00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti
odpad, zdravotnícky, nebezpečný odpad, likvidácia nemocničného odpadu
Služba
1. Prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg / rok | 190 000 | ||
18 01 06 (N) Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky | kg / rok | 3.500 | ||
18 01 08 (N) Cytotoxické a cytostatické liečivá | kg / rok | 1 700 | ||
07 06 04 (N) Iné organické rozpúšťadlá, premývacie kvapaliny a matičné lúhy | kg / rok | 700 | ||
08 03 17 (N) Odpadový toner do do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky | kg / rok | 400 | ||
13 02 05 (N) Nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje | kg / rok | 200 | ||
15 01 10 (N) Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami | kg / rok | 1000 | ||
15 01 11 (N) Kovové obaly obsahujúce nebezpečný tuhý pórovitý základný materiál napríklad azbest vrátane prázdnych tlakových nádob | kg / rok | 300 | ||
15 02 02 (N) Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami | kg / rok | 200 | ||
Frekvencia poskytovania služieb denne vznikajúcich odpadov 18 01 03 | týždenne | 3-krát (pondelok, streda, piatok ) | ||
Frekvencia poskytovania služieb vznikajúcich odpadov 18 01 06 | týždenne | 1-krát (streda) | ||
Frekvencia poskytovania služieb vznikajúcich odpadov 18 01 08, 07 06 04 | mesačne | 1- krát | ||
Frekvencia poskytovania služieb nepravidelne vznikajúcich odpadov 15 02 02, 13 02 05, 08 03 17, 15 01 10 a 15 01 11 | ročne | 2-krát |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druhy odpadov zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa: | |
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných, čiernych plastových vriec, alebo klik boxov, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob |
18 01 06 (N) - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa zlieva oddelene do pôvodných uzatvárateľných obalov |
18 01 08 (N) - cytotoxické a cytostatické liečivá | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných uzatvárateľných obalov |
07 06 04 (N) Iné organické rozpúšťadlá, premývacie kvapaliny a matičné lúhy | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa zlieva oddelene do pôvodných uzatvárateľných obalov |
Nepravidelne vznikajúce nebezpečné odpady (N) 15 02 02, 13 02 05, 08 03 17, 15 01 10 a 15 01 11 | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene a samostatne do pevných uzatvárateľných obalov |
Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa na dvoch samostatných prevádzkach a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom |
Nakládka odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | na vlastné náklady Dodávateľa a vlastnými zamestnancami Dodávateľa |
Preprava odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou |
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
2. Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľov alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať 3 x týždenne - vždy v pondelok, stredu a v piatok pri pravidelne vznikajúcich odpadoch. Tieto dni sú pre Dodávateľa záväzné.Objednávateľ môže zmeniť tieto dni na základe písomného oznámenia objednávateľovi. |
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
pokračovanie 3.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
4. Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa. |
5. Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
6. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu. |
7. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
10. Do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady viažúce sa k predmetu rámcovej dohody: |
10.a) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom rámcovej dohody. |
10.b) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom rámcovej dohody) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
pokračovanie 10.b).: V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie rámcovej dohody. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti. |
10.c) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
10.d) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
11. Do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom rámcovej dohody počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto rámcovou dohodou. |
pokračovanie 11.: Štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením- jednotková cena za kg v EUR bez DPH, sadzba DPH vˇ%, jednotková cena za kg v EUR s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
12. Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru za každé odberné miesto vždy k 15-ému a k poslednému dňu v mesiaci. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy . Potvrdený protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu je prílohou vystavenej faktúry. |
13. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
pokračovanie 14.: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
15. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
pokračovanie 15.: V prípade porušenia tohto bodu je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
16. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto rámcovej dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Rastislavova 43 a Tr. SNP 1, Košický, Slovenská republika
12
198 000,00 kg
146 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2019 11:34
27.12.2019 11:00
27.12.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2019 08:19 - Vstupná ponuka | 146 360,00 | € | Cena bez DPH |
20.12.2019 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 146 280,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: