00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Nákup doplnkov k výpočtovej technike
USB, USB kľuč, disk, externý disk, HDD, SSD, myš, reproduktory
Tovar, Služba
1. Doplnky k výpočtovej technike
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup doplnkov výpočtovej techniky pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. USB kľuč | ks | 50 | ||
2. Myš | ks | 15 | ||
3. Externý SSD disk | ks | 3 | ||
4. Externý HDD disk | ks | 10 | ||
5. Reproduktory | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. USB kľuč | |
Rozhranie | USB 3.0 |
Kapacita | min. 64 GB |
Rýchlosť zápisu | min. 15 MB/s |
Rýchlosť čítania | min. 100 MB/s |
Záručná doba | min. 2 roky |
2. Myš | Optická myš s bezdrôtovým nano prijímačom. Voľnosť pohybu bezdrôtovej technológie s 2,4GHz. Kovové telo a odolný voči pádom. Myš musí obsahovať skrolovacie koliesko. |
Rozhranie | USB |
Rozlíšenie | min. 1000 dpi |
Záručná doba | min. 2 roky |
3. Externý SSD disk | Funkcie GGDP ready. Mal by obsahovať zabezpečenie pomocou hesla pre prenášanie a vysoké zabezpečenie uchovávaných dát. |
Formát | 2,5“ |
Kapacita úložiska | min. 500 GB |
Typ úložiska | SSD |
Rýchlosť prenosu | min. 540 MB/s |
Rozhranie | USB: 3.2.GEN (USB 3.1) USB-C |
Hmotnosť | max. 52 g |
Záručná doba | min. 2 roky |
4. Externý HDD disk | Funkcie GGDP ready. Ochrana heslom. Mal by byť odolný voči nárazu. |
Formát | 2,5“ |
Kapacita úložiska | min. 1 TB |
Typ úložiska | HDD |
Otáčky | min. 4500 ot./min. |
Rozhranie | USB: 2.0, 3.2 GEN1 (USB 3.0) micro USB-B |
Šifrovanie | min. 256 bit |
Hmotnosť | max. 170 g |
Záručná doba | min. 2 roky |
5. Reproduktory | Stolné reproduktory, ktoré by mali obsahovať napájanie jedným USB káblom bez potreby použitia sieťového adaptéra. USB napájanie z počítača, notebooku alebo sieťového USB adaptéra. |
Rozhranie | 2.0 USB |
Výstup | min. 2,2 W |
Pomer signálu k šumu | min. 86 dB |
Frekvenčná odozva | min. 50 Hz |
Záručná doba | min. 2 roky |
Záruka | min. 2 roky |
Názov |
Objednávateľ požaduje spolu s predložením ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zmluvy v zmysle čl. XIII. bod (8) OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári. |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet, v ktorom pre jednotlivé položky dodávateľ uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Cena za predmet zmluvy v rozpočte musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy uvedenej v článku IV. Zmluvy - FAKTURÁCIA |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky upravené v bode 1.2 Opisného formulára „Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy” zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, likvidácia odpadu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH. |
7. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. celkové množstvá tovarov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb. Objednávateľ definuje Dodávateľovi jednotlivé požadované tovary a miesta plnenia v jednotlivých objednávkach. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
3. Dodávateľ okrem toho, že dodá tovar v mieste plnenia, zabezpečí aj služby súvisiace s jeho vyložením, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene podľa čl. I. ods. 2. |
4. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
5. Dodávateľ akceptuje, že právo vystaviť objednávku má len objednávateľ. |
6. Miestom dodania predmetu zmluvy je Bratislava; presnú adresu s kontaknou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní po akceptácii vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorý je dodávateľ povinný predložiť. |
7. Objednávateľ je povinný v dohodnutom mieste dodania tovaru prevziať riadne a včas ponúknutý tovar, ak je bez akýchkoľvek vád. |
8. Dodanie tovarov podľa objednávok je nutné zabezpečiť do 10 dní od prijatia objednávky. |
9. Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo predčasne ukončiť zmluvu v súlade s OPET. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPET Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi. |
III. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, potvrdenia výrobcu, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
2. Dodané tovary musia byť nové a originálne, ako aj zabalené v originálnych obaloch, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
3. Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy e-mailom predloží objednávateľovi katalógové listy tovaru alebo hypertextové odkazy (linky) na tovar, ktorý sa má dodať, z ktorých objednávateľ bude schopný overiť vlastnosti tovaru. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zmluvy, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená po každej objednávke na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. ak k faktúre nebude pripojená kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru. |
V takomto prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, toto porušenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ bude mať právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa predmetu zmluvy bude objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% z ceny plnenia, a to za každý aj začatý deň omeškania. |
3. Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
2 514,96
Vlastný návrh plnenia bude obsahovať katalógové listy tovarov/jednotlivých položiek, alebo hypertextové odkazy (linky) na tovary, ktoré sa majú dodať, z ktorých objednávateľ bude schopný overiť vlastnosti tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2019 12:13
16.12.2019 10:00
16.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2019 09:40 - Vstupná ponuka | 2 514,96 | € | Cena s DPH |
16.12.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 514,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: