30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
44962070
TooNet, s.r.o.
Seberiniho 1, Bratislava, 82103, SVK
Doplnenie výpočtovej kapacity do existujúceho virtualizačného klastra postaveného na HP Bladesystem c7000
server, výpočtová kapacita, platforma,
Tovar, Služba
1. Doplnenie výpočtovej kapacity do existujúceho virtualizačného klastra postaveného na HP Bladesystem c7000
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie servrov do existujúceho virtualizačného klastra postaveného na HP Bladesystem c7000. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Server BL460c Gen10 | ks | 4 | ||
1.2. Operačný systém Windows Server 2019 Datacenter (2016) | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Server BL460c Gen10, kompatibilný s existujúcim šasi HP c7000 | Všetky technické vlastnosti sú uvádzané ako minimálne kvalitatívne parametre, ak nie je ďalej uvedené inak. |
CPU | 2x procesor poskytujúci výkon minimálne 105 podľa benchmarku SPEC INT 2017 rate (výkon baseline), pričom celkový počet jadier v systéme nesmie prekročiť 16 kvôli licenčným obmedzeniam |
RAM | Minimálne 256GB RAM, rozšíriteľné na min. 512GB iba doplnením modulov. |
RAID radič | Diskový radič pre SATA / SAS disky, ktorý podporuje RAID 0, 1, 5, 6 a 10 a má cache kapacity aspoň 1GB chránenú batériou, alebo ekvivalentným spôsobom. |
Disky | Min. 2x 480GB SSD. |
LAN+SAN | Minimálne 2x 10Gb konvergovaný sieťový adaptér (CNA), ktorý sprostredkuje pripojenie servera na LAN aj SAN prostredníctvom šasi. |
Operačný systém | Windows Server 2019 Datacenter (2016). |
Názov |
I. PREDMET ZMLUVY |
1.1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové servre, vrátane príslušenstva a operačné systémy v rozsahu podpoložiek 1.1. až 1.3. Funkčnej a technickej špecifikácie (ďalej aj "predmet plnenia"). Súčasťou plnenia je aj poskytnutie služieb súvisiacich s predmetom plnenia a to minimálne dodávka predmetu plnenia do miesta plnenia a vyloženie v mieste plnenia a na požiadanie objednávateľa aj odber a likvidácia vzniknutého odpadu (hlavne obalový materiál) a ak to platná legislatíva vyžaduje tak aj ekologická likvidácia odpadu. |
II. POSKYTNUTIE PODKLADOV K PLNENIU |
2.1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1. až 1.3. Funkčnej a technickej špecifikácie uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek, uvedených v Technickej ščpecifikácii ptedmetu zákazky. |
2.2. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.3. Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.2 do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na e- mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.4. Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných zariadení, že je autorizovaný na predaj týchto zariadení č. 1 a 2 alebo potvrdením o zakúpení týchto zariadení prostredníctvom autorizovaného predajcu. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k predmertu plnenia a o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a zároveň poskytne linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom, ak je dostupná. |
2.6. Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
2.7 Dodávateľ musí disponovať výrobcom predpísanými technickými podmienkami na používanie tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
2.8.Dodávateľ musí disponovať platným certifikátom ISO 20000 – splnenie podmienky riadenia IT služieb vyplývajúcich z normy ISO/IEC 20000. Certifikácia Manažmentu služieb v IT. |
2.9. Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
2.10. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa vyššie uvedených bodov tohto článku zmluvy. |
2.11. Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.10 do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. Nesplnenie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2.12. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach predmetu zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e - mail, telefónne číslo). |
III. MIESTO A TERMÍN PLNENIA |
3.1. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa. |
3.2. Termín dodania predmetu zmluvy je do 31.12.2019. Dodávka predmetu zmluvy je možná len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15: 00 hod. , ak nie je dohidnuté inak. |
IV. PREVZATIE PREDNETU ZMLUVY |
4.1. Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
4.2. Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
4.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.. |
4.4. Zariadenia, ktoré sú súčasťou predmetu plnenia musia byť nové, nerozbalené, nepoužívané v originálnom balení od výrobcu, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované. |
4.5. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať plnenie, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 4.4.tejto zmluvy. |
4.6. Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní plnenia, ktoré je predmetom tejto zmluvy. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
5.1. Ak dodané zariadenie nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet plnenia bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
5.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení predmetu zmluvy podľa platného zmluvného vzťahu fakturovať DPH. Vo svojej cenovej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
5.4. Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
5.5. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od Zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
5.6. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
5.7.Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
5.8. Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
VI. ZÁRUKA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
6.1. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy v trvaní XX, plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa). |
6.2. Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tzariadenív záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba t, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného zariadenia bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
6.3. Reklamácia musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - oskenovaný preberací Reklamácia protokol z preberacieho procesu , e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
6.4. Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za vady, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
VII. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
7.2. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy . Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru a doručiť ju do podateľne objednávateľa najneskôr s dodaním predmetu plnenia, t. j. najneskôr do 31.12.2019. |
7.3. Dodací list a preberací protokol sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých zariadení vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
7.4. Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.5. Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN),číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
7.6. Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve . V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.7. Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.8. 9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha. |
7.9. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
23.12.2019 08:00 — 31.12.2019 15:00
1,00 súbor
89 466,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2019 15:31
16.12.2019 17:00
17.12.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2019 16:10 - Vstupná ponuka | 89 466,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2019 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 460,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: