30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
36244848
Lavaton s.r.o.
Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK
Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
pranie, chemické čistenie, bielizeň, prádlo
Služba
1. Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne, osobnej bielizne zamestnancov a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a v dohodnutých lehotách |
Poskytovanie služieb súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení, vyhláškou MZ SR č. 192/2015 Z.z. a podľa schváleného procesu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ. |
Komplexné zabezpečenie všetkých služieb uvedených v opise predmetu zákazky pranie, chemické čistenie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej a osobnej bielizne, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa a podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa. |
Sortiment nemocničnej bielizne je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne. |
Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne. |
Pranie osobnej bielizne pre zamestnancov a ostatnej bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH ( nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne |
Osobitné pranie a dodržiavanie hygienicko-epidemiologického režimu infekčnej a biologicky znečistenej bielizne. |
Žehlenie, sušenie, triedenie, skladanie, balenie a expedovanie bielizne. |
Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia. |
Triedenie bielizne podľa sortimentu v prepravných vozíkoch. |
Odvoz a dovoz bielizne prepravnými kontajnermi a dopravnými prostriedkami poskytovateľa v dohodnutej frekvencii a harmonograme plnenia. |
Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne, v určených časoch, do určených priestorov objednávateľa, V PREPRAVNÝCH VOZÍKOCH POSKYTOVATEĽA, dekontaminovaných a opatrených obalom, ktorý celý obsah prepravovaného materiálu prekrýva. |
Počas dní štátom uznaných sviatkov a dní pracovného voľna, bude dodávka poskytovaných služieb vykonávaná v súlade s dohodou obidvoch zmluvných strán. |
Biologicky znečistená bielizeň a infekčná bielizeň pre individuálne pranie balená osobitne v žltých PVC vreciach alebo rozpustných vreciach s označením charakteru znečistenia musí byť praná osobitne s dodržaním hygienicko- epidemiologického režimu a čistá osobitne balená a odovzdaná objednávateľovi. |
Bielizeň z nadštandardných izieb bude balená osobitne s označením a po vyčistení musí byť objednávateľovi odovzdaná osobitne balená a označená. |
Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe Súpisu nemocničnej bielizne v kusoch až do odovzdania vyčistenej bielizne, čo je potvrdené podpisom na Súpise nemocničnej bielizne zástupcom obidvoch zmluvných strán. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pranie, dezinfekciu nemocničnej bielizne – vrátane infekčnej, znečistenej, osobnej bielizne a chemické čistenie cca | kg / mesiac | 9.000,00kg |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čiapka, šál, šatka | 0,05 kg |
Deka | 1,34 kg |
Dekuba | 1,00 kg |
Handra, mop | 0,10 kg |
Košeľa anjel | 0,35 kg |
Košeľa biela | 0,25 kg |
Košeľa nočná | 0,35 kg |
Košeľa pánska | 0,25 kg |
Nohavice | 0,40 kg |
Nohavice biele | 0,40 kg |
Nohavice džínsové | 1,00 kg |
Nohavice krátke | 0,30 kg |
Nohavičky | 0,15 kg |
Obliečka na paplón | 0,98 kg |
Obliečka na vankúš | 0,34 kg |
Obrus | 0,55 kg |
Obrúsok | 0,10 kg |
Osuška froté | 0,45 kg |
Paplón | 3,36 kg |
Plachta | 0,82 kg |
Plášť | 0,60 kg |
Podsedák | 0,50 kg |
Ponožky | 0,07 kg |
Poťah na matrac | 1,00 kg |
Pyžamo blúza, nohavice | 0,45 kg |
Rúško | 0,16 kg |
Spodky, pančuchy | 0,10 kg |
Sveter, pulóver | 1,00 kg |
Šaty, šatová zástera | 0,40 kg |
Tepláková bunda | 0,50 kg |
Teplákové nohavice | 0,50 kg |
Tieľko | 0,20 kg |
Trenírky, slipy | 0,20 kg |
Tričko kr. rukáv | 0,23 kg |
Uterák | 0,19 kg |
Uterák froté | 0,25 kg |
Utierka | 0,09 kg |
Vankúš | 1,00kg |
Vetrovka | 1,50 kg |
Vrece na bielizeň | 0,78 kg |
Vreckovka | 0,05 kg |
Zástera | 0,30 kg |
Záves, záclona | 0,60 kg |
Župan | 0,80 kg |
Názov |
Vrátane odvozu a dovozu bielizne na určené miesto a pracovisko objednávateľa špecifikovanú v zmluvných podmienkach. |
Dodávateľ musí byť držiteľom rozhodnutia vydaného regionálnym úradom verejného zdravotníctva, ktorým RÚVZ rozhodol o uvedení priestorov práčovne do prevádzky a schválil prevádzkový poriadok ako aj dezinfekčný program prevádzky práčovne v zmysle zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. a vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z.. |
Dodávateľ musí byť držiteľom potvrdenie od príslušného orgánu verejného zdravotníctva na oprávnenie prania zdravotníckej bielizne. Rozhodnutie RUVZ na uvedenie priestorov práčovne do prevádzky musí byť platné počas celej doby trvania zmluvy. |
Dodávateľ musí mať schválený prevádzkový poriadok s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov a rozhodnutie o schválení prevádzkového poriadku. |
Podmienkou dodávky musí byť doklad o vykonaných mikrobiologických a biologických skúškach so súhlasom RUVZ. Uvedené skúšky musia byť vykonávané 1 krát mesačne. |
Podmienkou dodávky je certifikát z oblasti odborného ošetrenia bielizne v zmysle ISO noriem. |
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z.. |
Autá, ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničnej bielizne usia spĺňať parametre vyplývajúce z požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
V procese poskytovania služby je možné používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia. |
Pri poskytovaní služieb podľa predmetu tejto zmluvy musia byť dodržiavané technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov.Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne budú poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z a Vyhlášky MZ SR č. 192/2015 Z.z.. |
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových písomných objednávok s následnou fakturáciou po dodaní služby. |
Dodávateľ doručí 48hodín vopred pred prvým odobratím špinavej bielizne prepravné vozíky na jednotlivé pracoviská objednávateľa. |
Termín čiastkových plnení služieb (pranie a súvisiace služby), ktoré sú predmetom zmluvy je vyžadovaný v lehote do 48 hodín od prevzatia bielizne na pranie, najneskoršie však do 72 hod. |
Periodicita čiastkových plnení – 3 krát v týždni (pondelok, streda, piatok). |
Plnenie služby pre nezaradené položky resp. za iné služby , v čase uzavierania tejto zmluvy neznáme platí, že budú účtované podľa vysúťaženej ceny za 1kg. |
Dodanie vyčistenej bielizne počas víkendov a sviatkov v lehote maximálne do 72 hod. od prevzatia bielizne alebo podľa dohody s objednávateľom. |
Infekčná použitá bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi bez triedenia, v pôvodnom obale z oddelenia – v červenom PVC vreci so samostatným súpisom. Vyčistená bielizeň bude odovzdaná objednávateľovi samostatne balená, na samostatnom súpise. |
Bielizeň na pranie bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú a uloženú v samostatných prepravných vozíkoch tak, ako bola prevzatá od objednávateľa na základe samostatného súpisu. |
Bielizeň na chemické čistenie určí objednávateľ na samostatnom súpise podľa charakteru bielizne. |
Osobná bielizeň – bude odovzdávaná a uložená na pranie SAMOSTATNE NA VRCHU v prepravných vozíkoch a preberaná od dodávateľa rovnako podľa pokynov objednávateľa. |
Miestom plnenia pre odovzdanie použitej bielizne, ako aj miestom preberania vyčistenej bielizne bude určené miesto na jednotlivých pracoviskách objednávateľa. Na tomto určenom mieste objednávateľ zabezpečí a pripraví poskytovateľovi použitú bielizeň na prevzatia za celé príslušné pracovisko objednávateľa a zároveň prevezme vyčistenú bielizeň pre príslušné pracovisko. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať lehoty na preberanie použitej bielizne a odovzdanie vyčistenej bielizne v súlade s časovým harmonogramom plnenia určeným pre jednotlivé pracoviská objednávateľa (spravidla od 6:30 hod. do 9:30 hod.). |
Cena za služby pre nezaradené položky, resp. za iné služby, v čase uzavierania tejto zmluvy neznáme platí, že budú účtované podľa vysúťaženej ceny za 1kg. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnej potreby bude poskytovať služby prania a chemického čistenia aj v iných ako zmluvne dohodnutých termínoch, podľa požiadaviek objednávateľa. |
V prípade, ak dodávateľ nebude môcť z preukázateľných technických dôvodov na svojej strane dodržať dohodnutú kvalitu a lehoty na dodanie poskytovaných služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku služieb prostredníctvom tretích osôb. |
Zamestnanec objednávateľa bude odovzdávať zamestnancovi dodávateľa na príslušnom pracovisku objednávateľa použitú bielizeň triedenú podľa sortimentu a uloženú v prepravných vozíkoch označených názvom objednávateľa a miestom plnenia spolu s dokladom - Súpis nemocničnej bielizne (ďalej len „súpis“), na ktorom bude presne uvedený počet kusov odovzdanej znečistenej bielizne podľa druhu bielizne, v mieste a v čase podľa príslušného miesta plnenia - pracoviska. Každý takýto doklad bude potvrdený podpisom odovzdávajúceho a preberajúceho. |
Bielizeň z infekčnej kliniky - infekčná, biologicky kontaminovaná použitá bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi na príslušnom pracovisku objednávateľa, bez triedenia, v pôvodnom obale z oddelenia - v rozpustnom PVC vreci, s označením počtu jednotlivých druhov bielizne na samostatnom súpise, dodávateľom praná osobitne a vyčistená bude odovzdaná objednávateľovi samostatne, balená, na samostatnom súpise. |
Biologicky kontaminovaná bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi na príslušnom pracovisku objednávateľa, v červených PVC vreciach, s označením počtu jednotlivých druhov bielizne na samostatnom súpise, dodávateľom praná osobitne a vyčistená bude odovzdaná objednávateľovi, samostatne balená, na samostatnom súpise. |
Dodávateľ bude preberať na pranie v príslušnom mieste plnenia aj označenú použitú bielizeň z nadštandardných izieb zabalenú a uloženú v samostatných označených prepravných vozíkoch (pojazdných kontajneroch) na základe súpisu a tú istú, vyčistenú bielizeň bude odovzdávať objednávateľovi tak, ako bola prevzatá od objednávateľa. |
Prevzatím bielizne podpísaním Súpisu, zodpovedá za bielizeň dodávateľ, v prípade nezrovnalosti platia počty a typy uvedené objednávteľom na súpise. |
Vyčistenú bielizeň bude odovzdávať dodávateľ v príslušnom mieste plnenia, v prepravných vozíkoch (pojazdných kontajneroch) označených objednávateľom, triedená podľa sortimentu a zabalená do obalov tak, ako bola prebraná od objednávateľa, na základe samostatného súpisu. |
Osobná bielizeň - bude odovzdávaná na pranie v samostatných prepravných vozíkoch (pojazdných kontajneroch) a preberaná od dodávateľa na samostatnom súpise. |
Dodávateľ zabezpečí dekontamináciu samostatných prepravných vozíkov (pojazdných kontajnerov) objednávateľa, v ktorých je dodávaná použitá bielizeň určená na pranie a v ktorých bude dodaná čistá bielizeň objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje použitú bielizeň (osobná bielizeň zamestnancov) prať individuálne tak, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa na klinike/oddelení príslušnej nemocnice. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu. |
Predmetom reklamácií bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň alebo dodaná vlhká, resp. mokrá bielizeň. Reklamácie bude objednávateľ uplatňovať prostredníctvom poverených kontaktných osôb, vyhotovením reklamačného protokolu (reklamačného listu), doručenému dodávateľovi elektronickou poštou. |
Objednávateľ reklamuje zrejmé vady tovaru a služby (nekvalitne vypranú bielizeň, poškodenú bielizeň, chýbajúcu bielizeň, zamenenú a zafarbenú, vlhkú alebo mokrú bielizeň) bezodkladne ako vadu zistil, najneskoršie však v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru alebo služby od dodávateľa; v reklamácii uvedie všetky vady, ktoré boli zistené. |
Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu riešiť na vlastné náklady do 24 hod. od prijatia oprávnenej reklamácie. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu bezodkladne riešiť a oprávnenú reklamáciu na vlastné náklady vybaviť do 72 hodín od jej prijatia. V prípade nekvalitne vypratej bielizne je dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať na vlastné náklady, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. |
V prípade poškodenej bielizne ju dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. nahradí novými kusmi bielizne rovnakého druhu a počtov, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. V prípade opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu. |
Za reklamácie z titulu pomiešania bielizne medzi jednotlivými pracoviskami objednávateľa, bude v prípade náležite označenej bielizne zodpovedný dodávateľ, v opačnom prípade za takýto typ reklamácie (nemožnosť identifikovať pracovisko objednávateľa na bielizni) bude zodpovedný objednávateľ. |
Povinnosť objednávateľa: mať identifikovateľnú (označenú) bielizeň a odevy, špecifický sortiment, odovzdávané na pranie (skratka názvu zariadenia, príp. pracoviska, u osobných odevov aj meno nositeľa. Dodávateľ nenesie zodpovednosť v prípade straty alebo zámeny z dôvodu neoznačenej, resp. neidentifikovateľnej bielizne dodávateľa. |
Ceny za pranie a chemické čistenie sú dohodnuté v EUR bez DPH a s DPH za jednotku množstva a sú dohodnuté ako konečné a maximálne. |
V prípade. ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a predávajúci preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky na cenu ani zálohové platby. Dodávateľ bude skutočne realizované plnenie predmetu zmluvy účtovať daňovým dokladom - faktúrou. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Právo na vystavenie faktúry vznikne dodávateľovi po dodaní služby, k prvému dňu nasledujúceho mesiaca, v ktorom boli služby dodané a odsúhlasené objednávateľom. |
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí byť vystavená prehľadne a jej súčasťou musí byť súpis a hmotnosť objednávateľom prevzatej vyčistenej bielizne, s vyznačením jednotlivých pracovísk, potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
V prípade omeškania dodávateľa s plnením služby, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z ceny nedodaných služieb, za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade porušenia dodávateľa akejkoľvek z povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 € za každé jednotlivé porušenie, a to aj opakovane. |
V prípade omeškania dodávateľa s odstránením vád poskytovaných služieb, v zmysle oprávnenej reklamácie, v termínoch dohodnutých v tejto zmluve, má objednávateľ právo účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu za každú nevybavenú oprávnenú reklamáciu vo výške 20 €, za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade potvrdeného opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 % z dohodnutej ceny za dodanú službu. |
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok objednávateľa na poskytnutie objednanej služby, vybavenia oprávnenej reklamácie a náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľa. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľom v plnej výške. |
Dodávateľ v lehote do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovania zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi jednotkové ceny v EUR bez a s DPH za 1 kg prania a chemického čistenia nemocničnej bielizne. Súčasťou jednotkovej ceny musí byť doprava do miesta plnenia (dovoz a odvoz), pranie infekčnej, silne znečistenej nemocničnej a osobnej bielizne, antialergických vankúšov a paplónov, chemického čistenia, dezinfekciu, žehlenie, triedenie, skladanie, balenie a manipuláciu s bielizňou, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou. |
Dodávateľom uvedené ceny za jednotku množstva sú konečné a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodávkou a zároveň budú podkladom pre vystevenie čiastkových objednávok a ich zúčtovanie. |
Dodávateľ v lehote do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi mená kontaktnej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (tel., e-mail, fax). |
Dohodnutý harmonogram plnenia, termín a miesto preberania a odovzdávania bielizne, zodpovedné osoby objednávateľa a kontaktné údaje budú dodávateľovi poskytnuté objednávateľom v lehote do dvoch pracovných dní od uzavretí zmluvy. |
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú, na tridsať mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za pranie a chemické čistenie, podľa toho čo nastane skôr. |
Predávajúci je povinný kupujúcemu oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa zmeny jeho spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky, bez zbytočného odkladu. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenie zmluvy dodávateľom, na základe predchádzajúceho upozornenia dodávateľa. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním služby, ktorá nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke a ktoré bránia jej riadnemu prevzatiu a užívaniu, c) dodávateľ stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka,Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskejrepubliky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv. |
Zmluva nebude uzavretá s predávajúcim, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nieje zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu pred jej uzavretím (vygenerovaním funkcionalitami EKS) prečítali, jej obsahu porozumeli a súhlasia s jej obsahom. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Vrátane odvozu a dovozu bielizne na určené miesto a pracovisko objednávateľa špecifikovanú v zmluvných podmienkach. |
Navrhnutá hodnota | pranie a chem čistenie nemocničnej bielizne |
nie je určené miesto plnenia zákazky a počet zberných miest
Malacka cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2020 00:01 — 31.03.2021 23:59
108 000,00 KG
104 835,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.01.2020 13:20
27.01.2020 13:45
27.01.2020 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2020 08:41 - Vstupná ponuka | 104 835,60 | € | Cena s DPH |
27.01.2020 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 104 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: