45917833
A.I.I. Technické služby s. r. o.
Panónska cesta 34/B, Bratislava, 85104, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích kariet
stravovacie karty, zabezpečenie stravovania, stravné poukážky
Služba, Tovar
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky | € | 3,83 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 32400 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
forma stravnej poukážky | elektronická stravovacia karta |
stravovacia karta musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
stravovacia karta musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravovacia karta musí obsahovať | meno a priezvisko držiteľa karty |
stravovacia karta musí obsahovať | názov Objednávateľa |
stravovacia karta musí obsahovať | číslo karty |
stravovacia karta musí obsahovať | platnosť karty |
stravovacia karta umožňuje | zablokovanie v prípade straty |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktnú aj kontaktnú platbu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pričom dodanie stravovacích kariet zabezpečí Dodávateľ do siedmych pracovných dní od doručenia menného zoznamu. |
Plnenie bude prebiehať na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky alebo do uplynutia 12 mesiacov, podľa toho, čo nastane skôr. |
Objednávateľ bude stravné jednotky objednávať jedenkrát mesačne, pričom dodávateľ zabezpečí ich priradenie k jednotlivých stravovacím kartám (dobitie) do 24 hodín od prijatia objednávky. |
Objednávanie stravných jednotiek môže Objednávateľ realizovať e-mailom alebo prostredníctvom internetovej stránky dodávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu, resp. spôsob komunikácie s Objednávateľom a spôsob objednávania stravovacích kariet a stravných jednotiek. |
Výška poplatku za poskytnuté služby bude uvedená percentuálne, ako rozdiel medzi nominálnou hodnotou stravnej jednotky a jej celkovou cenou, pričom môže ísť aj o záporné číslo. Percentuálna sadzba poplatku za poskytnuté služby bude uvádzaná v každej faktúre a zároveň prepočítaná na eurá. |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH. |
Výška poplatku za poskytnuté služby bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích kariet, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a tiež všetky náklady za vydanie, revydanie, blokáciu, aktiváciu, personalizáciu stravovacích kariet, náklady na priradenie stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám (dobitie), vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, všetky transakčné náklady a komunikáciu s držiteľom karty (zasielanie sms a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej jednotky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Dodávateľ musí zabezpečiť počas celej doby platnosti zmluvy akceptáciu stravných poukážok v minimálne v 500 stravovacích zariadeniach a 3 potravinových maloobchodných sieťach v Bratislave. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti zmluvy Dodávateľovi akúkoľvek objednávku. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravovacích kariet | minimálne 24 mesiacov |
Interval objednávania stravných poukážok | spravidla 1 x mesačne na základe čiastkových objednávok |
Panónska cesta 34/B, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
32 400,00 stravné jednotky
124 216,09
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2019 16:03
16.12.2019 09:00
16.12.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2019 08:53 - Vstupná ponuka | 124 216,09 | € | Cena bez DPH |
16.12.2019 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 215,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: