Z201938610
OF-208041
zrušená
00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
Pranie, čistenie a žehlenie prádla 2020
Pranie, čistenie a žehlenie prádla
Služba, Tovar
1. Pranie, čistenie a žehlenie prádla 2020
|
|
---|---|
Funkcia |
V technických vlastnostiach sú uvedené jednotlivé druhy prádla praného počas celého roka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pranie, čistenie a žehlenie prádla | kg | 0,5 | 2900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
DRUHY PRÁDLA | |
Plášť lekársky (farba biela) | |
Košeľa (farba biela) | |
Nohavice (farba biela) | |
Tričko (farba biela) | |
Vetrovka, mikina (farba biela/farebné) | |
Uterák (farba biela/farebné) | |
Utierka (farba biela/farebné) | |
Obrus (farba biela/farebné) | |
Plachta (farba biela) | |
Záclona (farba biela) |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ požaduje naceniť maximálne množstvo predmetu zákazky. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať pranie, čistenie, žehlenie, balenie , náklady spojené s dopravou, zvoz a dovoz prádla,naloženie a vyloženie a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy rozpis vysúťaženej ceny v jednotkových cenách za kilogram prádla, vrátane dopravy a ostatných nákladov. |
Objednávateľ požaduje,aby dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy kontaktoval objednávateľa,za účelom dojednania termínov rozpisu plnenia služby. |
Objednávateľ poverí pracovníka, ktorý s dodávateľom po vzájomnej dohode upresnia samotné termíny plnenia služby. |
Objednávateľ požaduje pri dodaní, aby bolo prádlo zabalené, chránené proti zašpineniu a poškodeniu, s dodacím listom danej dodávky vypraného prádla. |
Objednávateľ požaduje predložiť ako prílohu k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, cena s DPH a cena spolu |
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť platný aktuálny cenník jeho poskytovaných služieb |
Objednávateľ požaduje postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s výmenou prádla minimálne v 10-15 dňových intervaloch , ktorých harmonogram dohodne objednávateľ s dodávateľom. |
Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude v pracovných dňoch,a to v čase od 7,30 do 10,00 hod. |
Objednávateľ poverí zamestnanca, ktorý spolu so zamestnancov dodávateľa preberie bielizeň podľa príjemky a podpisom potvrdí prevzatie. Príjemnka bude obsahovať presný druh bielizne a počet kusov, názov oddelenia, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. |
Objednávateľ požaduje prať prádlo pri teplotách podľa druhu materiálu a pracími prostriedkami , ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ |
Objednávateľ požaduje fakturáciu 1x za mesiac na základe odberateľom podpísaných dodacích listov, pričom do fakturácie nebudú zahrnuté prádla na reklamáciu a reklamované, ktoré objednávateľ v danom fakturačnom mesiaci uplatňoval. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Prádlo na reklamáciu bude osobitne zabalené a označené. |
Objednávateľ bude za predmet reklamácie považovať prádlo, ktoré oproti prádlu ktoré bolo zobrané na plnenie služby bude akokoľvek poškodené (natrhnuté, potrhané, natrhnuté vrecko, rozpárané, odtrhnuté gombíky, alebo inak poškodené). |
Objednávateľ bude za predmet reklamácie považovať tiež prádlo zašpinené prevozom, zafarbené, vymenené, chýbajúce, nekvalitne vyžehlené. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie poškodenia odevov, v rámci reklamácie tieto poškodenia opravil. |
Ak dôjde zo strany dodávateľa k rozsiahlemu poškodeniu prádla tak, že ho už nie je možné ďalej používať na určené účely, má objednávateľ právo na primeranú finančnú náhradu škody. |
Ak dôjde zo strany dodávateľa k strate prádla,tak má objednávateľ právo na primeranú finančnú náhradu škody v podobe zníženia fakturovanej sumy za služby a to ako pri novom prádle, ktorého cenu objednávateľ prekonzultuje s dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 5 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Objednávateľ po druhom nedodržanom termíne odvozu znečistenej bielizne alebo dovozu čistej bielizne, keď nebolo dohodnuté inak, môže túto skutočnosť brať ako dôvodom na predčasné skončenie zmluvy. |
Objednávateľ ma právo po reklamácii resp. reklamáciach v závislosti od rozsahu a závažnosti reklamácie ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ nedodržal plnenie predmetu zákazky a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom služby (ks alebo kg). Skutočné odobraté množstvo služby môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako je to uvedené v technickej špecifikácii (predpokladané množstvo). |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
07.01.2020 00:00 — 31.12.2020 23:59
1,00 cena celkom
1 740,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2019 08:34
31.12.2019 09:30
02.01.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: