00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
35707313
DKFB s.r.o.
Údernícka 14/A, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie bezpečnostnej a strážnej služby, ochrana nehnuteľného a hnuteľného majetku a osôb
bezpečnostná služba, strážna služba, informačná služba, ochrana objektov a majetku, riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti
Služba
1. Zabezpečenie bezpečnostnej a strážnej služby, ochrana nehnuteľného a hnuteľného majetku a osôb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu bezpečnostnej a strážnej služby, ochrany majetku a osôb v Bratislave. |
Poskytovať službu v súlade s § 3 písm. a), b), c), f), g) a i) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Poskytovať službu s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami objednávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. |
Poskytovanie bezpečnostnej a strážnej služby pre objednávateľa v 10, 12, 24 hodinovom rozsahu 1 resp. 2 osobami dodávateľa. |
V krízovom zimnom režime (ochrana ľudí pred mrazom) zabezpečovať služby podľa požiadavky objednávateľa až 6 osobami dodávateľa. |
Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky objednávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služby v rozsahu cca 90 dní á 12 hod. - 1 os. ( stráženie areálu v exteriéri, 12 hod. denne v nočných hodinách od 18:00 - 06:00) | osobohodina | 1 100 | ||
Služby v čase od 12:00 - 22:00 hod. (apríl - september); cca 182 dní - 2 os. (stráženie verejného poriadku na verejnom priestranstve) | osobohodina | 3 640 | ||
Služby v čase od 16:00 - 02:00 hod. (január - jún); cca 182 dní - 2 os. (stráženie verejného poriadku na verejnom priestranstve) | osobohodina | 3 640 | ||
Služby v krízovom zimnom režime; cca 10 dní á 24 hod. - 6 os. (strážna služba pri poskytovaní sociálnych alebo humanitárnych služieb) | osobohodina | 1 440 | ||
Služby pre zabezpečenie nepredvídaných situácií; cca 30 dní á 24 hod. - 2 os. (strážna služba pri poskytovaní sociálnych alebo humanitárnych služieb) | osobohodina | 1 440 | ||
Služby v rozsahu cca 60 dní á 24 hod. - 4 os. (strážna služba objektov) | osobohodina | 5 760 | ||
SPOLU | osobohodina | 17 020 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Areál v exteriéri má rozlohu cca 8 000 m2 z čoho zastavané plochy tvoria 1 200 m2. Verejný obstarávateľ vyžaduje aj pripojenie na centrálny pult, evidenciu a kontrolu osôb na vstupe a výstupe. Pre osobu vykonávajúcu strážnu službu budú pripravené interné priestory. Od osoby vykonávajúcej strážnu službu sa vyžaduje preukázateľné vykonanie obhliadok v externých priestoroch, počas ktorej bude vykonaná vonkajšia kontrola budov. Obhliadku je potrebné vykonať v nepravidelných intervaloch, približne raz za 90 minút, t. j. spolu 8 obhliadok za jednu smenu. | 24 hod./deň |
Stráženie verejného poriadku na verejnom priestranstve, asistencia personálu verejného obstarávateľa pri výkone sociálnych služieb. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že služby sa môžu vykonávať aj v bezpečnostne exponovaných lokalitách. Počet vozidiel potrebných na poskytnutie služby v čase od 12:00 do 22:00: 1 vozidlo. Počet vozidiel potrebných na poskytnutie služby v čase od 16:00 do 02:00: 1 vozidlo. | |
Strážna služba pri poskytovaní sociálnych alebo humanitárnych služieb - stráženie verejného poriadku na verejnom priestranstve pri poskytovaní sociálnych alebo humanitárnych služieb. Môže ísť napr. o celonočný výkon strážnej služby pri poskytovaní krízovej pomoci na ochranu ľudí pred mrazmi, a to v troch lokalitách naraz. Pre každú lokalitu sa budú vyžadovať dvaja strážnici. Poskytovanie strážnej služby pri iných „ad hoc“ výkonoch, ako napríklad vypratanie priestorov patriacich do vlastníctva verejného obstarávateľa. | |
Požaduje sa strážna služba pri strážení objektov vo vlastníctve verejného obstarávateľa v predpokladanom rozsahu 5 760 osobohodín. Konkrétne objekty budú bližšie určené v objednávke. | |
Výkon strážnej služby pri strážení objektov požaduje objednávateľ v tomto rozsahu: | |
a) nepretržitá fyzická ochrana objektu bez zbrane | |
b) obchôdzky, striedavé premiestňovanie sa v stanovených intervaloch, určenie stanovíšť osôb dodávateľa poverených výkonom fyzickej ochrany objektu podľa vypracovaného plánu služieb | |
c) kontrola prevádzky bezpečnostných systémov (elektrické, elektronické, mechanické a ďalšie komponenty pevne zabudované), ktoré zabraňujú nepovolenému vstupu, vjazdu, alebo inému nežiaducemu vniknutiu do chráneného objektu alebo do chráneného priestoru, alebo výjazd z neho, | |
d) prevádzkovanie poplachových systémov (elektrických, elektronických, mechanických a ďalších komponentov zabudovaných v objekte, alebo na chránenom mieste), ktoré signalizujú (obraz, zvuk, svetlo, atď.) | |
e) nepovolený vstup, vjazd, alebo iné nežiaduce vniknutie do chráneného objektu alebo chránených priestorov alebo výjazd z neho | |
f) kontrola vstupov a výstupov z objektu objednávateľa | |
g) vyhodnocovanie narušenia chráneného objektu alebo chráneného miesta | |
h) kontrola a stráženie obvodového oplotenia areálu objektu objednávateľa obchôdzkou | |
i) vykonanie účinného zásahu proti narušiteľovi v zmysle Zákona, vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 634/2005 Z. z., vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 33/2006 Z. z. | |
j) organizovanie spoločného postupu proti narušiteľovi, prípadne hrozbe, v spolupráci s ďalšími zložkami (Policajný zbor Slovenskej republiky, špeciálnymi jednotkami) na vykonanie efektívneho zásahu proti prípadnému narušiteľovi objektu objednávateľa | |
k) v prípade vzniku požiaru vykonanie obhliadky miesta, bezodkladné privolanie Hasičského a záchranného zboru a organizovanie spoločného postupu pri likvidácii požiaru | |
l) kontrola všetkých administratívnych priestorov po opustení zamestnancov a upratovacej služby | |
m) kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky objektu) | |
n) kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení | |
o) pozhasínanie rozsvietených svetiel | |
p) písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Názov |
1. Predmetná rámcová dohoda (ďalej aj ako "zmluva") sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. |
2. Dodávateľ je povinný do 24 hod. od uzavretia zmluvy doručiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu celkovej ceny predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien za výkon strážnej služby pre jednotlivé položky č. 1 až 6 a to ako cenu za 1 hodinu stráženia/1 osoba v Eur bez a s DPH. |
3. Plnenie rámcovej dohody sa bude uskutočňovať na základe jednotlivých objednávok vystavených objednávateľom podľa jeho aktuálnej potreby. Objednávateľ nie je povinný si objednať počas lehoty plnenia rámcovej dohody u dodávateľa služby v plnom rozsahu 17 020 hod. |
4. Objednávateľ bude poskytovanie služieb vyžadovať bezprostredne po tom, ako rámcová dohoda nadobudne účinnosť. |
5. Objednávateľ môže vyžadovať pred výkonom služby osobné stretnutie s dodávateľom za účelom dohodnutia konkrétnych podmienok poskytovania strážnej služby. V takom prípade bude dodávateľ povinný zúčastniť sa tohto osobného stretnutia. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
7. Dodávateľ je povinný začať plniť predmetnú rámcovú dohodu bezprostredne po uzavretí rámcovej dohody. |
8. Najneskôr v deň začatia plnenia rámcovej dohody je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 pracovné dni dopredu oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v zozname podľa predchádzajúceho bodu. Neposkytnutie tejto informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca – osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania sa v službe. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
11. Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
12. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
13. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
14. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
15. Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu. |
17. V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
18. Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
19. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa. |
20. Dodávateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu (táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená). |
21. Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
22. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
23. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- Eur za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch. |
24. Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť užívať kuchynku a soc. zariadenie. |
25. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 7 dní pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
26. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
27. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
28. Cena za poskytnuté služby sa bude uhrádzať raz mesačne na základe faktúry za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci, ak lehota plnenia zmluvy na základe objednávky je dlhšia ako 1 mesiac. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
29. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda pracovníkov a náklady na rovnošatu, výstroj a vecné bezpečnostné prostriedky potrebné pri výkone strážnej služby. |
30. V prípade, ak sa objednávateľ omešká s úhradou faktúry, dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa úrok z omeškania.Dohodnutá sadzba úrokov z omeškania sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu príslušného kalendárneho polroka omeškania zvýšenej o 8 percentuálnych bodov. |
31. K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: |
- odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených dodávateľom, jeho zamestnancami, |
- na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, |
- pred uplynutím lehoty plnenia zmluvy, ak súčet všetkých čiastkových plnení predstavuje celkovú cenu predmetu zmluvy |
- na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s trojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
32. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa sa považuje: |
- oneskorenie platby v trvaní dvojnásobku doby splatnosti, |
- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných informácií, týkajúcich sa činnosti objednávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy. |
33. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa sa považuje aj: |
- nenastúpenie zamestnanca dodávateľa na výkon strážnej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, |
- porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa, |
- nedodržanie stanovených postupov pri výkone strážnej služby s následným vznikom škody, |
- závažné alebo opakované porušenie zmluvných povinností zo strany zamestnancov dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve, na ktoré objednávateľ dodávateľa písomne upozornil, a ktoré napriek upozorneniu objednávateľa v stanovenej lehote neodstránil, |
- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných údajov týkajúcich sa činnosti dodávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy, |
- porušenie mlčanlivosti alebo porušenie obchodného tajomstva. |
Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
17 020,00 osobohodina
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2020 11:35
13.01.2020 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2020 19:10 - Vstupná ponuka | 122 544,00 | € | Cena s DPH |
09.01.2020 19:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 122 544,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: