00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Interiérové vybavenie učební
nábytok, katedra učiteľa, žiacky stôl, stolička
Tovar, Služba
1. Jazyková učebňa pre 17 žiakov + učiteľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Interiérové vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovisko učiteľa - nábytok | ks | 1 | ||
Žiacky stôl | ks | 9 | ||
Stolička / taburet pre žiaka | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Pracovisko učiteľa pre jazykovú učebňu má byť v zložení minimálne katedra učiteľa a stolička učiteľa. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Katedra učiteľa má byť minimálne vo vyhotovení z pevnej kovovej konštrukcie a má obsahovať odkladací priestor - min. jednu uzamykateľnú zásuvku na kvalitných výsuvoch a výškovo nastaviteľné nožičky. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Pracovná doska minimálne z LDT hrúbky min. 22mm, rozmer min. 1300 x 600 x 800 mm, hrana ABS min. 2 mm, stôl s aretáciou. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Kancelárska stolička minimálne so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii, s nosnosťou min. 130 kg. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Povrch min. z látky kategórie „C”. Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. |
2. Žiacky stôl | Minimálna špecifikácia - kovová konštrukcia, výškovo nastaviteľná bez použitia náradia, stolová doska hrúbky 18 mm v povrchovej úprave min. umakart s bukovým náglejkom. Rozmer min. 1300x600x750 mm |
3. Stolička / taburet pre žiaka | Minimálna špecifikácia - stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo min. s CPL laminátu. |
2. Učebňa IKT pre 17 žiakov + učiteľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Interiérové vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | ks | 1 | ||
2. Žiacky stôl | ks | 17 | ||
Stolička / taburet pre žiaka | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Pracovisko učiteľa má byť v zložení minimálne katedra učiteľa a stolička učiteľa. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Katedra učiteľa má byť minimálne vo vyhotovení z pevnej kovovej konštrukcie a má obsahovať odkladací priestor - min. jednu uzamykateľnú zásuvku na kvalitných výsuvoch a výškovo nastaviteľné nožičky. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Pracovná doska minimálne z LDT hrúbky min. 22mm, rozmer min. 1300 x 600 x 800 mm, hrana ABS min. 2 mm, stôl s aretáciou. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Kancelárska pracovná stolička minimálne so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii. |
1. Pracovisko učiteľa - nábytok | Povrch min. z látky kategórie „C”. Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. Nosnosť min. 130 kg. |
2. Žiacky stôl | Minimálna špecifikácia - kovová konštrukcia, výškovo nastaviteľná bez použitia náradia, stolová doska hrúbky 18 mm v povrchovej úprave min. umakart s bukovým náglejkom. Rozmer min. 1300x600x750 mm . |
3. Stolička / taburet pre žiaka | Minimálna špecifikácia - stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo min. s CPL laminátu. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Tovar musí byť nový, nepoužitý, v originálnych baleniach |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky, sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. V prípade neschválenia verejného obstarávania poskytovateľom NFP, vyhradzuje si objednávateľ právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar po doručení objednávky. Objednávateľ vystaví objednávku po obdržaní kladnej správy z kontroly verejného obstarávania riadiacim orgánom, v ktorej riadiaci orgán schváli verejné obstarávanie. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná ponuka konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Vzhľadom na skutočnosť, že tovar je financovaný aj z prostriedkov Európskej únie, sa Dodávateľ zaväzuje pri dodaní tovarov dodržiavať podmienky IROP, Prioritnej osi č. 2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, ako aj podmienky určené Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Predmet tejto Zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ. |
Od Dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľovi sa odporúča oznámiť termín dodávky minimálne dva týždne pred plánovaným dodaním tovaru; dodávateľ môže dodať tovar až po dohode s objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy. |
Faktúra (s dodacím listom) vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu predfinancovania projektu. |
ZŠ Slovanská, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
02.03.2020 08:00 — 29.05.2020 14:00
1,00 súbor
5 935,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2019 11:59
07.01.2020 09:30
07.01.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2020 08:43 - Vstupná ponuka | 5 935,68 | € | Cena s DPH |
07.01.2020 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 934,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: