00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
04387601
EKONA COR s.r.o.
Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE
Monitory vitálnych funkcií, vrátane súvisiacich služieb
monitor vitálnych funkcií, monitorovanie pacientov
Tovar, Služba
1. Monitory vitálnych funkcií, vrátane súvisiacich služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor vitálnych funkcií v predpokladanom počte 12 ks určený pre potreby lôžkových oddelení, vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia a autorizovaného záručného servisu |
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ. |
Požaduje sa záručná doba na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ zabezpečí počas záručnej doby autorizovaný záručný servis minimálne v rozsahu: |
- bezplatný záručný servis a bezplatná údržba vrátane výmeny náhradných dielov potrebných k oprave predmetu zmluvy, |
- nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska, |
- vykonanie technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu |
- vykonanie poslednej preventívnej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane bezplatného odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ | ks | 12 | ||
- veľkosť uhlopriečky obrazovky | palce | 10,4 | ||
- rozlíšenie obrazovky | pixel | 800x600 | ||
- zobrazenie kriviek na obrazovke | krivka | 6 | ||
- kapacita batérie | hodina | 3,5 | ||
- hmotnosť monitora | kg | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ | |
Monitorovanie vitálnych funkcií pacienta s meraním | 3/5 zvodového EKG, respirácie, neinvazívneho tlaku krvi, saturácie SpO2, 2xTeploty, pulzovej frekvencie |
Obrazovka | farebná TFT |
Analýza arytmií, detekcia minimálne 16 rôznych arytmií | áno |
Analýza ST segmentu | rozsah -2.0 mV až +2.0mV |
Detekcia pacemakera | áno |
Meranie: | |
- respirácie | impedančnou metódou |
- neinvazívneho tlaku | oscilometrickou metódou |
- režimy merania tlaku | manuálny, automatický a kontinuálny |
- saturácie SpO2 | rozsah 0 až 100 % |
- teploty | minimálne z 2 rôznych miest na tele pacienta súčasne (napr. koža, ústna dutina, rektum) |
Alarmové upozornenia užívateľa | v troch úrovniach akusticky a vizuálne |
Interná pamäť | min.120 hod. trendových údajov s rozlíšením 1 minúta, 1200 meraní NIBP a 48 hodín záznamu kriviek |
Voľba zobrazení | krivka, krivka a trendové dáta, veľké písmo, vitálne zobrazenie, nočný režim |
Integrovaný držiak | pre jednoduchý transport a zavesenie monitora na čelo alebo rám postele |
Prenos dát na centrálny monitor | cez LAN a WiFi |
2 x USB konektor, VGA, tlačítko rýchleho privolania sestry, synchronizácia s defibrilátorom | áno |
Software | v slovenskom resp. českom jazyku |
Možnosť budúceho rozšírenia o meranie: | |
- vydychovaného CO2 | infračervenou absorpčnou technológiou |
- invazívneho tlaku krvi | minimálne 2 tlaky súčasne |
- srdcového výdaja | termodilučnou technikou |
Kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta pre každý monitor: | 1 ks EKG kábel 3/5 zvodový, dospelý, 1 ks Prstový SpO2 snímač pre dospelého pacienta, 1 ks NIBP hadica, 1 ks NIBP manžeta veľ. 27-35 cm, 1 ks Teplotný snímač kožný |
Názov |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY: |
1. Požadujeme dodanie nového, nepožívaného, nerepasovaného predmetu zákazky s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu zákazky uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektoré technické požiadavky na predmet zákazky identifikujú konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky na ekvivalentný výrobok v prípade, že takýto ekvivalent spĺňa požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečeniu účelu, na ktoré je zariadenie určené a má porovnateľné resp. vyššie parametre ako tie, ktoré sa požadujú. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne produkt, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od rámcovej dohody. |
2. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
4. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t. j. čiastkovej objednávky od objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet dohody bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa. |
6. Predmetom prvej čiastkovej objednávky bude zabezpečenie dodávky 8 ks monitorov vitálnych funkcií. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že : |
- predmet dohody dodá do 8 týždňov od doručenia čiastkovej objednávky na dohodnuté miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa, |
- oznámi objednávateľovi presný deň dodania predmetu dohody do miesta plnenia minimálne 3 pracovné dni pred doručením dodávky, |
- cenu za predmet zákazky objednávateľ uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu dohody do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom a inštalačným protokolom, |
- faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9. Kúpna cena za jednotlivé čiastkové objednávky bude uhradená po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu čiastkovej objednávky do trvalej prevádzky v dvoch po sebe nasledujúcich rovnomerných mesačných splátkach so splatnosťou k 23. dňu príslušného kalendárneho mesiaca. Prvá splátka bude uhradená nasledujúci mesiac po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu čiastkovej objednávky do trvalej prevádzky. |
10.1. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
10.2. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
11. V zmysle bodu 6.1.8 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska je dodávateľ povinný písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. |
12. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, inštalačný protokol, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru. |
13. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY |
Dodávateľ bez vyzvania predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody: |
1. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia zariadení, predpokladaného množstva na 12 mesiacov, jednotkovej ceny v EUR bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v EUR s DPH, celkovej ceny v EUR bez DPH a celkovej ceny v EUR s DPH za predpokladané množstvo predmetu zákazky. |
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb. |
Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej dohody. |
2. Podrobný technický opis ponúkaných zariadení vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, výrobcu a údajov deklarujúcich technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaných zariadení vrátane prospektového materiálu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu zákazky uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
3. Údaje o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy. |
4. V prípade, že časť plnenia podľa rámcovej dohody bude pre dodávateľa realizovať subdodávateľ, dodávateľ predloží objednávateľovi údaje o všetkých známych subdodávateľoch (v rozsahu min. obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt subdodávateľa, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, predmet subdodávky a podiel plnenia rámcovej dohody zabezpečovaný subdodávateľom. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Objednávateľ dodávateľom predložené doklady skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a v Osobitných požiadavkách na plnenie v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od rámcovej dohody a udelenie negatívnej referencie. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
12,00 ks
14 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2019 10:54
07.01.2020 13:00
07.01.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2019 11:54 - Vstupná ponuka | 14 400,00 | € | Cena bez DPH |
07.01.2020 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 390,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: