Z201938254
OF-207290
zrušená
34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
Nákup materiálu na výmenu drevenej podlahy
drevo, drevené podlahy, výrobky zo stavebného dreva/reziva
Tovar, Služba
1. materiál na výmenu drevenej podlahy - hranoly
|
|
---|---|
Funkcia |
materiál na výmenu drevenej podlahy - hranoly neohoblované - smrek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hranoly 100x100 mm, dĺžka 5,5 m | ks | 9 | ||
hranoly 100x100 mm, dĺžka 4,5 m | ks | 10 | ||
hranoly 100x100 mm, dĺžka 2 m | ks | 2 | ||
hranoly 100x100 mm, dĺžka 1,5 m | ks | 1 |
2. materiál na výmenu drevenej podlahy - dlážkovica
|
|
---|---|
Funkcia |
materiál na výmenu drevenej podlahy - dlážkovica , minimálna šírka 200 mm, maximálna vlhkosť 12 %, - smrek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dlážkovica hrúbky 30 mm, dĺžka 4 m | m² | 94 | ||
dlážkovica hrúbky 30 mm, dĺžka 3 m | m² | 26 |
3. materiál na výmenu drevenej podlahy - obvodová lišta
|
|
---|---|
Funkcia |
materiál na výmenu drevenej podlahy - obvodová lišta - smrek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obvodová lišta polguľatá | m | 38 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi v jednej dodávke. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. Dodávateľ je povinný minimálne 3 pracovné dni pred dodávkou tovaru kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
31.12.2019 14:00 — 20.01.2020 14:00
1,00 celok
2 208,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2019 11:44
27.12.2019 10:00
27.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: