00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31320414
Tlačová agentúra Slovenskej republiky
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
Zabezpečenie prístupu do spravodajského servisu, online monitoring a uverejňovanie tlačových správ
spravodajský servis, online monitoring, uverejňovanie tlačových správ
Služba
1. Technické vlastnosti - rozsah
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prístupu do spravodajského servisu, online monitoring a uverejňovanie tlačových správ pre ústredný orgán štátnej správy a jeho dve podriadené organizácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zabezpečenie prístupu do spravodajského servisu, online monitoring a uverejňovanie tlačových správ pre ústredný orgán štátnej správy a jeho dve podriadené organizácie | 1 | 1 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti - spravodajský servis | Domáci servis a spravodajstvo z regiónov vrátane archívu od roku 1994. |
- | Regionálny servis a spravodajstvo z regiónov vrátane archívu od roku 1994. |
- | Ekonomický servis vrátane archívu od roku 1994. |
- | Zahraničný servis vrátane archívu od roku 1994. |
- | Foto servis vrátane archívu od roku 1945. |
- | Video servis vrátane archívu od roku 2016. |
- | Online monitoring webových portálov. |
- | Uverejňovanie tlačových správ. |
- | Nonstop prístup k spravodajským servisom prostredníctvom prihlasovacích údajov cez webové rozhranie v rozsahu multilicencie |
- | (t. j. neobmedzený počet pracovných staníc, prostredníctvom ktorých bude objednávateľ pristupovať k spravodajskému servisu). |
- | Možnosť nonstop prístupu k textovým servisom prostredníctvom mobilnej aplikácie pre potreby objednávateľa. |
- | Možnosť publikovania sprístupneného spravodajstva na webe objednávateľa, t. j. oprávnenie objednávateľa použiť spravodajský servis ako zdroj informácií |
- | pre svoje vnútorné potreby resp. za účelom informovania verejnosti. |
Technické vlastnosti - monitoring | |
- | Licencia pre vstup do online monitoringu webových portálov pre potreby objednávateľa. |
- | Vyhľadávanie a monitoring na základe najviac 20 (dvadsiatich) kľúčových slov. |
- | Notifikačné upozornenia zasielané elektronicky v prípade vydania správy obsahujúcej kľúčové slovo/á; voliteľná frekvencia zasielania výstupov. |
- | Notifikačné upozornenia zasielané vo forme emailov na adresy zadané objednávateľom. |
- | Možnosť integrácie výstupov z monitoringu do mobilnej aplikácie. |
Technické vlastnosti - tlačové správy | Možnosť uverejnenia najviac desiatich tlačových správ (v rámci OTS) mesačne v spravodajskom servise, bez redakčných zásahov a bezprostredne po doručení |
- | (OTS sa nevzťahuje na stanoviská a oznámenia, o ktorých dodávateľ informuje v rámci vykonávania služieb vo verejnom záujme |
- | financovaných z príspevku zo štátneho rozpočtu podľa § 6 ods. 1 písm. b) zákona č. 385/2008 Z. z.). |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečiť objednávateľovi prístupu do spravodajského servisu, online monitoring a uverejňovanie tlačových správ pre ústredný orgán štátnej správy a jeho dve podriadené organizácie (ďalej len "spravodajský servis"). |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi cenu za poskytovanie služby podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH / mesiac ako aj cien vrátane DPH / mesiac. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa na dvoch adresách v rámci Bratislavy. |
3.2 Termín dodania prístupových údajov so spravodajského servisu je najneskôr 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ zašle prístupové údaje do spravodajského servisu v stanovenej lehote na verejným obstarávateľom určenú e-mailovú adresu. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku podľa technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
6. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na 12 kalendárnych, po sebe nasledujúcich mesiacov. |
6.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na poskytovanú službu podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu poskytovania prístupu do spravodajského servisu. |
6.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné prostriedky z bežných výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení (samostatné hnuteľné veci, prípadne súbory hnuteľných vecí, ktoré majú samostatné technicko-ekonomické určenie, ktorých vstupná cena je vyššia ako 1 700 eur a prevádzkovo-technické funkcie dlhšie ako jeden rok). |
7.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene služby sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa. |
7.3 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.4 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musia obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN),číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
7.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.6 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za poskytovanie služby, podľa predmetu tejto zmluvy. |
7.7 Zmluvná cena bude objednávateľom uhrádzaná mesačne podľa predloženej faktúry. |
Dobrovičova 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
21.01.2020 13:00 — 25.01.2021 13:00
12,00 mesiac
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.01.2020 10:38
16.01.2020 13:00
16.01.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.01.2020 15:48 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
13.01.2020 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: