Z201937849
OF-207504
zrušená
00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
Prenájom multifunkčného zariadenia a súvisiace služby
prenájom farebného laserového multifunkčného zariadenia a súvisiace služby
Tovar, Služba
1. Prenájom multifunkčného zariadenia a súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi počas doby plnenia 2 ks farebného a 1 ks čiernobieleho laserového multifunkčného zariadenia na kopírovanie, tlač a skenovanie dokumentov a s tým súvisiace servisné služby. |
Prenájom zariadenia na dobu určitú - 1 rok. |
Bližšie údaje sú uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a technických vlastnostiach. |
Obojstranná automatická tlač, obojstranné skenovanie a kopírovanie dokumentov so samostatnou voľbou pre č/b a farebnú tlač pri farebnom zariadení |
Obojstranná automatická tlač, obojstranné skenovanie a kopírovanie dokumentov pri čiernobielom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebná multifunkčná tlačiareň (multifunkčné zariadenie) | ks | 2 | ||
Čiernobiela multifunkčná tlačiareň (multifunkčné zariadenie) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ zariadenia | farebná laserová kopírka, tlačiareň a skener v jednom |
Formát originálov | A4, A3 |
Formát papiera pre tlač a kopírovanie | A4, A3 |
Kopírovanie, tlač | automatické obojstranné, automatický podávač originálov s obojstranným skenovaním, vrchné podávanie |
Rýchlosť kopírovania | min. 23 strán za minútu farebných aj čiernobielych kópií vo formáte A4, max. do 7 sekúnd výstup prvej kópie |
Doba zahrievania | max. do 30 sekúnd z pohotovostného režimu |
Zásoba papiera | hlavný podávač min. 2 x 500 listov, bočný podávač min. 100 listov |
Gramáž papiera | 60 - 280 g/m2 (papier, fólia, výkres) |
Pamäť zariadenia | min. 1,5 GB |
Harddisk | min. 80 GB |
Formát súborov | JPEG, PDF, TIFF, XPS |
Rozlíšenia pri tlači, kopírovaní a skenovaní | min. 600 x 600 dpi |
Zoom kopírovania | 25 - 400% |
Displej | farebný dotykový podsvietený panel v slovenskom jazyku, veľkosť displeja min. 8" |
Ovládače | OS Windows 7, 8 a 10 |
SD/ USB | vyžaduje sa |
vysoko kapacitné tonery | vyžaduje sa |
energeticky úsporné | vyžaduje sa |
možnosť tlače cez sieť | vyžaduje sa |
evidencia počtu kópii | vyžaduje sa |
znížená spotreba energie | vyžaduje sa |
bezpečnosť a zabezpečenie dát | vyžaduje sa |
Názov |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú na 1 rok. |
Predpokladaný objem tlače a kopírovania na multifunkčnom zariadení počas zmluvného obdobia je cca 112 000 ks strán (100 000 čiernobielych strán a 12 000 ks farebných strán) je odhadovaný a môže sa líšiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú zmluvnú sumu za obdobie trvania zmluvy, nakoľko objem tlače a kopírovania je len predpokladaný. |
Dodávateľ predloží do 2 prac.dní po uzavretí zmluvy rozpis cien bez DPH a s DPH jedného čiernobieleho a farebného výtlačku A4 pri stanovenom predpokladanom množstve, v ktorom bude zahrnutá aj cena prenájmu multifunkčného zariadenia. |
Požadované minimálne parametre služieb, ktoré budú zahrnuté v cene: |
- preprava zariadení na 2 miesta plnenia, manipulácia so zariadeniami v rámci budov |
- zabezpečenie inštalácie zariadení a zaškolenie obsluhy |
- pripojenie zariadení do siete alebo server, nastavenie tlače a skenovania |
- zabezpečenie príchodu servisného technika do 8 hodín v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod. od nahlásenia poruchy |
- v prípade poruchy na zariadeniach dodávateľ poskytne náhradné zariadenie po dobu nevyhnutnú na odstránenie poruchy |
- zásobovanie zariadenia spotrebným materiálom a náhradnými dielmi (okrem papiera) |
- servis a dodávky spotrebného materiálu sa budú vykonávať na základe telefonickej alebo elektronickej objednávky zo strany objednávateľa |
- kompletný prevádzkový servis, bežná údržba a opravy pri poruchách zabezpečené servisným technikom |
- vytvoriť technické podmienky na sledovanie množstva tlačených, kopírovaných a skenovaných dokumentov u každého zamestnanca prostredníctvom užívateľského kódu, ktorý mu bude pridelený |
- vzdialená podpora (help desk) |
Platby mesačne na základe skutočne vyhotoveného počtu strán. |
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného styku bez zálohovej platby. |
Splatnosť faktúry je 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľ. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2020 07:00 — 31.12.2020 15:00
1,00 celok
1 992,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2019 08:24
18.12.2019 09:00
18.12.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2019 07:59 - Vstupná ponuka | 1 992,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2019 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 992,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: