Z201937598
OF-207384
zrušená
35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel
Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel
Služba
1. Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie povinného zmluvného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorových vozidiel uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Osobné motorové vozidlá | ks | 129 | ||
2. Prívesy | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Osobné motorové vozidlá | Počet vozidiel s obsahom motora do 1400 cm3: 27 ks, Počet vozidiel s obsahom motora do 1600 cm3: 28 ks, Počet vozidiel s obsahom motora do 2000 cm3: 66 ks, |
1.Osobné motorové vozidlá | Počet vozidiel s obsahom motora do 2500 cm3: 4 ks, Počet vozidiel s obsahom motora do 3600 cm3: 4 ks. |
2. Prívesy | jednonápravový 1ks , |
Názov |
1. Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla (ďalej len „poistenie“) sa riadi touto zmluvou, ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení, ako aj ďalšími súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi, Všeobecnými poistnými podmienkami pre povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla dodávateľa – poisťovateľa a Osobitnými poistnými podmienkami poskytovania asistenčných služieb |
2. Poistenie platí na území všetkých členských štátov EÚ, ako aj na území iných štátov, ktoré dodávateľ označil na zelenej karte. |
3. V rámci poistenia sú dojednané aj asistenčné služby. Dodávateľ vydá objednávateľovi pre každé vozidlo asistenčnú kartu. |
4. Limit poistného plnenia stanoveného zákonom: a) do 5 240 000 EUR za škodu na zdraví, nákladov pri usmrtení ako aj za škodu vzniknutú náhradou nákladov zdravotnej starostlivosti, dávok nemocenského poistenia a dávok dôchodkového poistenia bez ohľadu na počet zranených alebo usmrtených, b) do 1 050 000 EUR za škodu vzniknutú poškodením, zničením, odcudzením alebo stratou veci, ušlého zisku a účelne vynaložených nákladov spojených s právnym zastúpením pri uplatňovaní nárokov, bez ohľadu na počet poškodených |
5. Objednávateľ – poistník je povinný dodávateľovi – poisťovateľovi nahlásiť každú zmenu v Zozname poistených vozidiel v lehote do 30 dní odo dňa vzniku skutočnosti, a to e-mailom určenej kontaktnej osobe dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu do 5 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Objednávateľ nahlasuje poistné udalosti zavinené zamestnancami objednávateľa výhradne elektronickou formou na e-mail kontaktnej osoby dodávateľa. |
7. Dodávateľ zašle objednávateľovi ku každému vozidlu, uvedenému v zozname vozidiel, potvrdenie o poistení (zelenú kartu) do 10 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do 10 kalendárnych dní odo dňa dodatočne zaradeného motorového vozidla objednávateľa. |
8. Dodávateľ zaradí do poistenia motorové vozidlá na základe zoznamu motorových vozidiel objednávateľa, poskytnutého objednávateľom dodávateľovi v súlade s bodom 7 týchto osobitných podmienok, resp. nové motorové vozidlá dodávateľ zaradí do poistenia na základe oskenovaného osvedčenia o evidencii - časť II., doručeného kontaktnej osobe dodávateľa. |
9. Dodávateľ vyradí z poistenia motorové vozidlo na základe predloženia príslušného dokumentu o zániku poistenia motorového vozidla (Veľký technický preukaz po prepise na nového držiteľa, doklad o vyradení z evidencie, potvrdenie o lustrácii motorového vozidla, dohoda oboch zmluvných strán). Predloženie dokumentu bude zaslané výhradne elektronickou formou na e-mail kontaktnej osoby dodávateľa. |
10. Zoznam motorových vozidiel objednávateľa, s uvedením EČV, typu vozidla, čísla karosérie, výkonu a obsahu motora, predloží objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
11. Poistné bude hradené štvrťročne. Prvá splátka poistného po uzatvorení zmluvy bude uhradená v lehote splatnosti 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia predpisu poistenia na prvé poistné obdobie. Splatnosť ostatných poistných období bude 31.03.2020, 30.06.2020 a 30.09.2020. Poistné sa považuje za uhradené dňom pripísania na účet dodávateľa. |
12. Výška poistného je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
13. Cena poisťovacích služieb je oslobodená od dane z pridanej hodnoty v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
14. Uvedená cena poistného je konečná, dohodnuté sadzby poistného sú nemenné po celú dobu platnosti zmluvy. |
15. Poistenie sa uzatvára na dobu 1 kalendárneho roka, a to so začiatkom poistenia k 01.01.2020 a s ukončením poistenia k 31.12.2020. |
16. Dodávateľ bude zasielať objednávateľovi predpis poistného doporučene prostredníctvom Slovenskej pošty. |
17. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
18. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - |
- písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny. |
19. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
20. Zmluvné sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
21. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
22. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
23. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
24. V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
25. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
26. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti podľa tejto zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zo zmluvných strán je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. |
27. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. |
28. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany. |
29. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, akéhokoľvek porušenia zmluvy, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail. |
30. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
31. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2020 08:00 — 31.12.2020 11:55
1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Presne
13 668,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2019 11:58
13.12.2019 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2019 11:58 - Vstupná ponuka | 10 016,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2019 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 016,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: