30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36846325
ELPO POPRAD Slovakia, s.r.o.
Hraničná 666/12, Poprad, 05801, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Košický a Prešovský kraj
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie
Služba
1. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon 124/2006") vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
(ďalej len "vyhláška 508/2009"), STN 33 1500 a STN 33 200-6. |
Súčasťou OP a OS elektrickej inštalácie je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 OP a OS elektrickej inštalácie - Bardejov - objekt č. 1 | súbor | 1 | ||
1.2 OP a OS elektrickej inštalácie - Humenné - objekt č. 2 | súbor | 1 | ||
1.3 OP a OS elektrickej inštalácie - Poprad - objekt č. 5 | súbor | 1 | ||
1.4 OP a OS elektrickej inštalácie - Prešov - objekt č. 7 | súbor | 1 | ||
1.5 OP a OS elektrickej inštalácie - Stará Ľubovňa - objekt č. 9 | súbor | 1 | ||
1.6 OP a OS elektrickej inštalácie - Vranov nad Topľou - objekt č. 13 | súbor | 1 | ||
1.7 OP a OS elektrickej inštalácie - Spišská Nová Ves - objekt č. 14 | súbor | 1 | ||
1.8 OP a OS elektrickej inštalácie - Košice - objekt č. 18 | súbor | 1 | ||
1.9 OP a OS elektrickej inštalácie - Rožňava - objekt č. 23 | súbor | 1 | ||
1.10 OP a OS elektrickej inštalácie - Trebišov - objekt č. 25 | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, garáží, dielní a ďalších technických miestností (tzn. v 10 objektoch uvedených nižšie - objekty č. 1 Bardejov, č. 2 Humenné, č. 5 Poprad, č. 7 Prešov, č. 9 Stará Ľubovňa , č. 13 Vranov nad Topľou, č. 14 Spišská Nová Ves, č. 18 Košice, č. 23 Rožňava, č. 25 Trebišov, v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 | |
a STN 33 200-6 v rozsahu: | |
a) Hlavné rozvádzače | |
b) Podružné rozvádzače | |
c) Rozvádzače MaR | |
d) Všetky napájacie obvody z RS | |
e) Svetelná inštalácia | |
f) Zásuvková inštalácia | |
g) Zásuvková inštalácia PC | |
h) Hlavné prívody k výťahu | |
i) Pevne pripojené zariadenia (ohrievače TÚV, dverové clony) | |
Súčasťou vykonávanie OP a OS je vystavenie správy z vykonania OP a OS, stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS, doprava. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) elektroinštalácie každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009, STN 33 1500 |
- | a STN 33 200-6. |
- | Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
- | Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude |
- | považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia STN 33 2000-6. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez |
- | doprovodu objednávateľa. |
Objekty: Zoznam rozvádzačov/počet ističov | počet ističov spolu |
Bardejov - objekt č. 1 - R5/RG, typ Plast, IP 30/20, Un 400/230V/ 12 ističov*; RIS 2 - prípojková poistková skriňa /3 ističe*; RE, Un 400V, IP 43/20, OCEPE Z /1 istič*; R, OCEP Z, IP 40/20, TN-C-S /40 ističov*; RV, OCEP Z, IP 40/20, Un 400V /5 ističov*; RK, OCEP Z, IP 40/20, Un 400V /52 ističov*; R1, OCEP Z, IP 40/30, Un 400V /25 ističov*; R3, OCEP, IP 40/20, TN-S /33 ističov*; R4, typ Plast, IP 30/20 /33 ističov; RS1; RS2 | 204 |
Humenné - objekt č. 2 - RH, OCEP, IP 40/20, In 300A, v. č. 05/04, r. 2005 /55 ističov*; RK, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 02/03, r. 2005 /27 ističov*; RVZT1, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 01/03, r. 2005 /14 ističov*; RVZT2, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 06/03, r. 2005 /12 ističov*; R1.1, OCEP, IN 40A, IP 40/20, v. č. 07/03, r. 2005 /29 ističov*; R1.2, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 08/03, r. 2005 /30 ističov*; R1.3, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 04/03, r. 2005 /22 ističov*; R1.4, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 09/03, r. 2005 /23 ističov*; | 429 |
R2.1, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 10/03, r. 2005 /31 ističov*; R2.2, OCEP, IN 40A, v. č. 11/03, r. 2005 /35 ističov*; R3.1, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 12/03, r. 2005 /34 ističov*; R3.2, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 13/03, r. 2005 /35 ističov*; R4.1, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 14/03, r. 2005 /36 ističov*; R4.2, OCEP, In 40A, IP 40/20, v. č. 15/03, r. 2005 /38 ističov*; Rdevil 1, In 25A, IP 20, v. č. 16/03, r. 2005 /4 ističe*; Rdevil 2, In 25A, IP 20, v. č. 17/03, r. 2005 /4 ističe*; RS1; RS2 | |
Poprad - objekt č. 5 - RS 1.2, OCEP, Un 400V, IP 40/20 /1istič*; RS02, plast rozvodnica ABB IP55, v. č. 51 /4 ističe*; DT1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /27 ističov*; RH, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /29 ističov*; R 02, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /9 ističov*; R 03, OCEP, typ z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /8 ističov*; RSM1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /8 ističov*; | 559 |
DT2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /7 ističov*; RS 0.2, OCEP, typ Z, v.č. 04/92, r.v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /23 ističov*; RS 1.2, OCEP, typ Z, v.č. 04/92, r.v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /44 ističov*; RS 1.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /39 ističov*; RS 2.2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /42 ističov*; RS 2.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /40 ističov*; RS 3.2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /42 ističov*; | |
RS 3.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /34 ističov*; RS 4.2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /42 ističov*; RS 4.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /44 ističov*; RS 5.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 / 40 ističov*; RS 5.2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, IN 100A, IP 40/20 /46 ističov*; Rb 2.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /5 ističov*; | |
Rb 3.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /5 ističov*; Rb 4.1, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /5 ističov*; Rb 2.2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /5 ističov*; Rb 3.2, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /5 ističov*; Rb 4.3, OCEP, typ Z, v. č. 04/92, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /5 ističov; RS1; RS2 | |
Prešov - objekt č. 7 - RMDT 4.1, OCEP, v. č. 690/03, r. v. 2003, Un 400V, In 16A, IP 40/20; RMDT 4.2, OCEP, v. č. 691/03, r. v. 2003, Un 400V, In 16A, IP 40/20; RMDTK, OCEP, v. č. 692/03, r. v. 2003, Un 400V, IN 63A, IP 40/20; USM3, OCEP, typ USM3, v. č. 2003/7, Un 400V, In 16A, IP 43/20 /3 ističe*; HR, OCEP, v. č. 200317, UN 400V, In 200A, IP 30/20 /25 ističov*; RQ, OCEP, typ KR20, v. č. 03/03, r. v. 2003, Un 400V, In 100A, IP 30/20 /7 ističov*; RS 0, PLAST, v. č. 2003/12, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /16 ističov*; | 248 |
RS 1a/1, PLAST, v. č. 2003/22, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /32 ističov*; RS 1a, PLAST, v. č. 2003/21, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /12 ističov*; RZ 1B, PLAST, v. č. 2003/23, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /4 ističe*; RS 1b, PLAST, v. č. 2003/9, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /17 ističov*; R1, PLAST, v. č. 2003/25, r. v. 2003, Un 400V, IN 10A, IP 30/- /8 ističov*; RS 2a/1, PLAST, v. č. 2003/19, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /6 ističov*; RS 2a, PLAST, v. č. 2003/18, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /25 ističov*; | |
RS 2b, PLAST, v. č. 2003/11, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /15 ističov*; RS 3a, PLAST, v. č. 2003/17, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /20 ističov*; RS 3b, PLAST, v. č. 2003/13, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/0- /13 ističov*; RS 4a, PLAST, v. č. 2003/15, r. v. 2003, Un 400V, In 32A, IP 30/- /19 ističov*; RS 4b, PLAST, v. č. 2003/14, r. v. 2003, Un 400V, IN 32A, IP 30/- /15 ističov*; RVZT 4a, PLAST, Un 400V, In -A, IP 30/- /6 ističov*; RVTZ 4b, PLAST, Un 400V, In -A, IP 30/- /5 ističov*; RS1; RS2 | |
Stará Ľubovňa - objekt č. 9 - R, OCEP, typ Z, Un 400V, In -A, IP 40/20 /2 ističe*; RH - Vývod /35 ističov*; RB-S, Un 400V, IP 30/20, v. č. 9 /17 ističov*; R-BUF, v. č. 16, Un 400V, IP 30/20 /15 ističov*; RA-1P, v. č. 15, Un 400V, IP 30/20 /11 ističov*; RB-POD, v. č. 20, Un 400V, IP 30/20 /19 ističov*; R-HOT, v. č. 11, Un 400V, IP 30/20 /18 ističov*; RA 1 /5 ističov*; RA 2 /4 ističe*; RA 3 /3 ističe*; RA 4 /3 ističe*; RA 5 / 3 ističe*; RB-2P, v. č. 12, Un 400V, IP 30/20 /22 ističov*; RA-2P, v. č. 21, Un 400V, IP 30/20 /43 ističov*; RB-1P, v. č. 14, Un 400V, IP 30/20 /22 ističov*; | 345 |
RA P, v. č. 10, Un 400V, IP 30/20 /26 ističov*; RB-P, TNC-S, Un 400V, IP 40/30 /26 ističov*; DT 2, v. č. 2, TNC-S, Un 400V /11 ističov*; DT 3, TN-S, v. č. 6, Un 400V /25 ističov*; R-VYH TN-S /4 ističe*; R - ohrev strechy /3 ističe*; RH, OCEP, typ Z, Un 400V, IP 40/20 /28 ističov*; RS1; RS2 | |
Vranov nad Topľou - objekt č. 13 - RMS, OCEP, Un 400V, IP 40/20 /1 istič*; RMS, IP 41/20, r. v. 1999, v. č. 74 /4 ističe*; | 5 |
Spišská Nová Ves - objekt č. 14 - SP 5, OCEP, IP 41/00, v. č. 5 /5 ističov*; RH /43 ističov*; R-STAV, v. č. 10, r. v. 12/94, IP 40/20 /38 ističov*; RVO, OCEP, IP 40/20, v. č. 18, r. v. 3/95 /7 ističov*; RG, OCEP, IP 40/20, v. č. 3, r. v. 12/94 /12 ističov*; RS2, OCEP, IP 40/20, v. č. 7, r. v. 12/94 /31 ističov*; PR1 - podružný rozvádzač /4 ističe*; RS3, OCEP, IP 40/20, v. č. 8, r. v. 12/94 /27 ističov*; PR2 - podružný rozvádzač; RS4, OCEP, IP 40/20, v. č. 9, r. v. 12/94 /21 ističov*; RVT, OCEP, IP 40/20, v. č. 2, r. v. 12/94 /23 ističov*; RS1; RS2 | 211 |
Košice - objekt č. 18 - HR - počet polí 5*; 1. pole: RZ, In 200A /3 ističe*; 2. pole /5 ističov*; 3. pole /40 ističov*; 4. pole /3 ističe*; 5. pole /5 ističov*; RS-0, Un 400/230V, In 63A, typ PLAST /58 ističov*; RS-1, Un 400V, In 100A /24 ističov*; RS-2, Un 400V, In 100A, IP 40 /23 ističov*; RS 3, Un 400V, In 100A, IP 40 /20 ističov*; RS 4, Un 400V, In 100A /22 ističov*; RS 5, Un 400V, In 100A /31 ističov*; RS 6, Un 400V, In 100A, IP 40 /26 ističov*; RS 7, Un 400V, In 100A, IP 40 /29 ističov*; RS 8, Un 400V, In 100A /26 ističov*; RM 1 /1 istič*; | 351 |
RS SCAME 1, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS SCAME 2, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS SCAME 3, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS SCAME 4, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS SCAME 5, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS SCAME 6, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS SCAME 7, In 25A, IP 40 /5 ističov*; RS1; RS2 | |
Rožňava - objekt č. 23 - RK, OCEP, v. č. 755/07, r. v. 2007, Un 400V, In 25A, IP 43/20 /30 ističov*; HDSS1, OCEP, v. č. 00152, Un 400V, In -A, IP 43/- /3 ističe*; RH, OCEP, v. č. 0680, r. v. 1978, Un 400V, In 80A, IP 43/- /54 ističov*; R1, OCEP, v. č. 00681, r. v. 1978, Un 400V, In 50A, IP 40/- /43 ističov*; R2, OCEP, Un 400V, In -A /29 ističov*; HDS S, OCEP, v. č. 39957, Un 400V, In -A, IP 43/- /3 ističe*; R, OCEP, Un 400V, IP 43/-/40 ističov; RS1; RS2 | 202 |
Trebišov - objekt č. 25 - SR 3, OCEP, v. č. 48/95, IP 43, In 200A /1 istič*; R1.1, OCEP, v. č. 32/95, IP 40/20, In 108A /44 ističov*; R2.1, OCEP, v. č. 34/95, IP 40/20 In 40A / 20 ističov*; R3.1, OCEP, v. č. 35/95, IP 40/20, In 40A /20 ističov*; R4.1, OCEP, v. č. 36/95, IP 40/20, In 40A /20 ističov*; R5.1, OCEP, v. č. 33/95, IP 40/20, In 40A /20 ističov*; Rvt-3, OCEP, v. č. 3795, IP 40/20, In 63A /20 ističov*; Rvt-4, OCEP, v. č. 38/95, IP 40/20, In 63A /20 ističov*; RS1; RS2 | 165 |
2. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") bleskozvodov
|
|
---|---|
Funkcia |
OP a OS bleskozvodov v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN STN 33 1500, STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390 , STN 34 1391 a STN 34 1398 ; Vykonanie kontroly: |
a) inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod. |
b) elektrostatického pospojovania u vybraných objektov |
c) uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte |
Súčasťou OP a OS bleskozvodov je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 bleskozvod: LPS - riešenie: hrebeňová zachytávacia sústava; počet skúšobných svoriek: 4; Bardejov - objekt č. 1 | sústava | 1 | ||
2.2 zemniče - FeZn 30x4; ; Humenné - objekt č. 2 | ks | 1 | ||
2.3 bleskozvod: LPS počet zvodov: 2;Humenné- objekt č. 2 | sústava | 1 | ||
2.4 bleskozvod LPS - riešenie: mrežová a hrebeňová sústava; počet zvodov: 6; Poprad- objekt č. 5 | sústava | 1 | ||
2.5 bleskozvod - riešenie: tyčová a hrebeňová sústava; počet zvodov: 6; Prešov - objekt č. 7 | sústava | 1 | ||
2.6 bleskozvod LPS - riešenie: hrebeňová sústava; počet zvodov: 6; Stará Ľubovňa - objekt č. 9 | sústava | 1 | ||
2.7 bleskozvod LPS - riešenie: mrežová sústava; počet zvodov: 5; Vranov nad Topľou - objekt č. 13 | sústava | 1 | ||
2.8 bleskozvody LPS - riešenie: tyčová a mrežová, sústava; počet zvodov: 6; Spišská Nová Ves- objekt č.14 | sústava | 1 | ||
2.9 bleskozvody LPS - riešenie: tyčová a mrežová sústava; počet zvodov: 8; Košice - objekt č. 18 | sústava | 1 | ||
2.10 bleskozvod - hrebeňová sústava - počet zemničov: 5; Rožňava - objekt č. 23 | sústava | 1 | ||
2.11 bleskozvod - mrežová sústava - počet zemničov: 2; Rožňava - objekt č. 23 | sústava | 1 | ||
2.12 bleskozvod - mrežová sústava - počet zemničov: 1; Rožňava - objekt č. 23 | sústava | 1 | ||
2.13 bleskozvod LPS - riešenie: mrežová sústava; počet skúšk. svoriek: 5; Trebišov - objekt č. 25 | sústava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) bleskozvodu každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009, STN 33 1500, STN EN 33 62305 1- 6, STN 34 1390, |
- | STN 34 1391 a STN 34 1398 |
- | Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
- | Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude |
- | považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez |
- | doprovodu objednávateľa. |
3. Odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov | osobohodina | 50 | ||
3.1. Dodávka drobného spotrebného materiálu na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov | EUR s DPH | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena za 1 osobohodinu za odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov zahŕňa aj cenu za dopravné náklady, príp. aj náklady na ubytovanie (v prípade, ak závady nebude možné odstrániť pri výkone OP a OS). | |
Počet osobohodín je maximálny a nemôže byť počas trvania zmluvy prekročený. | |
Na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov dodávateľ dodá a použije drobný spotrebný materiál v určenom limite maximálne 300 eur s DPH/zmluvné obdobie (objekty č.1, 2, 5, 7 ,9, 13, 14, 18, 23, 25). | napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samo lepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, |
- | vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v určenom limite 300 EUR |
- | s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov), |
Určený limit na drobný spotrebný materiál na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov je maximálny a nemôže byť počas trvania zmluvy prekročený. | |
Fakturovať sa bude len skutočný počet osobohodín výkonu, a skutočná suma za použitý drobný spotrebný materiál určený na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, ktoré budú potvrdené na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia. | |
Prílohou servisného listu bude výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu a výkaz odpracovaných osobohodín, potvrdené zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia |
4. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (tzn. revízie bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek, vírivých vaní, parných kúpeľov, fínskej sauny a pod). na základe zákona 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1600 a STN 33 1610, |
vrátane vytvorenia aktuálneho zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Bardejov - objekt č. 1 | ks | 365 | ||
4.2 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Humenné - objekt č. 2 | ks | 504 | ||
4.3 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Medzilaborce- objekt č. 3 | ks | 9 | ||
4.4 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Snina- objekt č. 4 | ks | 48 | ||
4.5 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Poprad- objekt č. 5 | ks | 429 | ||
4.6 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Kežmarok- objekt č. 6 | ks | 44 | ||
4.7 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Prešov - objekt č. 7 | ks | 1224 | ||
4.8 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Sabinov - objekt č. 8 | ks | 58 | ||
4.9 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Stará Ľubovňa - objekt č. 9 | ks | 302 | ||
4.10 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Svidník - objekt č. 10 | ks | 278 | ||
4.11 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Stropkov - objekt č. 11 | ks | 11 | ||
4.12 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Giraltovce - objekt č. 12 | ks | 13 | ||
4.13 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Vranov nad Topľou- objekt č. 13 | ks | 312 | ||
4.14 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Spišská Nová Ves - objekt č. 14 | ks | 471 | ||
4.15 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Gelnica - objekt č. 15 | ks | 72 | ||
4.16 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Levoča- objekt č. 16 | ks | 43 | ||
4.17 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Krompachy - objekt č. 17 | ks | 12 | ||
4.18 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Košice - objekt č. 18 | ks | 1535 | ||
4.19 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Moldava nad Bodvou - objekt č. 19 | ks | 34 | ||
4.20 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Michalovce - objekt č. 20 | ks | 336 | ||
4.21 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Sobrance - objekt č. 21 | ks | 28 | ||
4.22 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Veľké Kapušany - objekt č. 22 | ks | 29 | ||
4.23 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Rožňava - objekt č. 23 | ks | 473 | ||
4.24 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Revúca - objekt č. 24 | ks | 42 | ||
4.25 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Trebišov- objekt č. 25 | ks | 330 | ||
4.26 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Kráľovský Chlmec - objekt č. 26 | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny. Fakturovať sa bude len skutočný počet vykonaných revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia, pričom maximálne počty elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia nesmú byť prekročené. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia. |
- | Revízne správy je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD) na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Súčasťou revízie je vytvorenie aktuálneho zoznamu revidovaných el. spotrebičov spolu s jeho identifikáciou, t. j. zápis inventárneho alebo evidenčného čísla. | |
V prípade, že akýkoľvek el. spotrebič nemá prislúchajúce označenie, revízny technik je povinný takýto spotrebič označiť a zapísať do zoznamu revidovaných el. spotrebičov. | |
Postup vykonania revízie: | |
- Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. | |
- Revízny technik si v spolupráci so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii). Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek. | |
- Zodpovedný pracovník objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu. | |
- Perióda: 1x ročne |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1 až 1.10, 2.1 až 2.13, položku č. 3 a podpoložky č. 4.1 až 4.26 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Dodávateľ v cenovej kalkulácii zároveň uvedie (a zahrnie) aj podpoložku č. 3.1, s jednotkovými cenami a s cenami spolu s DPH vo výške 300 EUR a jednotkovými cenami a s cenami spolu bez DPH |
(tzn. vo výške 250 EUR bez DPH). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, súčasťou ktorých sú: |
1.1.1.a) náklady na prácu |
1.1.1.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.1.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS |
1.1.1.d) náklady na stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, príp. nákladov na určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
1.1.2. náklady na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, ktoré zahŕňajú: |
1.1.2.a) náklady na prácu v rozsahu maximálne 85 osobohodín, ktoré zahŕňajú |
1.1.2.a1) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie (v prípade, ak odstránenie drobných závad a nedostatkov nebude možné vykonať pre vykonaní revizie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov) |
1.1.2.a2) náklady na vyhotovenie a odovzdanie servisných protokolov a výkazov odpracovaných osobohodín |
1.1.2 b) náklady na použitie drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v celkovom limite 240 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS) v celkovom limite 300 EUR s DPH, ktoré zahŕňajú aj |
1.1.2 b1) náklady na vyhotovenie a odovzdanie výkazov spotreby drobného spotrebného materiálu v rámci určeného limitu 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov), |
1.1.3. cien za vykonanie revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, súčasťou ktorých sú: |
1.1.3.a) náklady na prácu |
1.1.3.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.3.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie revíznych správ |
1.1.3.d) náklady na vytvorenie zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou el. spotrebiča a označenie spotrebiča štítkom |
1.1.4 nákladov na odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zmluvy |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Celková cena predmetu (zákazky) zmluvy a ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (diagnostika, doprava, príp. ubytovanie, odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zmluvy, ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy adresy miest plnenia vrátane adries objektov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia a uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov objednávateľa v mieste plnenia. |
2. Miestami plnenia sú: Bardejov, Humenné, Medzilaborce, Snina, Poprad, Kežmarok, Prešov, Sabinov, Stará Ľubovňa, Svidník, Stropkov, Giraltovce, Vranov nad Topľou, Spišská Nová Ves, Gelnica, Levoča, Krompachy, Košice, Moldava nad Bodvou, Michalovce, Sobrance, Veľké Kapušany, Rožňava, Revúca, Trebišov a Kráľovský Chlmec, ktoré sú už uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu; presnú adresu s kontaktnými osobami poskytne objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvného vzťahu. |
3. Lehota plnenia je do 31.12.2020. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
4. Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok. |
5. Plnenie predmetu zmluvy bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky alebo do 31.12.2020 v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a odstránenia drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
7. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
8. Odstránenie drobných závad a nedostatkov sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, resp. po ich ukončení. |
9. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je maximálny. |
10. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú: |
10.1. správy z OP a OS a revízne správy |
10.2 objednávateľom odsúhlasený a potvrdený servisný list (odstránenie zistených závad a nedostatkov z OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov), ktorého prílohou bude |
výkaz odpracovaných osobohodín. a výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu s uvedením cien (napr.skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v rámci limitu drobného spotrebného materiálu 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie- určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
elektrickej inštalácie a bleskozvodov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet zmluvy (revízie, OP a OS vrátane odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov) v príslušnom mieste plnenia. |
2. Faktúry za zrealizovaný predmet zmluvy budú doručené objednávateľovi do 15 dní od vykonania predmetu zmluvy v príslušnom mieste plnenia. |
3. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných služieb, správy z OP a OS a revízne správy, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný servisný list z odstránenia zistených závad a nedostatkov z OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov. |
4. Fakturácia výkonov za odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov (počet osobohodín) a limit drobného spotrebného materiálu na odstránenie zistených závad a nedostatkov pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov nesmú byť prekročené. |
5. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu, pričom ich maximálny počet uvedený v časti funkčná a technická špecifikácia nesmie byť prekročený. |
6. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
8. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
9. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
10. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto |
registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový |
poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon OP a OS elektrických zariadení - revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, § 24 na skupinu E1, trieda A, B a B1, resp. fotokópie rovnocenných dokladov podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore pôvodu. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
15.01.2020 08:00 — 31.12.2020 12:00
1,00 cena celkom
40 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.12.2019 09:47
07.01.2020 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2019 14:47 - Vstupná ponuka | 38 778,00 | € | Cena s DPH |
07.01.2020 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 838,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: