00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Rozšírenie kapacity materskej školy - didaktické pomôcky
didaktické pomôcky, učebné pomôcky, zariadenia
Tovar, Služba
1. didaktické pomôcky
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozšírenie kapacity materskej školy - obstaranie didaktických pomôcok pre materskú školu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Nástenka | ks | 4 | ||
2. Biela magnetická tabuľa | ks | 4 | ||
3. Korková tabuľa na oznamy | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Nástenka | Materiál korok, korková tabuľa v hliníkovom ráme, rozmer: 90x60cm, na prezentáciu prác detí alebo tiež ako informačná tabuľa v šatni pre deti. |
2. Biela magnetická tabuľa popisovacia | Magnetická tabuľa do triedy v hliníkovom ráme, na ktorú sa dá písať so stierateľnými fixami. Rozmer: 100x150cm, plast |
3. Korková tabuľa na oznamy | Materiál korok, korková tabuľa v hliníkovom ráme, rozmer: 60x90cm, na prezentáciu prác detí alebo tiež ako informačná tabuľa do triedy. |
Názov |
1. Zákazka bude spolufinancovaná v rámci výzvy IROP - PO2 - SC221-2016-10 - Zvýšenie kapacít infraštruktúry materských škôl. |
2. Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok,alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Prijímateľ (resp. Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EU. |
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) s použitím katalógov, technického opisu, resp. iných relevantných dokumentov do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy jednotlivo podľa bodov 1 - 3 |
5. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
6. Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
7. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady potrebné pre užívanie podľa všeobecných platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
8. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie/montáže. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku , za dopravu na miesto plnenia a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
13. Lehota dodania tovaru je 60 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Prijímateľovi/Objednávateľovi finančného príspevku. |
14. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 10 dní od uzatvorenia Zmluvy - podrobný aktualizovaný položkový rozpočet. |
Podtatranská ul. 136/4, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
23.12.2019 08:00 — 21.02.2020 12:00
16,00 ks
552,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2019 14:45
20.12.2019 12:00
20.12.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2019 10:46 - Vstupná ponuka | 552,58 | € | Cena s DPH |
20.12.2019 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 552,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: