30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pokročilej detekcie a reakcie pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou”
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie, symantec
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pokročilej detekcie a reakcie pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou”
|
|
---|---|
Funkcia |
a) Obnova technickej podpory pre existujúcich 7 000 ks koncových bodov „RENEWAL SOFTWARE MAINTENANCE FOR SYMANTEC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION, License, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices“ (ďalej len SPS EE) na obdobie 12 mesiacov (od 1.1.2020 do 31.12.2020) |
b) Dodávka licencie a technickej podpory „ENDPOINT DETECTION AND RESPONSE, Initial Hybrid Subscription License with Support, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices“ pre 5700 používateľov od 1.1.2020 do 31.12.2020 (na obdobie 12 mesiacov) , ktorá umožňuje funkčne využívať modul nástroja Endpoint Detection and Response, ktorý je súčasťou existujúceho klienta ochrany koncových bodov v SPS EE obstarávaného v bode a) a zahŕňa používateľskú licenciu spolu s riadiacou konzolou, |
c) Dodávka 1 ks appliance hardvéru „ADVANCED THREAT PROTECTION PLATFORM 8880-30 APPLIANCE including 5 years Next Business Day Delivery Hardware Support“ alebo ekvivalent s 5 ročnou podporou (od 1.1.2020 do 31.12.2024) výmeny hardvéru na ďalší pracovný deň po výskyte hardwarovej chyby s od výrobcu predinštalovaným a hardenovaným softvérom riadiacej konzoly unifikovanej analytickej platformy pokročilej detekcie a reakcie (Endpoint Detection and Response - EDR) licenčne dodanej z bodu b) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. technická podpora existujúcich licencií - SPS EE | ks | 7000 | ||
licenčný kľúč (musí byť dodaný pre celkový počet licencii, t. j. pre 7000 ks licencií) | ks | 7000 | ||
1.2. dodávka licencie a technickej podpory „ENDPOINT DETECTION AND RESPONSE, Initial Hybrid Subscription License with Support, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices“ | ks | 5700 | ||
1.3. dodávka appliance hardvéru „ADVANCED THREAT PROTECTION PLATFORM 8880-30 APPLIANCE including 5 years Next Business Day Delivery Hardware Support“ alebo ekvivalent s 5 ročnou podporou (od 1.1.2020 do 31.12.2024) výmeny hardvéru na ďalší pracovný deň po výskyte hardwarovej chyby s od výrobcu predinštalovaným a hardenovaným softvérom riadiacej konzoly unifikovanej analytickej platformy pokročilej detekcie a reakcie (Endpoint Detection and Repsonse- EDR) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
I. ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY EXISTUJÚCICH KONCOVÝCH BODOV - SPS EE: | |
a) telefonický prístup k technickej podpore a zabezpečenie otvárania, riešenia a eskalovania incidentov cez dodávateľa | v režime 24x7x365 |
b) poskytovanie a implementovanie upgrad-u produktov SPS EE, riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí v súčinnosti s objednávateľom | |
c) poskytovanie záplat produktov SPS EE | |
d) aktualizácie potrebného obsahu (definícií, spôsobov správania sa produktu) | 24x7x365 |
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať s technickou podporou | min. 4 |
f1) pravidelná on-site podpora v priestoroch objednávateľa v Bratislave -max 52 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín), 0,5 človekodňa týždenne | objednávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka dodávateľa služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného |
- | harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy) |
f2) podpora na vyžiadanie v priestoroch objednávateľa v Bratislave – max. 18 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) | objednávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka dodávateľa v priestoroch objednávateľa v Bratislave kedykoľvek počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2020 do |
- | 31.12.2020) na základe vyžiadania objednávateľom (e-mailom/telefonicky) s nástupom dodávateľa do jedného (1) pracovného dňa |
g) vykonanie upgrade riadiacich produktov SPS EE (SEPM, SMS pre Exchange 2016 a SMG) | |
h) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre pracovné stanice a pre servery objednávateľa: | |
- pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook | |
- pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice a myši atď.) a aplikáciám objednávateľa | |
- pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection) | |
- pre host integritu | |
- pre aktualizáciu LiveUpdate | |
- pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte | |
i) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík SMS pre Exchange 2016 | |
j) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre mailovú bránu SMG | |
II. ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY „ENDPOINT DETECTION AND RESPONSE, INITIAL HYBRID SUBSCRIPTION LICENSE WITH SUPPORT, ACD-GOV 5,000-9,999 DEVICES": | |
a) telefonický prístup k technickej podpore a zabezpečenie otvárania, riešenia a eskalovania incidentov cez dodávateľa | v režime 24x7x365 |
b) nasadenie produktu EDR a jeho riadiacej appliance, poskytovanie a implementovanie upgrad-ov a integrácia s centrálnym manažmentom ochrany koncových bodov, riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí v súčinnosti s objednávateľom | |
c) poskytovanie záplat produktu EDR | |
d) aktualizácie potrebného obsahu | 24x7x365 |
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať s technickou podporou | min. 4 |
f1) pravidelná on-site podpora – (u objednávateľa v Bratislave) - max 52 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín), 0,5 človekodňa týždenne | objednávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka dodávateľa služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného harmonogram |
- | u oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy) |
f2) podpora na vyžiadanie (u objednávateľa v Bratislave) – max. 18 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) | objednávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka dodávateľa služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave kedykoľvek počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2020 do |
- | do 31.12.2020) na základe vyžiadania objednávateľom (e-mailom/telefonicky) s nástupom dodávateľa do jedného (1) pracovného dňa |
g) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre pracovné stanice a pre servery objednávateľa, dodanie a vypracovanie prevádzkovej dokumentácie. |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2020. |
II. CENA: |
1. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, import licencií, technická podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie požiadaviek podpory na vyžiadanie objednávateľom podľa bodu 7 čl. IV tejto časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu u objednávateľa v rozsahu uvedenom v bode č. I písm. a) až j) a v bode II písm. a) až g) v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2020. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory bude odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Fyzickú dodávku a import 7 000 ks licencií SPS EE do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2020 do 31.12.2020, podľa podpoložky č. 1.1 uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia v záujme kontinuity prevádzky objednávateľ požaduje najneskôr do 31.12.2019. |
4. Dodávku licencií a technickú podporu pre 5700 používateľov, podľa podpoložky č. 1.2 uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia objednávateľ požaduje najneskôr do 31.12.2019. |
5. Fyzické dodanie a implementácia hardvéru (EDR), podľa podpoložky č. 1.3 uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia objednávateľ požaduje do 30 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Dodávateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bodoch č. I. písm. f1) a č. II. písm. f1) v časti funkčná a technická špecifikácia - Technické vlastnosti v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). Pravidelná on-site podpora v rozsahu max 14 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2020 do 31.12.2020) formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka poskytovateľa služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave (0,5 človekodňa týždenne) v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota |
do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy). |
7. Dodávateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bodoch č. I. písm. f2) a č. II. písm. f2) v časti funkčná a technická špecifikácia - Technické vlastnosti v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). |
/telefonickej požiadavky objednávateľa. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u objednávateľa generovanie certifikátu a licenčného súboru pre 7 000 ks licencií a následne aplikovanie licenčného súboru do riadiacich konzol, v záujme kontinuity prevádzky objednávateľa, a to od účinnosti zmluvy najneskôr do 31.12.2019 a poskytovať technickú podporu na obdobie od 1.1.2020 do 31.12.2020. Dokladom bude akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán najskôr prvý pracovný deň požadovaného roku poskytovania technickej podpory, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte |
poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje predkladať objednávateľovi výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) v členení podľa pravidelnej on-site podpory (podľa bodov č. I. písm. f1) a č. II. písm. f1) uvedených v časti funkčná a technická špecifikácia - Technické vlastnosti) a podpory na vyžiadanie (podľa bodov č. I. písm. f2) a č. II. písm. f2) uvedených v časti funkčná a technická špecifikácia - Technické vlastnosti), a to štvrťročne v termíne do 10 dni od ukončenia štvrťroka. |
10. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, resp. ním povereného zástupcu, že je obchodným partnerom výrobcu licenčného softvérového vybavenia SPS EE minimálne na úrovni Silver ako aj oprávneným partnerom minimálne na úrovni Silver pre všetky ponúkané súčasti licenčného softvérového vybavenia SPS EE, ktoré ho oprávňujú na jeho dodanie. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že disponuje minimálne 1 technickým pracovníkom t.j. expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu pre systém ochrany koncových bodov ako aj pre systém antispamovej a antivírovej ochrany emailovej prevádzky v aktuálnej verzii. |
12. Podmienkou pre akceptáciu dodávky je implementácia, správa a poskytovanie technickej podpory expertom podľa bodu 11. čl. IV. tejto časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie, a to počas celej doby plnenia predmetu zmluvy. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na predmet zmluvy za podpoložky č. 1.1 a 1.2 uvedené v časti funkčná a technická špecifikácia do 5-tich pracovných dní od začatia poskytovania technickej podpory (pravidelnej on-site podpory a/alebo podpory na vyžiadanie). Prílohou bude doklad - akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
3. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na predmet zmluvy za podpoložku č. 1.3 uvedenú v časti funkčná a technická špecifikácia po dodaní hardvéru. Dokladom o dodávke hardvéru bude odovzdávací/preberací protokol potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
4. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť |
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné |
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
31.12.2019 10:00 — 31.12.2020 23:59
1,00 cena celkom
259 290,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2019 09:26
19.12.2019 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2019 09:59 - Vstupná ponuka | 224 208,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 224 208,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: