30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31711464
MINERÁLNE VODY a.s.
Slovenská 9, Prešov, 08186, SVK
Minerálne vody
Pitná voda, prenájom, dávkovač vody, barely na pitnú vodu, stojan na barely, jednorazový pohár
Tovar, Služba
1. Dodávanie barelov s pitnou vodou a ich roznos k jednotlivým dávkovačom vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie balenej vody v bareloch s objemom 18,9 l. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávanie barelov s pitnou vodou a ich roznos k jednotlivým dávkovačom vody | ks | 6500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie pitnej vody | čistá voda s nízkym obsahom minerálov vhodná na každodennú konzumáciu, zbavená chlóru, olova, kadmia a iných nebezpečných látok |
Objem barelu: | 18,9 litra |
2. Dodávanie jednorazových 200 ml pohárov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie jednorazových pohárov na horúci a studený nápoj. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávanie jednorazových pohárov 200 ml, balenie 100 ks | balenie | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohár odolný voči vysokej teplote zodpovedajúcej teplote vody vydávanej z výpustu dávkovača vody. |
3. Prenájom dávkovačov na horúcu a chladenú vodu so zásobníkom na 200 ml poháre
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom dávkovačov na horúcu a chladenú vodu so zásobníkom na poháre, model 208 alebo ekvivalent | ks | 107 | ||
Kapacita zásobníka na chladenú vodu | l | 2,2 | 2,5 | |
Kapacita zásobníka na horúcu vodu | l | 1,5 | 1,7 | |
Teplota ohrevu | st. C | 90 | 95 | |
Teplota chladenia | st. C | 6 | 10 | |
Spotreba energie | W | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dávkovač vody stojanový, voľne stojaci, typ chladiva R134a | |
Súčasťou dávkovača musí byť držiak na poháre s objemom 200 ml | |
Napätie | 220 V/50 Hz |
4. Prenájom stojanov na 4 barely
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom stojanov na 4 barely | ks | 107 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednoduchý policový systém na 4 barely s objemom 18,9 l na skladovanie priamo pri dávkovači vody | |
* | * |
Miesta dodania | Počet: dávkovač na vodu / stojan na barely |
Bratislava A (8 objektov) | 39/39 |
Bratislava B (4 objekty) | 5/5 |
Pezinok | 3/3 |
Malacky | 1/1 |
Senec | 2/2 |
Trnava | 1/1 |
Dunajská Streda | 3/3 |
Senica | 1/1 |
Trenčín | 3/3 |
Nové mesto nad Váhom | 1/1 |
Považská Bystrica | 1/1 |
Púchov | 1/1 |
Dubnica nad Váhom | 1/1 |
Nitra | 2/2 |
Komárno | 2/2 |
Galanta | 1/1 |
Levice | 2/2 |
Nové Zámky | 2/2 |
Topoľčany | 2/2 |
Žilina | 6/6 |
Bytča | 1/1 |
Dolný Kubín | 3/3 |
Námestovo | 1/1 |
Tvrdošín | 1/1 |
Liptovský Mikuláš | 1/1 |
Ružomberok | 1/1 |
Martin | 1/1 |
Banská Bystrica | 2/2 |
Brezno | 1/1 |
Lučenec | 2/2 |
Veľký Krtíš | 1/1 |
Prešov | 2/2 |
Sabinov | 1/1 |
Vranov nad Topľou | 1/1 |
Bardejov | 2/2 |
Košice | 3/3 |
Michalovce | 1/1 |
Rožňava | 3/3 |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. množstvá uvádzané v položkách č. 1 a 2, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/Zmluvy sú uvádzané ako maximálne a sú nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo pri položkách č. 1 a 2 v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený. |
2. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Plnenie zmluvy začne od 02.01.2020. |
3. Predmetom zmluvy je okrem dodávky barelov s pitnou vodou a jednorazových pohárov a ich roznesenia na určené miesto v objektoch objednávateľa a prenájmu dávkovačov na vodu a prenájmu stojanov na barely - uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj inštalácia dávkovačov na vodu, na miestach plnenia, dodanie manuálu k obsluhe dávkovača vody v slovenskom resp. českom jazyku, zaškolenie obsluhy, zabezpečenie pravidelnej údržby a hygienickej sanitácie a servisu dávkovačov vody (v každom mieste plnenia) aj servisné služby v rámci prenájmu dávkovača, a to |
s nástupom na servis a odstránenie poruchy alebo vady dávkovača v lehote do 48 hodín od e-mailového nahlásenia poruchy alebo vady. |
II. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 5 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/Zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu Zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. Všetky ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na max. dve (2) desatinné miesta. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho/presného množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, t.j. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne/presné množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
3. Celková cena predmetu zmluvy, ceny spolu a jednotkové ceny položiek uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy uvedeným v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu a v čl. I. bode 3 tejto časti zmluvy - Osobitné požiadavky na plnenie (vrátane dopravy na miesto plnenia, vykládky do určených priestorov v miestach plnenia a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace |
s plnením predmetu zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimeranej nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy resp. za fakturáciu (ak to nebude tá istá osoba) v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre nahlasovanie porúch a vád v rámci požadovaných servisných služieb. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia miest plnenia uvedených v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu, kontaktné osoby objednávateľa podľa miest plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Objednávateľ požaduje dodávanie tovaru podľa dohodnutého harmonogramu minimálne však 1x týždenne pričom: |
• pre dávkovač vody sa osobitne s dodaním požaduje inštalácia, rozmiestnenie na miesta v objektoch určené objednávateľom a uvedenie do prevádzky |
• požaduje sa počas trvania zmluvy roznos barelov k dávkovačom vody a do stojanov na barely výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 do 14:00 h) |
• dodávateľ dodá kópiu certifikátu čistoty vody, resp. ekvivalentný doklad, ktorým dodávateľ preukáže kvalitu a vhodnosť vody, a to do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
4. V prípade požiadavky objednávateľa dávkovač vody so stojanom dodávateľ bezplatne premiestni a uvedie do prevádzky do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej požiadavky objednávateľom. |
5. Objednávateľ požaduje v rámci prenájmu dávkovača vody poskytovať servisné služby, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy alebo vady dávkovača v lehote do 48 hod e-mailového nahlásenia poruchy alebo vady dodávateľovi na e-mailovú adresu podľa bodu 1 čl. IV. tejto časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie, pričom: |
• ak poruchu alebo vadu dávkovača nie je možné odstrániť v lehote uvedenej vyššie, dodávateľ je povinný v uvedenej lehote dodať nový dávkovač a uviesť ho do prevádzky. |
6. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v položkách č. 1 a 2 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
7. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v položkách č. 1 a 2 v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie tejto časti predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.. |
3. Fakturácia bude realizovaná mesačne, samostatne za nájom a samostatne za skutočne odobraté množstvo barelov a pohárov na základe potvrdených dodacích listov za skutočne odobraté množstvo barelov s vodou a pohárov podľa jednotlivých miest plnenia. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", |
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
3. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Pokiaľ sa v Osobitných požiadavkách na plnenie uvádza pojem "zmluva", rozumie sa tým rámcová dohoda. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
12
1,00 cena celkom
44 652,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2019 08:07
23.12.2019 10:00
27.12.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2019 10:17 - Vstupná ponuka | 44 651,99 | € | Cena s DPH |
19.12.2019 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 651,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: