00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Tlačiarne
tlačiarne
Tovar, Služba
1. Tlačiarne
|
|
---|---|
Funkcia |
tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 240 | ||
Rezervný toner | ks | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | laserová - čierno biela |
Kvalita tlače - Rozlíšenie | rozlíšenie pri tlači 1200 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače | rýchlosť tlače až 38 str./min. Čierna (ISO A4) |
Zásobníky | 3 - min 850 listov |
Obojstranná tlač | obojstranná tlač (DUPLEX) automatická bez zásahu obsluhy |
Vlastnosti zariadenia | |
Pamäť | min. 256 MB |
Podporované OS 1 | Windows 10 (32-bit & 64-bit) / Windows 8 a 8.1 (32-bit & 64-bit) / Windows 7 (32-bit & 64-bit)/ Vista SP1 & SP2 (32-bit & 64-bit) / XP SP2 a vyšší /2000 (32-bit & 64-bit) / Server 2008 SP1 a vyšší |
Podporované OS 2 | (32-bit & 64-bit) / Server 2003 SP2(32-bit & 64-bit)/ Server 2008 (32-bit & 64-bit) / Server 2008 R2 (64-bit)/ Server 2012/ Server 2012R2; Mac OS X 10.8.5 až 10.11, Linux |
Tlačové jazyky | PCL 5c,PCL 6,PDF,PostScript 3 |
Rozhrania a pripojiteľnosť | 1x USB 2.0 1x port Gigabit Ethernet 10/100/1000T 1x hostiteľský USB port - (voliteľne) podpora mobilných riešení tlače rôznych platforiem |
Bezpečnosť | zámok ovládacieho panela, konfigurácia certifikátov, bezpečná tlač cez PIN, kontrola integrity firmvéru zariadenia, bezpečné spustenie, výrobcom podpísaný firmvér, bezpečná šifrovaná tlač |
Podávanie papiera a veľkosti médií | |
Štandardná vstupná kapacita papiera | min. 850 listov formátu A4 (Kapacita zásobníka 1 - min. 100 hárkov, Kapacita zásobníka 2 - min. 250 hárkov, Kapacita zásobníka 3 voliteľný - min.500 hárkov - gramáže 80 g/m² ) |
Hmotnosť papiera | min. 60 – 220 g/m2 |
Veľkosť papiera 1 | formáty minimálne A4, A5, B5, A6, B6, B6 polovičný, Obálky (C5, DL, Com-9, Com-10, Monarch), Kartotékové lístky (3” x 5”) (75 x 125 mm) |
Duplex | štandardne automaticky |
Maximálna celková kapacita vstupných zásobníkov papiera | min. na 850 listov gramáže 80 g/m² |
Mesačná zaťažiteľnosť | minimálne 80 000 strán |
Spotrebný materiál a príslušenstvo | |
Štartovacia kapacita tonerov pri dodávke zariadenia | čierny toner na min. 3 000 strán pri odhadovanom 5% pokrytí formátu A4 pri odhadovanom 5% pokrytí formátu A4 |
Minimálna kapacita toneru pre dodané zariadenie - 1 ks ako rezerva | čierny toner na min. 10 000 strán pri odhadovanom 5% pokrytí formátu A4 pri odhadovanom 5% pokrytí formátu A4 |
Príslušenstvo pri dodaní zariadenia | napájací sieťový kábel / adaptér |
Certifikácia Energy Star | Áno |
Elektrický príkon | Príkon max. 600W, max 0.6W v režime spánku |
Záruka | min. 48 mesiacov na mieste inštalácie zariadenia, odozva nasledujúci pracovný deň |
Názov |
Vrátane dopravy na miesta plnenia - 8 krajských miest. |
Objednávateľ oznámi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy dodávateľovi, miesta plnenia vrátane kontaktných osôb a počty tlačiarní pre jednotlivé miesta plnenia. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Objednávateľ uvedenej osobe oznámi kontaktné osoby za stranu objednávateľa zodpovedné za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) spolu s ich špecifikáciou, preukazujúcou splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru, vrátane označenia výrobcu, obchodného mena a typu, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom. Ak pre navrhované riešenie má výrobca konfiguračný nástroj, tak súčasťou aktualizovaného položkového rozpočtu musí byť aj výstup priamo z tohto konfiguračného nástroja. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001. |
V prípade, že dodávateľ úmyselne dodá objednávateľovi iný tovar ako požadovaný, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 2000,00 € za každý takýto prípad. |
Termín dodania tovaru na miesto plnenia oznámi dodávateľ najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe objednávateľa v mieste plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, v originálnom obale, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť 7 dní od účinnosti zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a technickej špecifikácii, ktorá je požadovaná v predmete zákazky ako minimálne požiadavky. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
Cena je konečná a sú v nej zahrnuté všetky a akékoľvek náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s jej plnením. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní, ktorej súčasťou bude súhrnný dodací list potvrdený objednávateľom s prílohou jednotlivých dodacích listov z miesta plnenia, ktoré budú potvrdené kontaktnou osobou v mieste plnenia. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty reklamovaného tovaru, minimálne však 200,00 € za každý takýto prípad. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote 30 dní dodaný tovar kedykoľvek vrátiť, ak v rámci tejto lehoty jednotlivé zariadenia odskúša a zistí, že nezodpovedajú požiadavkám uvedeným v opisnom formulári. |
Slovenská republika
27.12.2019 14:00
1,00 zákazka
132 624,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2019 12:53
17.12.2019 14:00
17.12.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2019 09:20 - Vstupná ponuka | 132 480,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2019 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 132 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: