42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie hromadného stravovania
stravovacie poukážky, stravné poukážky, stravné lístky, stravenky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie hromadného stravovania
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytnutie stravovania formou stravných poukážok. Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,5 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 42670 | ||
Obdobie | mesiace | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti a nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
1. Dodávka stravných poukážok v jednotlivých mesiacoch prebehne na základe čiastkovej objednávky (formou e-mailu, prostredníctvom elektronického systému poskytovateľa alebo ekvivalentným spôsobom) s upresnením množstva stravných poukážok na nasledujúci mesiac. Objednávateľ požaduje dodanie do sídla objednávateľa v Bratislavskom kraji a to do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia/doručenia čiastkovej objednávky. |
2. Zmluvné strany sa dohodli, že zazmluvnené množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo stravných poukážok. |
3. Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zoznam stravovacích zariadení v rámci SR, v ktorých môžu zamestnanci objednávateľa stravné poukážky uplatniť. |
5. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
6. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené , resp. znehodnotené stravné poukážky, resp. zásielku. |
7. Objednávateľ nepripúšťa variantne riešenie. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie jednotlivých čiastkových objednávok nebude kompletné alebo v požadovanom množstve a kvalite. |
9. Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výškou provízie v EUR vrátane DPH, do výpočtov vstupuje zaokruhlená na päť desatinných miest. |
10. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky. Vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
11. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. |
12. Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a dodávateľ je povinný takúto zmenu akceptovať. |
13. Zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky realizuje objednávateľ prostredníctvom vystavenej objednávky. |
14. V prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok, ostane výška provízie dohodnutá pri uzatvorení zmluvy nezmenená bez ohľadu na hodnotu stravnej poukážky. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok bezplatne. |
16. Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
17. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,14, 15 a 16 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
1.Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, okrem stravných poukážok objednaných v mesiaci november a október pri ktorých je doba platnosti do konca nasledujúceho roka. |
2.Výmena nepoužitých stravných poukážok za platné stravné poukážky pre nový kalendárny rok | najmenej do 31 dní po ukončení doby ich platnosti. |
Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
42 670,00 Ks
192 015,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2020 12:42
15.01.2020 13:30
15.01.2020 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2020 12:50 - Vstupná ponuka | 192 015,00 | € | Cena bez DPH |
15.01.2020 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 192 013,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: