00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
50434314
S&G - interior solutions s.r.o.
Klincová 745, Bratislava, 82108, SVK
Výmena podlahových krytín
koberce, PVC podlahová krytina, kladenie podláh
Tovar, Služba
1. Výmena podlahových krytín
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je poskytnutie tovarov a služieb týkajúcich sa stavebných prác potrebných pre výmenu podlahových krytín v objektoch v správe verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky sú stavebné práce v administratívnych budovách sídliacich v Bratislave. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Strhávanie pôvodnej podlahovej krytiny, 2x vrstva - koberec + PVC | m² | 2060,00 | ||
2. Odstránenie čiernej podložky - matadorit | m² | 2060,00 | ||
3. Prebrúsenie podkladu strojovo, celoplošne | m² | 1330,00 | ||
4. Príprava podkladu - penetrácia pred nivelizáciou | m² | 1780,00 | ||
5. Nivelizácia podkladu cca 9 - 12 mm | m² | 1780,00 | ||
6. Podlahová krytina PVC záťažová (vhodná do priestorov s veľkým zaťažením, heterogénna, odolná voči bodovému zaťaženiu, minimálna hrúbka 2,4 mm, v ponuke aspoň 14 farebných odtieňov), vrátane dopravy a vynášky | m² | 1280,00 | ||
7. Podlahová krytina koberec (minimálna záťažová trieda 32, antistatický povrch, krátky vlas, v ponuke aspoň 14 odtieňov), minimálna záťažová triedu 32, vrátane dopravy a vynášky | m² | 790,00 | ||
8. Pokládka podlahovej krytiny PVC, vrátane zvárania a lepidla | m² | 1280,00 | ||
9. Pokládka soklových líšt vrátane materiálu | bm | 950,00 | ||
10. Celoplošné lepenie koberca vrátane lepidla | m² | 790,00 | ||
11. Soklovanie z kobercových pásov vrátane materiálu | bm | 650,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Požadovaný obsah a rozsah predmetu zákazky | |
Strhávanie pôvodnej podlahovej krytiny | Demontáž pôvodných podlahových krytín vo dvoch vrstvách a to koberec a PVC, odstránenie zostatkov čiernej podložky Matadorit, prebrúsenie betónového podkladu a jeho úprava a nivelizácia v prípade |
- | potreby, demontáž obvodových soklov, 2x vrstva - koberec + PVC |
4. Pokladačské práce | dodávka podlahovej krytiny podľa výberu PVC podlaha v pásoch alebo koberec v pásoch, penetrácia podlahy a pokládka podlahovej krytiny, pokládka soklových líšt alebo soklovanie s kobercových pásov |
Názov |
Objednávateľ požaduje spolu s predložením ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky podľa položiek predmetu zmluvy v zmysle čl. XIII. bod (8) OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári (ďalej len “objednávka”). Vlastný návrh plnenia obsahuje názvy ponúkaných krytín a k nim príslušné technické listy. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky podľa položiek uvedených v bode 1.2 Opisného formulára “Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy” a vzorky ponúkaných krytín. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania celkovej sumy. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj menšie množstvo tovaru ako je uvedené v funkčnej a technickej špecifikácii, v závislosti od svojich potrieb. |
Predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania, vrátane vykládky na miesto plnenia. Plnenie predmetu zmluvy bude prebiehať v pracovné dni, víkendy, sviatky, denné, nočné smeny, podľa harmonogramu objednávateľa a Dodávateľ je povinný začať práce do 5 pracovných dní od zadania objednávky objednávateľom. Objednávateľ zadá objednávku dodávateľovi v decembri 2019. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje sa ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ objednávateľ bezodkladne vzorky produktov dodávateľa na overenie skutočnosti, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy/zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ,zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Okrem toho je dodávateľ povinný svojich zamestnancov vybaviť príslušnými osobnými a ochrannými prostriedkami, a jeho zamestnanci sú povinní dodržiavať osobitné interné predpisy objednávateľa ( BOZP), s ktorými zamestnanci dodávateľa budú oboznámení riadne a včas pred začatím plnenia zmluvy. |
Taktiež dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti životného prostredia a dodržiavať a postupovať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a predložiť objednávateľovi potvrdenie o tom, akým spôsobom naložil odpad, ktorý vznikol v súvislosti s predmetom zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPET Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie dojednaného plnenia podpisom preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis tovaru, jeho množstvo, rozsah vykonaných prác, dátum prevzatia, meno a podpis osoby poverenej za objednávateľa a iné skutočnosti v zmysle všeobecných zmluvných podmienok OPET. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie predmetu zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v objednávke sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosť verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ v súvislosti s predmetom plnenia je povinný dodať tovar nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
I. CENA |
1. Celková cena predmetu plnenia za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu plnenia uvedeného v časti funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia montáž, demontáž, likvidácia odpadu, záručná doba ) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. |
Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v štruktúrovanom rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. |
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
3. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z., resp. podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Miestom dodania predmetu zákazky je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa Zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo predčasne ukončiť zmluvu v súlade s OPET. |
III. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude objednávateľom uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom odovzdaní predmetu plnenia. Súčasťou faktúry bude preberací protokol. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti ako aj iné prílohy, t. j. potvrdený preberací protokol alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
5. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
IV. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ bude mať právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
69 876,42
Vlastný návrh plnenia obsahuje názvy ponúkaných krytín a k nim príslušné technické listy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2019 10:55
18.12.2019 10:00
18.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2019 15:30 - Vstupná ponuka | 69 870,00 | € | Cena s DPH |
18.12.2019 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 150,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: