35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Obnovenie podpory produktov RED HAT (2)
produkty RED HAT
Tovar
1. Obnovenie podpory produktov RED HAT na 1 rok a na 3 roky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontajnerová platforma Red Hat OpenShift slúži pre bezproblémové rozvíjanie, nasadzovanie a spravovanie existujúcich a kontajnerových aplikácii vo fyzických aj virtuálnych infraštruktúrach. V prípade objednávateľa sa jedná o rozvíjanie a spravovanie SW riešení. Platforma pomáha vývojovým aplikáciám a IT operačným tímom modernizovať aplikácie, poskytovať nové služby a urýchliť vývojové procesy vrátane automatizácie aplikácií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Red Hat OpenShift Container Platform, Standard (2 Sockets) (1YR) MCT2863 (jeden socket má 16 core) | ks | 3 | ||
2.Openshift, Red Hat OpenShift Container Platform, Red Hat OpenShift Container Platform Standard, (2 Sockets) (3YR) MCT2863F3 (jeden socket má 16 core) | ks | 7 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje sprístupniť inštaláciu predmetu zmluvy na základe usmernenia Objednávateľa. (Sprístupnenie služby (Red Hat subskripcie) priamo na účte objednávateľa s požadovaným kódom) v termíne do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne v listinnej podobe vlastný záväzný návrh na plnenie zmluvy s položkovitým rozpisom a s podrobným rozpočtom jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. Záväzný návrh na plnenie zmluvy podľa predchádzajúcej vety musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa alebo ním poverenou/splnomocnenou osobou. |
3. Dodávateľ vyhlasuje, že je zmluvným partnerom výrobcu na úrovni advanced pre predaj produktov, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy na území Slovenskej republiky. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, dodávateľ ho predloží objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na cenu za predmet zákazky až po sprístupnení inštalácie predmetu plnenia zákazky objednávateľovi. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 3 pracovné dni pred vykonaním zmeny. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 3 pracovné dni pred vykonaním zmien. |
10. Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. |
11.Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
12.Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
13.Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
14. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
15. Porušenie povinností uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
20.12.2019 08:30 — 20.12.2022 08:30
1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Presne
210 056,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2019 08:12
16.12.2019 10:00
16.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2019 14:35 - Vstupná ponuka | 210 055,99 | € | Cena s DPH |
13.12.2019 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 210 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: