2020 13:40
21.01.2020 13:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.01.2020 14:48 - Vstupná ponuka | 9 360,00 | € | Cena s DPH |
13.01.2020 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: