37945068
Centrum pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie
Ružová 91/1, Levoča, 05401, SVK
45344710
ECOHolding s.r.o.
Tolstého 2, Košice, 04001, SVK
Stravné poukážky a ich dodanie do sídla objednávateľa
Stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky a ich dodanie do sídla objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Prostredníctvom stravných poukážok zabezpečiť stravovanie zamestnancov objednávateľa. Požadovaný predmet zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,50 | ||
Predpokladaný celkový maximálny počet stravných poukážok na obdobie od 01.02.2020 do 31.01.2024 | ks | 8050 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cennýchpapierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
Knižná väzba | stravné poukážky viazané po 20 ks |
Názov |
Objednávateľ si počas platnosti kúpnej zmluvy vyhradzuje právo spresňovať resp. aktualizovať počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby. Konkrétny počet stravovacích poukážok na každý príslušný mesiac bude upresnený podľa skutočnej aktuálnej potreby, a to v každej dvojmesačnej objednávke vystavenej objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky v požadovanej hodnote a množstve, ktoré si objednávateľ určil v objednávke. Hodnota (t.j. cena) stravných poukážok sa môže meniť len v závislosti od: a) prípadných zmien a doplnení zák. č.283/2002 Z. z. o cestovných náhradách, b) zmien a doplnení vnútornej smernice o stravovaní zamestnancov, vypracovaný v súlade so zákonom č. 152/1994 Zb. o sociálnom fonde a so Zákonníkom práce v platnom znení. |
Doručenie stravných poukážok spolu s príslušnou faktúrou zabezpečí dodávateľ do sídla objednávateľa kuriérskou službou, a to vždy najneskôr do troch pracovných dní od doručenia objednávky, ktorá môže byť objednávateľom zaslaná poštou, e-mailom alebo uplatnená telefonicky, pričom objednávateľ v objednávke určí čas a ním splnomocnenú kontaktnú osobu na prevzatie stravných poukážok |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Rozpis zmluvnej ceny musí obsahovať: 1. nominálnu cenu za jeden ks stravnej poukážky, t.j. 4,50 EUR, 2. výšku sprostredkovateľského poplatku (ďalej len SP) a dodania do miesta plnenia v %, 3. výšku SP a dodania do miesta plnenia v EUR bez DPH, 4. výšku SP a dodania do miesta plnenia v EUR s DPH, 5. Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane SP v EUR bez DPH, 6. Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane SP v EUR s DPH. |
Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou prílohou zmluvy a je podkladom pre fakturáciu. Nesplnenie povinnosti rozpisu zmluvnej ceny sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Celková cena predmetu kúpnej zmluvy v EUR s DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta je výsledkom verejného obstarávania, realizovaného prostredníctvom ET. |
.Zmluvnú cenu zaplatí objednávateľ na základe jednotlivých dodávateľom vystavovaných faktúr výhradne bankovým prevodom na účet dodávateľa v lehote do 30 dní odo dňa doručenia stravovacích poukážok a príslušnej faktúry s dodacím listom, a to prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu finančného ústavu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková fakturovaná cena za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávateľom vystavených objednávok bude pozostávať: 1. Z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. Z ceny poplatku za poskytnuté služby, vrátane ceny za dodanie na miesto objednávateľom požadovaného plnenia, 3. Ak bude dodávateľ platcom DPH, tak aj z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi SR. Súčasťou každej faktúry bude aj dodací list, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
V prípade, že faktúra dodávateľa nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, objednávateľ má právo do piatich pracovných dní od jej doručenia vrátiť predmetnú faktúru na doplnenie, resp. prepracovanie. V takom prípade sa preruší lehota splatnosti a to do doručenia opraveného, doplneného alebo chýbajúceho dokladu. |
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky, avšak najneskôr do 31. 01. roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke. |
Za objednávateľom vrátené neplatné stravné poukážky dodávateľ uhradí objednávateľovi sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravnej poukážky, násobenej počtom odovzdaných neplatných stravných poukážok alebo vymení neplatné stravné poukážky za poukážky s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodenú zásielku, resp. poškodené stravné poukážky. |
Zmluvné strany môžu kúpnu zmluvu vypovedať iba písomnou výpoveďou, aj bez udania dôvodu, ktorá musí byť doručená druhej zmluvnej strane. Platnosť Zmluvy sa končí posledným dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ si počas platnosti kúpnej zmluvy vyhradzuje právo zmeniť zmluvu počas jej trvania bez nového verejného obstarávania a to len v intenciách § 18 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a pri dodržaní osobitných požiadaviek uvedených v bodoch č. 1 až 16. |
Uvedené podmienky kúpnej zmluvy dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ružová ulica 91/1, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
30.01.2020 10:00 — 31.01.2024 10:00
8 050,00 ks
35 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2020 10:02
13.01.2020 12:00
13.01.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2020 08:57 - Vstupná ponuka | 35 699,80 | € | Cena s DPH |
07.01.2020 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 699,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: