00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Pekárenské výrobky a čerstvé pečivo
Chlieb, rožky, sladké pečivo,
Tovar, Služba
1. Pekárenské výrobky a čerstvé pečivo
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobovanie pekárenskými výrobkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Makovka - uzol sladký s makovým posypom min. 80 g a posyp min 2% maku | ks | 5 000 | ||
Závin min 200 g (náplň min. 20% maková, tvarohová, orechová) - fólia | ks | 6 500 | ||
Kysnutý koláč s náplňou min. 80 g (plnka min. 40 % slivková, orechová, maková) | ks | 400 | ||
Strúhanka balenie 0,5 kg | kg | 600 | ||
Sucháre 250 g | ks | 80 | ||
Rožok tukový 50 g | ks | 13 000 | ||
Rožok grahamový 60 g | ks | 1 300 | ||
Droždie pekárske čerstvé 1 kg | kg | 60 | ||
Chlieb bezlepkový 250 g | ks | 150 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenie , ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" (objednávky). |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kodexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní odo dňa jej vystavenia a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta . |
Rámcová dohoda je platná od 01.01.2020 do 30. 06. 2020 |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovenia referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z.z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona 222/2004 Z.z. |
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ. |
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie. |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného potu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 na základe čiastkových objednávok
9 752,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2019 08:11
20.12.2019 09:30
20.12.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2019 09:39 - Vstupná ponuka | 9 512,40 | € | Cena s DPH |
19.12.2019 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 522,06 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: