51906201
Stredná priemyselná škola informačných technológií, Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto
Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
SSD disk
SSD, SATA, 240 GB, disk
Tovar, Služba
1. SSD disk, min. 240GB
|
|
---|---|
Funkcia |
SSD disk do PC alebo notebooku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer disku | Palce | 2,5 | ||
rozhranie pripojenia | štandard | SATA 3.0 (6 Gb/s) | ||
kapacita | GB | 240 | ||
sekvenčná rýchlosť čítania | MB/s | 520 | ||
sekvenčná rýchlosť zápisu | MB/s | 450 | ||
Prevádzková teplota | stupeň C | 0 | 70 | |
Stredná doba medzi poruchami (MTBF) | hodina | 2000000 | ||
Záruka | rok | 3 | ||
TBW | TB | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pamäť | 3D NAND |
Podpora technológií min. | ECC, SLC caching, DEVSLP, TRIM |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Požaduje sa predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaného tovaru do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požaduje sa dodať doposiaľ nepoužívaný tovar, originálne neporušené balenie tovaru. |
Dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Splatnosť faktúry 14 dní od dňa doručenia originálu faktúry. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol / dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Požadujeme na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
19.12.2019 08:28 — 30.12.2019 10:30
180,00 kus
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2019 09:11
16.12.2019 10:30
17.12.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2019 08:28 - Vstupná ponuka | 5 500,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2019 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 499,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: