30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36450359
ELPO, s.r.o.
Hraničná 666/12, Poprad, 05801, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Trenčiansky a Nitriansky kraj
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie
Služba
1. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon 124/2006") vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
(ďalej len "vyhláška 508/2009"), STN 33 1500 a STN 33 200-6. |
Súčasťou OP a OS elektrickej inštalácie je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 OP a OS elektrickej inštalácie - Považská Bystrica - objekt č. 2 | súbor | 1 | ||
1.2 OP a OS elektrickej inštalácie - Púchov - objekt č. 3 | súbor | 1 | ||
1.3 OP a OS elektrickej inštalácie - Nitra - objekt č. 5 | súbor | 1 | ||
1.4 OP a OS elektrickej inštalácie - Topoľčany - objekt č. 7 | súbor | 1 | ||
1.5 OP a OS elektrickej inštalácie - Nové Zámky- objekt č. 10 | súbor | 1 | ||
1.6 OP a OS elektrickej inštalácie - Komárno - objekt č. 14 | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, garáží, dielní a ďalších technických miestností (tzn. v 6 objektoch uvedených nižšie - objekty č. 2 Považská Bystrica, č. 3 Púchov, č. 5 Nitra, č. 7 Topoľčany, č. 10 Nové Zámky a č. 14 Komárno) v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009 a STN 33 1500 a STN 33 200-6 v rozsahu: | |
a) Hlavné rozvádzače | |
b) Podružné rozvádzače | |
c) Rozvádzače MaR | |
d) Všetky napájacie obvody z RS | |
e) Svetelná inštalácia | |
f) Zásuvková inštalácia | |
g) Zásuvková inštalácia PC | |
h) Hlavné prívody k výťahu | |
i) Pevne pripojené zariadenia (ohrievače TÚV, dverové clony) | |
Súčasťou vykonávanie OP a OS je vystavenie správy z vykonania OP a OS, stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS, doprava. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) elektroinštalácie každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. STN 33 1500 |
- | .a STN 33 200-6 |
- | Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
- | Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude |
- | považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez |
- | doprovodu objednávateľa. |
Objekty: Zoznam rozvádzačov/počet ističov | počet ističov spolu |
Považská Bystrica- objekt č. 2 -R1, v. č. 134, IP 40/20, In 40A/ 7 ističov;* R2, IP 40/20, In 32A / 31 ističov*; R3, IP 40/20, In 32A/ 29 ističov*; R4, IP 40/20, In 32A/ 32 ističov*; R5, IP 40/20, In 32A/ 31 ističov*; RSZ 1.1, IP 40/20, In 40A/ 47 ističov*; RM-2, v. č. 038, r. v1993, IP 40/20, In 63A/ 4 ističe*; R1, v. č. 135, IP 40/20, In 40A/ 11 ističov*; Rgaráž, OCEP, v. č. 067/1992, r. v. 1992, Un 400V, In 25A, IP 44/20/ 9 ističov*; RIS-208/23, OCEP, Un 400V, IP 43/-/ 1 istič*; RE, OCEP, Un 400V, IP 43/-/ 1 istič*; RP, OCEP, v. č. 032, r. v. 1993, Un 400V, In 125A, IP 40/20/ 28 isitčov*; | 379 |
RE 3, OCEP, v. č. 192111996, r. v. 1996, Un 400V, In 32A, IP 40/20/ 3 ističe*; R 2.1, OCEP, v. č. 0180, r. v. 1992, Un 400V, In 63A, IP 40/20/ 24 ističov*; R 5.1, OCEP, v. č. 0183, r. v. 1992, Un 400V, In 63A, IP 40/20/ 23 ističov*; R 4.1, OCEP, v. č. 0182, r. v. 1992, Un 400V, In 63A, IP 40/20/ 24 ističov*; R 3.1, OCEP, v. č. 0181, r. v. 1992, Un 400V, In 63A, IP 40/20/ 25 ističov*; RSZ 1.1, IP 40/20, In 40A/ 44 ističov*; Rbyt, OCEP, v. č. 034, 1993, Un 400V, In 18A, IP 40/20/ 5 ističov*; RS1, RS2 | |
Púchov, objekt č. 3 - RE, IP 40/20, In 60A, r. v. 1986, v. č. 2088/ 4 ističe*; R-suterén, IP 40/0, TN-S, In 40, r. v. 1986, v. č. 2089/ 16 ističov*; R-prízemie, typ 103, OCEP, v. č. 2087, r. v. 1986/ 21 ističov*; R-poschodie, OCEP, In 40A, typ 103, v. č. 2090, r. v. 1986/ 18 ističov*; RS1, RS2 | 59 |
Nitra - objekt č. 5 - RM, OCEP, Un 400V, In 200A, IP 40/20/ 17 ističov*; R 1.1, OCEP, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 24 ističov*; R1 A, OCEP, Un 400V, In 63A, IP 40/20/ 22 ističov*; R1.2, OCEP, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 25 ističov*; R2.1, OCEP, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 26 isitčov*; R, Plast, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 16 ističov*; R2.2, OCEP, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 24 ističov*; R2, Plast, Un 400V, In 32A, IP 40/20/ 21 ističov*; R3.1, OCEP, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 23 ističov*; R3.2, OCEP, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 24 ističov*; R3, PLAST, Un 400V, In 32A, IP 40/20/ 27 ističov*; RS1, RS2 | 249 |
Topoľčany - objekt č. 7 - RIS, OCEP, Un 500V, In 400A, IP 43/-/ 35 ističov*; RMS, OCEP, v. č. 95-1, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/-/ 31 ističov*; RS 1.1, OCEP, v. č. 87-7, r. v. 1992, Un 400V, In 40A, IP 40/20/ 21 ističov*; RE, OCEP, v. č. 103, r. v. 1993, Un 400V, In 25A, IP 40/20/ 1 istič*; R, OCEP, Un 400V, In -A/ 9 ističov*; R1, OCEP, v. č. 3672, r. v. 1995, Un 400V, In 100A, IP 40/20/ 16 ističov*; RS 2.1, OCEP, v. č. 88-7, r. v. 1992, Un 400V, In 40A, IP 20/00/ 22 ističov*; RS 2.2, OCEP, v. č. 89-7, r. v. 1992, Un 400V, In 40A, IP 20/00/ 19 ističov*; | 240 |
R 2, OCEP, v. č. 3672, r. v. 1995, Un 400V, In 32A, IP 40/20 /22 ističov*; RS 3.1, OCEP, v. č. 90-7, r. v. 1992, Un 400V, IN 40A, IP 20/00 /12 ističov*; RS 3.2, OCEP, v. č. 91-7, r. v. 1992, Un 400V, In 40A, IP 20/00 /28 ističov*; R 3, OCEP, v. č. 3672, r. v. 1995, Un 400V, In 32A, IP 40/20 /24 ističov*; RS1; RS2 | |
Nové Zámky - objekt č. 10 - RE, OCEPE, IP 40/20, r. v. 1980, v. č. 2392/ 26 ističov*; RP, OCEP, IP 42/20, r. v. 1980, v. č. 2390/ 26 ističov*; RMOI, OCEPE, IP 40/20, r. v. 2004, v. č. 57/04/ 12 ističov*; RE, OCEP, IP 40/20, v. č. 1314, In 100A/ 6 ističov*; RS 1.2, OCEPE, IP 40/20, v. č. 1309/ 33 ističov*; RS 2.2, OCEPE, IP 40/20, v. č. 1310/ 24 ističov*; RS 3.2, OCEPE, IP 40/20, v. č. 1311, r. v. 1996/ 25 ističov*; RVS, IP 40/20, v. č. 1130, r. v. 1996/ 22 ističov*; RS 1.1, OCEPE, IP 40/20, v. č. 1262, r. v. 1996/ 18 ističov*; RS 2.1, OCEPE, IP 40/20, v. č. 1263, r. v. 1996/ 16 ističov*; | 259 |
RS 3.1. OCEPE, IP 40/20, v. č. 1264, r. v. 1996/ 16 ističov*; RVT, OCEPE, IP 40/20, v. č. 1257, r. v. 1996/ 23 ističov*; MaRT, typ RM, v. č. 0543, r. v. 1995, IP 42/00/ 12 ističov*; RS1, RS2 | |
Komárno - objekt č. 14 - RH, v. č. 4193, TN-C-S, r. v. 2003, IP 40/20/ 15 ističov*; RS5, v. č. 0179, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 100A/ 24 ističov*; RP5, v. č. 0183, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 63A/ 7 ističov*; RS4, v č. 0179, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 100A/ 27 ističov*; RP4, v. č. 0182, TN-S, r. v. 2003. IP 40/20, In 63A/ 11 ističov*; RS3, v. č. 0177, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 100A/ 26 ističov*; RP3, v. č. 0181, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 63A/ 11 ističov*; RS2, v. č. 0179, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 100A/ 26 ističov*; | 219 |
RP2, v. č. 0180, Tn-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 63A// 10 ističov*; RS1, v. č. 0172, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 100A/ 36 ističov*; RP1, v. č. 0174, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 63A/ 5 ističov*; RK, v. č. 0173, TN-S, r. v. 2003, IP 40/20, In 63A/ 7 ističov*; Rgaráže, v. č. 8037, TN-C, IP 40/20, In -A/ 14 ističov*; RS1, RS2 |
2. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") bleskozvodov
|
|
---|---|
Funkcia |
OP a OS bleskozvodov v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 , STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390 , STN 34 1391 a STN 34 1398 ; Vykonanie kontroly: |
a) inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod. |
b) elektrostatického pospojovania u vybraných objektov |
c) uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte |
Súčasťou OP a OS bleskozvodov je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 bleskozvody: LPS - riešenie: mrežová zachytávacia sústava; počet skúš.svoriek - 6; Považská Bystrica - objekt č. 2 | sústava | 1 | ||
2.2 bleskozvod LPS riešenie: tyčová a hrebeňová sústava; 2 zvody ; Púchov - objekt č. 3 | sústava | 1 | ||
2.3 bleskozvod LPS - riešenie: mrežová sústava; počet zvodov: 4; Nitra- objekt č. 5 | sústava | 1 | ||
2.4 bleskozvod - LPS - riešenie: mrežová sústava; počet zberačov:9; Topoľčany - objekt č. 7 | sústava | 1 | ||
2.5 bleskozvod LPS - riešenie: mrežová sústava; počet zvodov: 6; Nové Zámky - objekt č. 10 | sústava | 1 | ||
2.6 bleskozvod LPS - riešenie: mrežová sústava; počet zvodov: 6; Nové Zámky - objekt č. 10 | sústava | 1 | ||
2.7 bleskozvody LPS - riešenie: mrežová; počet zvodov: 7; Komárno - objekt č. 14 | sústava | 1 | ||
2.8 bleskozvody LPS - riešenie: mrežová; počet zvodov: 5; Komárno - objekt č. 14 | sústava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) bleskozvodu každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009, |
- | STN 33 1500 , STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390 , STN 34 1391 a STN 34 1398. |
- | Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
- | Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude |
- | považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez |
- | doprovodu objednávateľa. |
3. Odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov | osobohodina | 30 | ||
3.1 Dodávka drobného spotrebného materiálu na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov | EUR s DPH | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena za 1 osobohodinu za odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov zahŕňa aj cenu za dopravné náklady, príp. aj náklady na ubytovanie (v prípade, ak závady nebude možné odstrániť pri výkone OP a OS). | |
Počet osobohodín je maximálny a nemôže byť počas trvania zmluvy prekročený. | |
Na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov dodávateľ dodá a použije drobný spotrebný materiál v určenom limite maximálne 180 eur s DPH/zmluvné obdobie (objekty č. 2, 3, 5, 7, 10 a 14). | napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samo lepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, |
- | vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v určenom limite 180 EUR |
- | s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov) |
Určený limit na drobný spotrebný materiál na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov je maximálny a nemôže byť počas trvania zmluvy prekročený. | |
Fakturovať sa bude len skutočný počet osobohodín výkonu, a skutočná suma za použitý drobný spotrebný materiál určený na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, ktoré budú potvrdené na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia. | |
Prílohou servisného listu bude výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu a výkaz odpracovaných osobohodín, potvrdené zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
4. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (tzn. revízie bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek, vírivých vaní, parných kúpeľov, fínskej sauny a pod). na základe zákona 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1600; STN 33 1610, |
vrátane vytvorenia aktuálneho zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Prievidza - objekt č. 1 | ks | 600 | ||
4.2 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Považská Bystrica- objekt č. 2 | ks | 616 | ||
4.3 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Púchov - objekt č. 3 | ks | 121 | ||
4.4 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Dubnica nad Váhom- objekt č. 4 | ks | 131 | ||
4.5 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Nitra- objekt č. 5 | ks | 166 | ||
4.6 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Zlaté Moravce - objekt č. 6 | ks | 73 | ||
4.7 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Topoľčany - objekt č. 7 | ks | 766 | ||
4.8 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Bánovce nad Bebravou - objekt č. 8 | ks | 27 | ||
4.9 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Partizánske - objekt č. 9 | ks | 33 | ||
4.10 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Nové Zámky - objekt č. 10 | ks | 550 | ||
4.11 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Štúrovo - objekt č. 11 | ks | 6 | ||
4.12 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Levice - objekt č. 12 | ks | 464 | ||
4.13 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Šahy - objekt č. 13 | ks | 17 | ||
4.14 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - Komárno - objekt č. 14 | ks | 534 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny. Fakturovať sa bude len skutočný počet vykonaných revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia, pričom maximálne počty elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia nesmú byť prekročené. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia. |
- | Revízne správy je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | Dodávateľ doručí objednávateľovi revíznu správu v listinnej forme v 2 vyhotoveniach, z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD) na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Súčasťou revízie je vytvorenie aktuálneho zoznamu revidovaných el. spotrebičov spolu s jeho identifikáciou, t. j. zápis inventárneho alebo evidenčného čísla. | |
V prípade, že akýkoľvek el. spotrebič nemá prislúchajúce označenie, revízny technik je povinný takýto spotrebič označiť a zapísať do zoznamu revidovaných el. spotrebičov. | |
Postup vykonania revízie: | |
- Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. | |
- Revízny technik si v spolupráci so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii). Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek. | |
- Zodpovedný pracovník objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu. | |
- Perióda: 1x ročne |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1 až 1.6, 2.1 až 2.8, , položku č. 3 a podpoložky č. 4.1 až 4.14 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Dodávateľ v cenovej kalkulácii zároveň uvedie (a zahrnie) aj podpoložku č. 3.1, s jednotkovými cenami a s cenami spolu s DPH vo výške 180 EUR a jednotkovými cenami a s cenami spolu bez DPH |
(tzn. vo výške 150 EUR bez DPH). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, súčasťou ktorých sú: |
1.1.1.a) náklady na prácu |
1.1.1.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.1.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS |
1.1.1.d) náklady na stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, príp. nákladov na určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
1.1.2. náklady na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, ktoré zahŕňajú: |
1.1.2.a) náklady na prácu v rozsahu maximálne 30 osobohodín, ktoré zahŕňajú |
1.1.2.a1) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie (v prípade, ak odstránenie drobných závad a nedostatkov nebude možné vykonať pre vykonaní revizie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov) |
1.1.2.a2) náklady na vyhotovenie a odovzdanie servisných protokolov a výkazov odpracovaných osobohodín |
1.1.2 b) náklady na použitie drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v celkovom limite 180 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS) v celkovom limite 180 EUR s DPH, ktoré zahŕňajú aj |
1.1.2 b1) náklady na vyhotovenie a odovzdanie výkazov spotreby drobného spotrebného materiálu v rámci určeného limitu 180 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov), |
1.1.3. cien za vykonanie revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, súčasťou ktorých sú: |
1.1.3.a) náklady na prácu |
1.1.3.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.3.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie revíznych správ |
1.1.3.d) náklady na vytvorenie zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou el. spotrebiča a označenie spotrebiča štítkom |
1.1.4 nákladov na odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zmluvy |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Celková cena predmetu (zákazky) zmluvy a ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (diagnostika, doprava, príp. ubytovanie, odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zmluvy, ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy adresy miest plnenia vrátane adries objektov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia a uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov objednávateľa v mieste plnenia. |
2. Miestami plnenia sú: Prievidza, Považská Bystrica, Púchov, Dubnica nad Váhom, Nitra, Zlaté Moravce, Topoľčany, Bánovce nad Bebravou, Partizánske, Nové Zámky, Štúrovo, Levice, Šahy, Komárno, ktoré sú už uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu; presnú adresu s kontaktnými osobami poskytne objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvného vzťahu. |
3. Lehota plnenia je do 31.12.2020. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
4.Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok. |
5. Plnenie predmetu zmluvy bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky alebo do 31.12.2020 v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a odstránenia drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
7. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
8. Odstránenie drobných závad a nedostatkov sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, resp. po ich ukončení. |
9. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je maximálny. |
10. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú: |
10.1. správy z OP a OS a revízne správy |
10.2 objednávateľom odsúhlasený a potvrdený servisný list (odstránenie zistených závad a nedostatkov z OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov), ktorého prílohou bude |
výkaz odpracovaných osobohodín. a výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu s uvedením cien (napr.skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v rámci limitu drobného spotrebného materiálu 180 EUR s DPH/zmluvné obdobie- určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
elektrickej inštalácie a bleskozvodov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet zmluvy (revízie, OP a OS vrátane odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov) v príslušnom mieste plnenia. |
2. Faktúry za zrealizovaný predmet zmluvy budú doručené objednávateľovi do 15 dní od vykonania predmetu zmluvy v príslušnom mieste plnenia. |
3. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných služieb, správy z OP a OS a revízne správy, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný servisný list z odstránenia zistených závad a nedostatkov z OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov. |
4. Fakturácia výkonov za odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov (počet osobohodín) a limit drobného spotrebného materiálu na odstránenie zistených závad a nedostatkov pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov nesmú byť prekročené. |
5. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu, pričom ich maximálny počet uvedený v časti funkčná a technická špecifikácia nesmie byť prekročený. |
6. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
8. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
9. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
10. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto |
registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový |
poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon OP a OS elektrických zariadení - revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, § 24 na skupinu E1, trieda A, B a B1, resp. fotokópie rovnocenných dokladov podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore pôvodu. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
15.01.2020 08:00 — 31.12.2020 12:00
1,00 cena celkom
25 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.12.2019 09:49
07.01.2020 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.12.2019 07:57 - Vstupná ponuka | 25 800,00 | € | Cena s DPH |
07.01.2020 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 995,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: