Z201937725
OF-207244
zrušená
30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
Minerálne vody
Pitná voda, prenájom, dávkovač vody, barely na pitnú vodu, stojan na barely, jednorazový pohár
Tovar, Služba
1. Dodávanie barelov s pitnou vodou a ich roznos k jednotlivým dávkovačom vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie balenej vody v bareloch s objemom 18,9 l. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávanie barelov s pitnou vodou a ich roznos k jednotlivým dávkovačom vody | ks | 6500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie pitnej vody | čistá voda s nízkym obsahom minerálov vhodná na každodennú konzumáciu, zbavená chlóru, olova, kadmia a iných nebezpečných látok |
Objem barelu: | 18,9 litra |
2. Dodávanie jednorazových 200 ml pohárov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie jednorazových pohárov na horúci a studený nápoj. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávanie jednorazových pohárov 200 ml, balenie 100 ks | balenie | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohár odolný voči vysokej teplote zodpovedajúcej teplote vody vydávanej z výpustu dávkovača vody. |
3. Prenájom dávkovačov na horúcu a chladenú vodu so zásobníkom na 200 ml poháre
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom dávkovačov na horúcu a chladenú vodu so zásobníkom na poháre, model 208 alebo ekvivalent | ks | 107 | ||
Kapacita zásobníka na chladenú vodu | l | 2,2 | 2,5 | |
Kapacita zásobníka na horúcu vodu | l | 1,5 | 1,7 | |
Teplota ohrevu | st. C | 90 | 95 | |
Teplota chladenia | st. C | 6 | 10 | |
Spotreba energie | W | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dávkovač vody stojanový, voľne stojaci, typ chladiva R134a | |
Súčasťou dávkovača musí byť držiak na poháre s objemom 200 ml | |
Napätie | 220 V/50 Hz |
4. Prenájom stojanov na 4 barely
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom stojanov na 4 barely | ks | 107 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednoduchý policový systém na 4 barely s objemom 18,9 l na skladovanie priamo pri dávkovači vody | |
* | * |
Miesta dodania | Počet: dávkovač na vodu / stojan na barely |
Bratislava A (8 objektov) | 39/39 |
Bratislava B (4 objekty) | 5/5 |
Pezinok | 3/3 |
Malacky | 1/1 |
Senec | 2/2 |
Trnava | 1/1 |
Dunajská Streda | 3/3 |
Senica | 1/1 |
Trenčín | 3/3 |
Nové mesto nad Váhom | 1/1 |
Považská Bystrica | 1/1 |
Púchov | 1/1 |
Dubnica nad Váhom | 1/1 |
Nitra | 2/2 |
Komárno | 2/2 |
Galanta | 1/1 |
Levice | 2/2 |
Nové Zámky | 2/2 |
Topoľčany | 2/2 |
Žilina | 6/6 |
Bytča | 1/1 |
Dolný Kubín | 3/3 |
Námestovo | 1/1 |
Tvrdošín | 1/1 |
Liptovský Mikuláš | 1/1 |
Ružomberok | 1/1 |
Martin | 1/1 |
Banská Bystrica | 2/2 |
Brezno | 1/1 |
Lučenec | 2/2 |
Veľký Krtíš | 1/1 |
Prešov | 2/2 |
Sabinov | 1/1 |
Vranov nad Topľou | 1/1 |
Bardejov | 2/2 |
Košice | 3/3 |
Michalovce | 1/1 |
Rožňava | 3/3 |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. množstvá uvádzané v položkách č. 1 a 2, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/Zmluvy sú uvádzané ako maximálne a sú nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo pri položkách č. 1 a 2 v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený. |
2. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Plnenie zmluvy začne od 02.01.2020. |
3. Predmetom zmluvy je okrem dodávky barelov s pitnou vodou a jednorazových pohárov a ich roznesenia na určené miesto v objektoch objednávateľa a prenájmu dávkovačov na vodu a prenájmu stojanov na barely - uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj inštalácia dávkovačov na vodu, na miestach plnenia, dodanie manuálu k obsluhe dávkovača vody v slovenskom resp. českom jazyku, zaškolenie obsluhy, zabezpečenie pravidelnej údržby a hygienickej sanitácie a servisu dávkovačov vody (v každom mieste plnenia) aj servisné služby v rámci prenájmu dávkovača, a to |
s nástupom na servis a odstránenie poruchy alebo vady dávkovača v lehote do 48 hodín od e-mailového nahlásenia poruchy alebo vady. |
II. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 5 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/Zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu Zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. Všetky ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na max. dve (2) desatinné miesta. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho/presného množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, t.j. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne/presné množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
3. Celková cena predmetu zmluvy, ceny spolu a jednotkové ceny položiek uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy uvedeným v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu a v čl. I. bode 3 tejto časti zmluvy - Osobitné požiadavky na plnenie (vrátane dopravy na miesto plnenia, vykládky do určených priestorov v miestach plnenia a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace |
s plnením predmetu zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimeranej nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy resp. za fakturáciu (ak to nebude tá istá osoba) v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre nahlasovanie porúch a vád v rámci požadovaných servisných služieb. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia miest plnenia uvedených v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu, kontaktné osoby objednávateľa podľa miest plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Objednávateľ požaduje dodávanie tovaru podľa dohodnutého harmonogramu minimálne však 1x týždenne pričom: |
• pre dávkovač vody sa osobitne s dodaním požaduje inštalácia, rozmiestnenie na miesta v objektoch určené objednávateľom a uvedenie do prevádzky |
• požaduje sa počas trvania zmluvy roznos barelov k dávkovačom vody a do stojanov na barely výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 do 14:00 h) |
• dodávateľ dodá kópiu certifikátu čistoty vody, resp. ekvivalentný doklad, ktorým dodávateľ preukáže kvalitu a vhodnosť vody, a to do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
4. V prípade požiadavky objednávateľa dávkovač vody so stojanom dodávateľ bezplatne premiestni a uvedie do prevádzky do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej požiadavky objednávateľom. |
5. Objednávateľ požaduje v rámci prenájmu dávkovača vody poskytovať servisné služby, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy alebo vady dávkovača v lehote do 48 hod e-mailového nahlásenia poruchy alebo vady dodávateľovi na e-mailovú adresu podľa bodu 1 čl. IV. tejto časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie, pričom: |
• ak poruchu alebo vadu dávkovača nie je možné odstrániť v lehote uvedenej vyššie, dodávateľ je povinný v uvedenej lehote dodať nový dávkovač a uviesť ho do prevádzky. |
6. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v položkách č. 1 a 2 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
7. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v položkách č. 1 a 2 v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie tejto časti predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.. |
3. Fakturácia bude realizovaná mesačne, samostatne za nájom a samostatne za skutočne odobraté množstvo barelov a pohárov na základe potvrdených dodacích listov za skutočne odobraté množstvo barelov s vodou a pohárov podľa jednotlivých miest plnenia. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", |
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
3. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Pokiaľ sa v Osobitných požiadavkách na plnenie uvádza pojem "zmluva", rozumie sa tým rámcová dohoda. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
12
1,00 cena celkom
18 019,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2019 09:42
16.12.2019 10:30
17.12.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: