31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
44605218
PP Catering spol. s r.o.
Pod Katrušou 368/60, Nitra, 94905, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
Ovocie, zelenina, zemiaky
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
1. trieda |
čerstvé |
nepoškodené |
na priamy konzum |
na kuchynskú úpravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Baklažán | kg | 2,5 | ||
Banány | kg | 6270 | ||
Brokolica | kg | 160 | ||
Broskyne | kg | 642 | ||
Cesnak | kg | 36 | ||
Cibuľa mladá, zväzok | ks | 575 | ||
Cibuľa žltá | kg | 3655 | ||
Citróny | kg | 78 | ||
Cuketa | kg | 37 | ||
Čalamáda škopok | kg | 33 | ||
Čalamáda vedierko | kg | 86 | ||
Grep biely | ks | 2480 | ||
Hliva | kg | 120 | ||
Hrozno biele | kg | 16 | ||
Hrušky | kg | 609 | ||
Jablká Gala | kg | 8553 | ||
Jablká Golden | kg | 2415 | ||
Jablká Granny Smith | kg | 128 | ||
Jablká Idared | kg | 500 | ||
Jablká Jonagold | kg | 500 | ||
Kaleráb | kg | 445 | ||
Kaleráb mladý, zväzok | ks | 125 | ||
Kapusta biela | kg | 2620 | ||
Kapusta červená | kg | 419 | ||
Kapusta čínska | kg | 148 | ||
Kapusta biela hlávková - krájaná | kg | 125 | ||
Karfiól | kg | 936 | ||
Kel | kg | 450 | ||
Kiwi | kg | 308 | ||
Kyslá kapusta | kg | 1562 | ||
Mandarinky | kg | 1592 | ||
Marhule | kg | 125 | ||
Melón cukrový | kg | 7 | ||
Melón vodový | kg | 265 | ||
Mrkva | kg | 6079 | ||
Mrkva mladá, zväzok | ks | 2000 | ||
Nektarinka | kg | 680 | ||
Paprika hrubostenná červená | kg | 22 | ||
Paprika hrubostenná zelená | kg | 20 | ||
Paprika hrubostenná žltá | kg | 13 | ||
Paprika PCR | kg | 2572 | ||
Paprika ALMA plnená kyslou kapustou | kg | 38 | ||
paradajka | kg | 5098 | ||
Paradajka Cherry | kg | 125 | ||
Petržlen zväzok | ks | 1250 | ||
Petržlen | kg | 1509 | ||
Pomaranče | kg | 5124 | ||
Pomelo | kg | 25 | ||
Pór | kg | 173 | ||
reďkovka biela | kg | 4 | ||
reďkovka červená - zväzok | ks | 474 | ||
repa červená | kg | 1500 | ||
slivky | kg | 30 | ||
šalát hlávkový | kg | 722 | ||
Šalát ľadový | kg | 3635 | ||
Šalát lolo roso | ks | 1425 | ||
Šampióny voľné | kg | 750 | ||
Špenát listový | kg | 50 | ||
Tekvica | kg | 22 | ||
Tekvica Hokaido | ks | 38 | ||
uhorka krátka | kg | 2488 | ||
zeler | kg | 2104 | ||
Zemiaky čistené - kocky | kg | 1250 | ||
Zemiaky čistené - strúhané | kg | 1250 | ||
Zemiaky čistené - varené | kg | 1250 | ||
Zemiaky čistené - mleté | kg | 1250 | ||
Zemiaky čistené - vákouvé balenie | kg | 14730 | ||
Zemiaky skoré | kg | 3440 | ||
zemiaky žlté | kg | 11904 | ||
Zemiaky nové | kg | 3440 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akosť | 1. trieda |
Ovocie - zelenina | čerstvé |
Ovocie - zelenina | nepoškodené, celé, zdravé |
Ovocie - zelenina | bez známok hniloby |
Ovocie - zelenina | čisté, bez akýchkoľvek cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti, |
Ovocie - zelenina | bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, |
Ovocie - zelenina | bez nadmernej povrchovej vlhkosti, |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok dodávateľa (ďalej ako "predávajúci" alebo "dodávateľ") dodávať a predávať objednávateľovi (ďalej ako "kupujúci" alebo "objednávateľ") tovar za podmienok stanovených zmluvou v rozsahu písomných objednávok kupujúceho a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť kupujúcemu dohodnutú kúpnu cenu. |
Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je čerstvé ovocie a zelenina v zmysle špecifikácie predmetu zákazky a položkovitého rozpočtu tovarov - Čerstvé ovocie a zelenina, s uvedením jednotkových kúpnych cien tovarov, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta plnenia, požadovanej kvality, v požadovanom balení podľa určenej gramáže a v množstvách stanovených v písomných objednávkach kupujúceho, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu kupujúceho a vrátane prevzatia vratných obalov. |
Kupujúci a predávajúci sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Na dodanie tovaru predávajúcim vystavuje kupujúci písomné objednávky podľa potreby. V objednávke uvedie druh tovaru podľa prílohy, mernú jednotku a požadované množstvo tovaru, vyžadovanú lehotu a miesto plnenia. |
Kupujúci nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v špecifikácii predmetu zákazky. Kupujúci si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môžu byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je uvádzaný predpoklad. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v bezchybnom stave, tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy výrobkov. Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR (zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR), bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť prvú polovicu doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste a/alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia tovaru. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Vozidlá musia byť vybavené zdvíhacou plošinou. |
Pri doprave a vykládke tovaru sa predávajúci zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty spôsobené realizáciou dodávok. |
Predávajúci sa zároveň zaväzuje uvádzať v dodacích listoch pre každý dodaný tovar trvanlivosť alebo dobu spotreby a záručné lehoty tak, aby bola možná kontrola kupujúcim v čase dodávky. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom kupujúceho. Kupujúci po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, vzhľadových a pachových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Kupujúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín od predloženia protokolu nezrovnalostí, tzn. uplatnenia reklamácie kupujúcim. |
Skryté vady a vady nezistené pri preberacom konaní kupujúci bez zbytočného odkladu reklamuje. Reklamáciu uplatní písomnou formou u predávajúceho najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby alebo doby trvanlivosti alebo spotreby. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Opodstatnené reklamácie predávajúci vyrieši/odstráni najneskôr do 24 hodín od vyjadrenia súhlasu s reklamáciou. |
Kupujúci si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Kupujúci si vyhradzuje právo prevzatie tovaru odmietnuť v prípadoch, ak technické a úžitkové parametre nezodpovedajú požadovaným hodnotám, vyskytli sa nedostatky v kvalite, dodávka tovaru ku dňu dodania presahuje 1/2 trvanlivosti, doby spotreby alebo záručnej doby výrobku. |
Miestom dodania sú stravovacie zariadenia na pracoviskách kupujúceho v Bratislave. Miesto dodania bude dohodnuté v záväznej písomnej objednávke. |
Termín plnenia je dohodnutý priebežne po dobu platnosti zmluvy. Dodávka čerstvého tovaru sa vyžaduje denne v pracovných dňoch. Termín plnenia čiastkových dodávok objednaných tovarov je stanovený na najviac 48 hodín od zadania zákazky, t.j. doručenia záväznej objednávky predávajúcemu, nezávisle od miesta plnenia. V mimoriadnych prípadoch sa dodávka vyžaduje najneskoršie do 24 hodín od doručenia objednávky. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená predávajúcemu elektronickou poštou, faxom alebo doporučenou poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, na 3 mesiace odo dňa nadobudnutia jej účinnosti . |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná. Dohodnutú cenu je možné meniť iba pri zmene colných a daňových predpisov, vždy len po vzájomnej dohode zmluvných strán, v zmysle zákona č.18/1996 Z.z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/96 Z.z.. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. |
V prípade, že predávajúci ponúka tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciách, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je predávajúci povinný predávať kupujúcemu tovar za tieto ceny počas trvania akciovej zľavy. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a predávajúci preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami predávajúceho a kupujúceho, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, kupujúci ju vráti predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry kupujúcemu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri porušení záväzku predávajúceho akceptovať objednávku kupujúceho, ako formy zadávania zákazky, dodať a predať tovar v rozsahu určenom v objednávke alebo odmietnuť plnenie za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 3.000,-€ (slovom: „Tritisíc EUR“). |
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania predávajúceho s odstránením vád tovaru v termínoch dohodnutých v tejto zmluve má kupujúci právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny vadného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o každej zmene týkajúcej sa predmetu zmluvy (ukončenie výroby, náhrada stávajúceho tovaru novým a pod.), vrátane prebiehajúcich akcií, spôsobu určenia ceny a obchodných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzjúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Táto zmluva je vygenerovaná funkcionalitami EKS a má platnosť originálu. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania funkcionalitami EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Predávajúci predloží do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovania zmluvy funkcionalitami EKS): |
a) podrobný položkovitý rozpočet tovarov - Čerstvé ovocie a zelenina, s uvedením obchodného označenia tovaru pod akým je výrobok predávaný na trhu, výrobcu tovaru, pôvodu tovaru, jednotkovej ceny tovaru za mernú jednotku,ceny celkom za požadované množstvo tovaru a ceny za všetky tovary spolu (cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH), ktorý sa stáva neoddeliteľnou prílohou zmluvy. Jednotkové ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Položkovitý rozpočet bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. |
b) originál alebo úradne overený platný doklad oprávnený podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného predmetu zákazky. |
c) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) o schválení prevádzky predávajúceho (uchádzača) na činnosť súvisiace s predmetom zákazky, zvlášť na skladovanie, distribúciu a uvádzanie na trh potravinových výrobkov. |
c) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) pre prevádzku uchádzača, na činnosti súvisiace s dodávaním predmetu zákazky. |
d) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) o schválení prevádzky výrobcu/dodávateľa resp. výrobcov/dodávateľov ponúkaného tovaru (na preukázanie pôvodu tovaru), vrátane preukázania pôvodu ponúkaného tovaru. |
e) čestné prehlásenie predávajúceho, že bude dodávať iba tovar od výrobcu/dodávateľa, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení prevádzky výrobcu/dodávateľa tovaru a podľa písmena d) a ktorého pôvod preukázal. |
f) originál alebo úradne overenú kópiu platného potvrdenia Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti motorových vozidiel určených na prepravu čerstvého ovocia a zeleniny. V prípade, ak dodávku tovaru bude predávajúci vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, predloží úradne overenú kópiu uzavretej zmluvy s dopravcom a potvrdenie o spôsobilosti motorových vozidiel použitých na prepravu. |
g) doklad/doklady o zavedení HACCP systému analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov (HACCP) s manipuláciou a uvádzaním do obehu potravín, o vypracovaní a zavedení do praxe správnej výrobnej praxe a systému zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP, ako vyplýva zo zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov ako aj Potravinárskeho kódexu SR pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu. |
h) písomné oznámenie s uvedením kontaktných údajov osoby alebo osôb určených pre prijímanie a vybavovanie objednávok kupujúceho a zodpovedných za dodanie tovaru a riešenie reklamácií. |
Nepredloženie vyššie uvedených dokladov a dokumentov, resp. predloženie neplatných dokladov a dokumentov bude považované za nesplnenie základných zmluvných požiadaviek a bude viesť k zrušeniu zmluvy. |
Kupujúci do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi predávajúcemu adresy miest plnenia a kontaktné údaje osôb zodpovedných pre vystavovanie objednávok, zodpovedných za prevzatie tovaru a riešenie reklamácií. |
Predávajúci je povinný kupujúcemu bez zbytočného odkladu oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa predmetu zákazky a zmeny svojej spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky. |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Písomný súhlas kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenie zmluvy predávajúcim, po predchádzajúcom upozornení predávajúceho. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním tovaru, ktorý nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke, a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu tovaru, c) predávajúci stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Predávajúci prehlasuje, že si podmienky pre uzavretie zmluvy pred jej vygenerovaní systémom prečítali, ich obsahu porozumeli a na znak súhlasu s ich obsahom predložili ponuku. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
23.12.2019 00:00 — 22.03.2020 23:59
1,00 súbor
102 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2019 09:31
13.12.2019 10:00
13.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2019 08:17 - Vstupná ponuka | 101 900,00 | € | Cena bez DPH |
13.12.2019 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: