30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Pozáručná podpora HW infraštruktúry
podpora, HW infraštruktúra,
Služba
1. Údržba a opravy zariadení dátových sietí
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pozáručná podpora HW infraštruktúry |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak. |
Infraštruktúra HW | SN: CZC326UBKJ, USB426U041, CZC326UBLH, CZC325UBAZ |
... | Produktové číslo: H7J36AC, SLA: 24x7 Call to Repair Datacenter Care Service, SN: CZ25250WG0, CZ25250WFZ, CZ25250WFY, CZ25250WFX |
... | Produktové číslo: H2T12AC SLA: 24x7 Call to Repair Datacenter Care Service, SN: CZ342475L9, CZ342475LA, CZ342475LC |
... | Produktové číslo: HA151AC, SLA: 24x7 Call to Repair Datacenter Care Service SN:CZ342475LS, CZ342475LT, CZ342475LW |
... | Produktové číslo: HA151AC SLA: 24x7 Call to Repair Datacenter Care Service |
... | Trvanie a úroveň servisnej podpory je stanovená nasledovne: - trvanie servisnej podpory je 24 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
... | - požadovaná je oprava komponentov do 24h, t.j. doba, do ktorej od nahlásenia a zaregistrovania incidentu je nutné uviesť zariadenie do riadneho pracovného stavu |
... | - požadované servisné pokrytie je stanovené na 24x7, t.j. nepretržité pokrytie Pondelok – Nedeľa, vrátane štátom uznaných sviatkov a dní pracovného pokoja v zmysle právneho poriadku SR |
... | Dodávateľ musí byť autorizovaný servisný partner spoločnosti HPE, pričom toto partnerstvo musí byť overiteľné na partnerskom portály spoločnosti HPE alebo ... |
... | ... takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti HPE v elektronickej podobe. |
... | Objednávateľ požaduje, aby všetky dodané komponenty určené na servis boli originálne produkty spoločnosti HPE ... |
... | ...dodané cez autorizovaný distribučný kanál a musia byť určené pre použitie v Slovenskej republike, príp. regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
... | Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení. |
... | Objednávateľ požaduje prístup k potrebným softvérovým zmenám a upgradom základného softvérového vybavenia (BIOS, firmvér, operačný systém a pod.) ... |
... | ...pre zabezpečenie spoľahlivej a bezporuchovej prevádzky zariadení a v prípade, ak spoločnosť HPE odmietne autorizovať dodávateľa servisnej podpory pre dané zariadenia, ... |
... | ... ktoré tvoria predmet tejto zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
... | Poskytovateľ podpory predmetných zariadení má v prípade riešenia servisných udalostí prístup do interných znalostných databáz výrobcu. |
... | Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory, ... |
... | ...ktorá je autorizovaná výrobcom, t.j. spoločnosťou HPE. Táto podpora musí byť zhrnutá v cene dodávaných komponentov. |
... | Sledovanie celého prostredia, analýza a vyhodnotenie stavu zariadení po dobu 24 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
2. Poskytovateľ je povinný do 3 (troch) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
4. Za podstatné porušenie zmluvy, s následkom odstúpenia od zmluvy, sa ďalej považuje dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie certifikátu od výrobcu preukazujúci podporu na HW. |
5. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
6. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po ... |
... celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky. |
7. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky. |
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2020 00:00 — 31.12.2021 23:59
1,00 súbor
168 564,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2019 10:28
23.12.2019 11:30
27.12.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2019 11:11 - Vstupná ponuka | 168 564,00 | € | Cena s DPH |
23.12.2019 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 168 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: