00587052
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Mrazené potraviny
Mrazená hydina. mrazené ryby a mrazené výrobky
Tovar, Služba
1. Mrazená hydina, mrazené ryby, mrazené výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava jedál na zabezpečenie stravovania v Dss |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurča mraz. bez drobkov | kg | 300 | ||
Kuracie prsia mraz. bez kože a kosti | kg | 400 | ||
Kuracie stehná celé mrazené | kg | 200 | ||
Kuracie stehná vykostené | kg | 800 | ||
Kuracie drobky mrazené | kg | 100 | ||
Sliepky polené mrazené | kg | 100 | ||
Mraz. morčacie prsia bez kosti a kože | kg | 50 | ||
Mraz. morčacie stehná bez kostí a kože | kg | 300 | ||
Mraz.kačacie stehná | kg | 60 | ||
Losos mrazený | kg | 60 | ||
Rybie filé mraz. bez vody a aditív (150g) | kg | 50 | ||
Aliašská treska | kg | 300 | ||
Mraz. špenát | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Morčacie, kačacie a kuracie prsia mrazené | nie solené, max.obsah vody 5% |
trvanlivosť | min. 3 mesiace odo dňa dodania |
trieda | I. trieda kvality |
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a niesú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť res. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. |
Pri položkách ktoré majú názov výrobku sa pripúšťa ekvivalent v názve výrobku pri dodržaní požadovaného zloženia a hmotnosti. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu potravín na adrese objednávateľa |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodávkach. |
Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávanie bude uskutočnené denne resp. podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok najneskôr do 24 hodín od objednania, a to v čase od 7:00 do 9"00 hod. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Mrazená hydina, mrazené ryby a mrazené výrobky" |
Dodávateľ do troch dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail). |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy - pred jej plnením s rozpisom JC, sadzby DPH a ceny bez DPH a s DPH, ako aj celkovej ceny bez DPH a s DPH. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodavateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Súčasne s objednaným tovarom bude Objednávateľovi predložený dodací list potvrdený od Dodavateľa s rozpisom sortimentu, množstva a JC bez DPH a s DPH, ako aj celkovej sumy bez DPH a s DPH. |
Dodavateľ zaručuje, že výrobok nebol vyrobený z GMO surovín a neobsahuje žiadne zložky obsahujúce GMO. |
Dodavateľ garantuje, že výrobok neobsahuje zložky, ktoré boli ošetrené žiarením. |
Dodavateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou. |
V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaký alebo porovnateľný druh Tovaru ako je obsiahnutý v Zmluve, pričom rozdiel medzi jednotlivými cenami je vyšší ako 5%, zaväzuje sa Dodavateľ poskytnúť Objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou na relevantnom trhu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov s účinnosťou od 1.1. - 31.12. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní Tovaru zistí Objednávateľ zrejmé vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s Objednávkou, Objednávateľ si vyžaduje právo neprevziať Tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na Dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
Dodavateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady Tovaru, resp. ho vymeniť najneskôr do konca toho istého pracovného dňa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku Predmet zmluvy alebo v článku Zmluvné podmienky sa bude požadovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. | Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. |
Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o registrácii prevádzkárne, súhlas štátneho orgánu s výrobou, skladovaním a distribúciou predmetu zákazky. | Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. |
Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť platný certifikát dopravného prostriedku určeného na prepravu predmetu zákazky. V prípade, ak Dodávateľ bude vykonávať dodávku Tovaru na základe zmluvného vzťahu s Dopravcom, predloží Kupujúcemu platnú Zmluvu uzatvorenú medzi ním a Dopravcom a požadovaný certifikát na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé a budú používané na prepravu predmetu zákazky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Slovenská republika
12
1,00 zákazka
12 256,79
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.12.2019 10:04
03.01.2020 10:15
03.01.2020 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.12.2019 12:11 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
02.01.2020 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 950,06 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: