31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
46975519
Soft for Solutions, a. s.
Štefanovičova 12, Bratislava, 811 04, SVK
Rozšírenie počtu licencií pre softwarové produkčné prostredie UNIFACE
služby informačných technológií, licencie, služby týkajúce sa podpory systému
Tovar, Služba
1. Rozšírenie počtu licencií pre softwarové produkčné prostredie UNIFACE
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie a rozšírenie licencií |
Obstaranie nových nepoužívaných "pomenovaných" softvérových licencií, rozšírenie existujúcich "plávajúcich " a "pomenovaných" licencií |
Nákup licencií pre softvérovú platformu Uniface, ktorá je využívaná v Nemocničnom informačnom systéme Soft for Solution XANTA (ďalej len NIS XANTA), za účelom pokrytia aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania NIS XANTA |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konverzia existujúcich licencii typu Uniface Named User na typ Uniface Client Concurrent User | ks | 115 | ||
Dodanie, inštalácia a konfigurácia licencii pre produkčné prostredie Uniface typu Uniface Client Concurrent User | ks | 200 | ||
Dodanie, inštalácia a konfigurácia licencii pre produkčné prostredie Uniface typu Uniface Anywhere Concurrent User | ks | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytovanie technickej podpory softvérovej platformy a súvisiacich licencii | áno |
Písomný súhlas s poskytnutím licencií , predaja a využívanía od spol. Uniface resp. spoločnosti, ktorá zastupuje spol. Uniface | s platnosťou pre daný štát (územie Slovenskej republiky |
Záruka | 24 mesiacov |
Platnosť licencií | Trvalá, časovo a priestorovo neobmedzená |
Aktualizácia (update) licencií | Licencie musia pri dodaní a počas záručnej doby spĺňať požiadavku aktualizácie licencií na najnovšiu (poslednú) verziu. |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke tovaru a súvisiacich služieb s dodávkou, ktorý je predmetom Plnenia a záväzok dodávateľa dodať tovar a vykonať pre objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar a služby, ktoré sú predmetom Plnenia prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia sú softwarové produkty (licencie) a služby pre softwarové produkčné prostredie UNIFACE, Nemocničného informačného systému (NIS) Soft for Solutions – Xanta. |
Licencia. Dodávateľ udeľuje objednávateľovi, a to aj nepriamo prostredníctvom siete svojich distribútorov a resellerov, odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie SW vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených touto zmluvou (ďalej len „licencia“), čo znamená právo nainštalovať SW na pevný disk počítača alebo na iné podobné médium slúžiace na trvalé ukladanie dát, inštaláciu a ukladanie SW do pamäte počítačového systému, na vykonávanie, na ukladanie a na zobrazovanie SW na počítačových systémoch. |
Dodávka musí obsahovať všetky softwarové nástroje, - licencie, inštalácie, konfigurácie, projektové riadenia, aktualizácia, zaškolenie zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu, dodanie úplnej potrebnej dokumentácie pre potreby objednávateľa tak, aby neexistovali prekážky pre kontinuálnu prácu medicínskeho personálu v nemocnici s medicínskymi dátami pacientov.. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa a termín plnenia je najneskoršie do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť licencie na používanie SW objednávateľovi. |
Dodávateľ zaručuje, že každá licencia má také vlastnosti, aké sú popísané v dokumentácií a jej prípadných aktualizáciách a že média, na ktorých bola dodaná objednávateľovi sú čitateľné a neobsahujú škodlivé programy. |
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté náklady na dopravu do miesta Plnenia, inštalácia, projektové riadenie, softwarové licencie, uvedenie do prevádzky, poučenie a zaškolenie obsluhy v požadovanom rozsahu a pod. vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou predmetu Plnenia. Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo vadné. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady Plnenia, resp. jeho nesúlad so zmluvou, Plnenie neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Uhrada predmetu plnenia bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ najneskoršie do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) doklady a dokumenty nevyhnutné na preukázanie spôsobilosti predmetu Plnenia, doklad preukazujúci certifikáciu licencie, " v zmysle Technických vlastností vyššie, ako aj doklad potvrdzujúci, že ide o najnovšiu (poslednú) verzi licencie a doklad preukazujúci oprávnenie distribuovať softvérové produkty podľa opisu predmetu zákazky v Slovenskej republike a poskytovať k nim licencie. |
b) podrobný položkový rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia predmetu Plnenia, |
c) vyhlásenie dodávateľa, že v prípade reklamácie dodaného tovaru neopustia žiadne dáta sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Zmluva sa riadi ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov, ďalej zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2020 00:00 — 31.01.2020 23:59
1,00 súbor
150 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2019 11:34
17.12.2019 12:00
17.12.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2019 11:00 - Vstupná ponuka | 150 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2019 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 150 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: