35828064
Ružinovský podnik verejno - prospešných služieb, a.s.
Mlynské Luhy 19, Bratislava, 82105, SVK
36263800
SEZAKO Trnava, s.r.o.
Orešanská 11, Trnava, 91701, SVK
Čistenie a údržba dažďových vpustí a komunikácií
Kanalizácia, dažďové vpuste, komunikácie
Služba
1. Služby na čistenie a údržbu kanalizácii a kanalizačných vpustí na základe rámcovej zmluvy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonané práce spočívajú najmä v čistení upchatých častí vnútornej kanalizácie a upchatých dažďových vpustí v objektoch v správe objednávateľa. Ďalšie práce spočívajú v tlakovom čistení (sanie, tlakovanie, frézovanie), monitoringu a odčerpávaní dažďových vôd z komunikácii v bezprostrednom okolí dažďových vpustí a dažďových vpustí a v odvoze a likvidácii tuhého odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
Za komunikácie sa považujú cestné komunikácie III. triedy a IV. triedy a ďalšie komunikácie vrátane prechodov pre chodcov, chodníky, parkoviská, námestia, parky, schodiská a verejné priestranstvá. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dažďové vpuste | ks | 283 |
Názov |
Zhotoviteľ bude vykonávať práce pre objednávateľa na základe jednotlivých objednávok, v ktorých objednávateľ presne špecifikuje rozsah prác, potrebný materiál, termín a miesto plnenia. |
Zhotoviteľ bude realizovať práce na základe objednávky, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v súlade s jeho cenovou ponukou. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje po dokončení jednotlivých prác odovzdať tieto práce objednávateľovi na základe preberacieho protokolu. Preberací protokol podpísaný oprávnenými osobami zhotoviteľa a objednávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Súčasťou preberacieho protokolu bude aj fotodokumentácia prác vo formáte .jpg odovzdaná na USB kľúči. |
Objednávateľ sa zaväzuje zhotoviteľovi zaplatiť za vykonané práce. |
Zadávanie zákazky bude realizované priebežne počas celej doby trvania zmluvy zo strany objednávateľa výlučne objednávkami podľa jeho aktuálnych potrieb a finančných možností. Na vystavenie objednávky nie je právny nárok zo strany zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať práce na svoje náklady a na vlastné nebezpečenstvo. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť vedenie súpisu vykonaných prác, zabezpečiť doklady o kvalite materiálov a výrobkov použitých pri prácach v súlade so zákonom o štátnom skúšobníctve, vyhláškou o certifikácii výrobkov, zákonom o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a inými súvisiacimi právnymi normami a predpismi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť dodržiavanie príslušných ustanovení právnych noriem platných pre vykonanie prác minimálne v rozsahu nasledovných platných zákonov: 364/2004 Z. z. o vodách, 372/1990 Zb. o priestupkoch, 442/2002 Z. z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách, 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi, 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
Zhotoviteľ zabezpečí pri výkone prác vlastný dozor nad bezpečnosťou práce v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 147/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých činností v znení niektorých predpisov a prevezme zodpovednosť za bezpečnosť práce na stavenisku. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi začiatok a ukončenie objednaných prác. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly objednávateľa súvisiacej s vykonávaním prác kedykoľvek počas výkonu prác, a to oprávnenými osobami objednávateľa a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Zhotoviteľ je povinný počas výkonu prác pravidelne predkladať objednávateľovi správy o vykonaných aktivitách vo formáte určenom objednávateľom (súpis vykonaných prác, stavebný denník, kalendárny list a fotodokumentácia na USB kľúči vo formáte .jpg). V prípade rozporu predkladanej správy so skutkovým stavom realizácie aktivít je zhotoviteľ povinný v lehote určenej objednávateľom tento rozpor odôvodniť. |
Zhotoviteľ je zodpovedný za presnosť, správnosť, pravdivosť a úplnosť všetkých informácií poskytovaných objednávateľovi. |
Zhotoviteľ je povinný práce zrealizovať a odovzdať v zmysle platných STN a v požadovanom rozsahu a kvalite podľa príslušnej objednávky. |
Východiskovým podkladom k vykonaniu prác je príslušná objednávka, na ktorú nemá zhotoviteľ právny nárok. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pri vykonávaní prác plniť tieto podmienky: - dodržiavať pri príprave a realizácii prác všetky technické normy platné pre túto činnosť na území Slovenskej republiky, priebežne informovať objednávateľa o stave vykonaných prác na kontrolných poradách a na operatívnych poradách, zabezpečiť počas uskutočňovania opravných prác prítomnosť svojho zodpovedného zástupcu, ktorý bude mať splnomocnenie riešiť problémy počas uskutočňovania prác. |
Zhotoviteľ je povinný riadiť vykonávanie prác tak, aby nedošlo k poškodeniu zdravia vlastných pracovníkov ani tretích osôb a poškodeniu majetku. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojich zamestnancov a tretích osôb oprávnene sa zdržujúcich na stavenisku a dodržiavanie predpisov požiarnej ochrany |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť, že pracovníci vykonávajúci práce budú mať doklady o absolvovaní predpísaných školení o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o požiarnej bezpečnosti, lekárske potvrdenia o vyhovujúcom zdravotnom stave pre vykonávané činnosti a preukazy spôsobilosti na výkon vybraných činností. Zhotoviteľ je povinný na výzvu objednávateľa predložiť kópie týchto dokladov. |
Počas realizácie prác sa objednávateľ zaväzuje poskytnúť zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť. |
Odovzdanie a prevzatie dokončených prác vykonaných na základe jednotlivých objednávok sa uskutoční po ich riadnom vykonaní v termíne podľa príslušnej objednávky a na základe preberacieho protokolu, ktorého súčasťou musí byť aj fotodokumentácia pred a po ukončení vykonaných prác. |
Pri odovzdaní a prevzatí prác je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi súpis vykonaných prác a doklady o použitých materiáloch. |
Podpísaním preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí prác zodpovednými zástupcami zhotoviteľa a objednávateľa je preberacie konanie ukončené. |
Nebezpečenstvo škody na vykonaných prácach znáša až do dňa protokolárneho odovzdania riadne vykonaných prác zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ je povinný odstrániť bez zbytočného odkladu prípadné chyby na vykonaných prácach, ktoré objednávateľ nezistil na preberacom konaní, aj po termíne splnenia všetkých záväzkov. |
Zhotoviteľ poskytuje na vykonané práce záruku 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa riadneho odovzdania a prevzatia dokončených prác. Záručná doba sa predlžuje o dobu odo dňa uznania reklamácie po deň odstránenia vád na odovzdaných prácach. Zhotoviteľ ručí za to, že vykonané práce budú mať počas celej záručnej doby vlastnosti zodpovedajúce právnym a technickým normám a predpisom, že vykonané práce budú bez vád, ktoré by rušili alebo znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho používania k určeným účelom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že vykonané práce majú vady, ak nezodpovedajú požadovanej kvalite alebo nezodpovedajú požadovanému rozsahu. Zhotoviteľ zodpovedá aj za skryté vady prác, ktoré objednávateľ zistil po prevzatí prác. Objednávateľ je zhotoviteľovi povinný písomne oznámiť vadu vykonaných prác bezodkladne po tom, čo ju zistil. V prípade, že sa preukáže zodpovednosť zhotoviteľa za skryté vady počas záručnej doby, je zhotoviteľ povinný tieto vady odstrániť a zároveň v súlade s ust. § 373 a nasl. Obchodného zákonníka nahradiť objednávateľovi aj prípadnú, z takéhoto titulu vzniknutú škodu. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za chyby spôsobené dodržaním nevhodných pokynov zo strany objednávateľa, ak na nevhodnosť týchto pokynov zhotoviteľ objednávateľa písomne upozornil a objednávateľ na ich dodržaní aj napriek tomu trval. |
Objednávateľ bez zbytočného odkladu písomne oznámi zhotoviteľovi vady prác, ktoré sa vyskytli v rámci záručnej doby. V oznámení musí objednávateľ chyby popísať a uviesť ako sa prejavujú. K oznámeniu prípadne doloží dôkazné prostriedky, ktoré umožnia overiť oprávnenosť objednávateľovho nároku. Zhotoviteľ začne s odstraňovaním chýb v lehote 5 dní od doručenia písomného oznámenia. Lehotu na odstránenie vád určí objednávateľ písomne. |
Pokiaľ zhotoviteľ nesplní svoju povinnosť odstrániť vady v lehote stanovenej objednávateľom, je objednávateľ oprávnený tieto vady sám alebo pomocou tretej osoby odstrániť a zhotoviteľ je povinný uhradiť náklady na odstránenie vád. Takýmto postupom objednávateľa alebo inej oprávnenej osoby nie je dotknutá záruka za akosť poskytnutá zhotoviteľom. |
Zodpovednosť za vady sa ďalej spravuje príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
Zadávanie zákazky bude realizované priebežne počas celej doby trvania zmluvy zo strany objednávateľa výlučne objednávkami podľa jeho aktuálnych potrieb a finančných možností. Na vystavenie objednávky nie je právny nárok zo strany zhotoviteľa. |
Splatnosť faktúr je 90 dní ( z dôvodu reštrukturalizácie objednávateľa) od dátumu ich preukázateľného doručenia zodpovednej osobe objednávateľa spolu s príslušnou dokumentáciou. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať potrebné náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ju v lehote splatnosti na doplnenie alebo prepracovanie poskytovateľovi. Zhotoviteľ túto faktúru podľa charakteru nedostatkov buď opraví, alebo vystaví novú faktúru. V opravenej alebo novej faktúre vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny vykonaných prác podľa príslušnej objednávky za každý deň omeškania, ak je zhotoviteľ v omeškaní s termínom plnenia. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody. Zhotoviteľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,025% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou ceny za vykonané prác. |
V prípade omeškania Zhotoviteľa s odstraňovaním vád vykonaných prác v záručnej dobe, je objednávateľ oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny vykonaných prác podľa príslušnej objednávky za každý deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ požaduje, aby mal zhotoviteľ minimálne 3 ročnú prax v poskytovaní rovnakého predmetu služieb ako predmetu zmluvy, ktorú objednávateľovi, spolu s minimálne 3 referenciami dokladujúcimi poskytnutie rovnakého predmetu služieb ako predmetu zmluvy, doloží písomne v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy živnostenským listom alebo výpisom z OR, v opačnom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Obstarávateľ požaduje, aby mal zhotoviteľ k dispozícii vysokotlakovú kombinovanú nadstavbu na podvozku nákladného motorového vozidla s minimálnym objemom 4 m3 odsávacej a tlakovej komory, ktorú objednávateľovi zhotoviteľ preukáže v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy technickým preukazom, v opačnom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od uchádzača výkon prác priamo uchádzačom bez využitia subdodávok. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby výkon prác bol poskytovaný v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi – najmä predpismi týkajúcimi sa bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci a predpismi o nakladaní s odpadmi. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby pri výkone prác postupoval s odbornou starostlivosťou a bol zodpovedný v plnej miere za ním spôsobené škody na majetku objednávateľa, alebo škody spôsobené tretím osobám. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, že prevzatie vykonaných prác bude vykonané na základe preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí prác zodpovednými zástupcami zhotoviteľa a zároveň objednávateľ požaduje, aby zhotoviteľ vykonané práce viedol v stavebnom denníku podpísaním priebežne oprávnenou osobou zhotoviteľa. |
Odmena dodávateľa za odvoz a likvidácia odpadu vzniknutého pri údržbe kanalizácii a čistení dažďových vpustí bude súčasťou jednotkových cien. |
Hodnotiace kritérium zákazky je celková cena, t. j. súčet cien v mene euro za nasledovné položky: tlakové čistenie za 1 hodinu, tlakové čistenie s frézovaním za 1 hodinu, monitoring - rotačná hlava za 1 hodinu, odčerpávanie dažďových vôd z komunikácií za 1 hodinu, doprava v rámci mestskej časti Bratislava - Ružinov za 1 kilometer. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých cien, ktorých súčet tvorí celkovú cenu, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy, v opačnom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
55 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2019 11:34
19.12.2019 11:26
19.12.2019 11:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2019 16:22 - Vstupná ponuka | 55 500,00 | € | Cena bez DPH |
19.12.2019 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: