35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Montážna plošina s vyšším dosahom
nákladné vozidlo, hydraulická zdvíhacia plošina
Tovar, Služba
1. A. Podvozok nákladného vozidla
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup montážnej plošiny s vyšším dosahom v počte 1 ks |
Technické vlastnosti časti A. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Celková hmotnosť | kg | 11 990 | ||
Prevodové stupne - počet | ks | 9 | ||
Zdvihový objem | cm3 | 6 900 | ||
Maximálny výkon | kW | 184 | ||
Pohon kolies | ks | 4x2 | ||
Objem nádrže | l | 150 | ||
Rázvor podvozku | mm | 3 900 | ||
Technické zaťaženie prednej nápravy | kg | 4 400 | ||
Technické zaťaženie zadnej nápravy | kg | 8 400 | ||
Kabína vodiča – počet dverí | ks | 2 | ||
Priemer otáčania vonkajší obrysový | m | 14,9 | ||
Vnútorná šírka kabíny | mm | 2 240 | ||
Vnútorná dĺžka kabíny | mm | 1 620 | ||
Vnútorná výška kabíny | mm | 1 585 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh karosérie | nákladná |
Palivo | motorová nafta |
Prevodovka | manuálna |
Pneumatiky | 265/70R 17,5 |
Svetlá s funkciou denných svetiel | |
Nádrž na AdBlue | 35 litrov |
Dvoj-sedadlo, 2 bezpečnostné pásy | |
Štandardná farba podvozku | oranžová |
Predradený palivový filter so zmiešavacím ventilom a snímačom vody | |
Koncovka pre externú reguláciu otáčok | |
Halogénový maják | na kabíne vodiča |
1-valcový vzduchový kompresor | 228 ccm s úsporným režimom |
Motorová brzda | |
Elektrický obmedzovač rýchlosti | |
Plameňové žhavenie | |
EDC- regulácia motora | |
Predné parabolické perá | 4,4 t |
Zadné parabolické perá | 8,4 t |
Stabilizátor prednej nápravy | |
Uzávierka diferenciálu na zadnej náprave | |
Stabilizátor zadnej nápravy | |
EBS elektronický brzdný systém | |
ESS núdzový brzdový signál | |
ABS | |
Protipreklzovacie zariadenie | |
ESP | |
Kotúčové brzdy | |
Prípojka plnenia stlačeného vzduchu vpredu | |
Centrálne zatváranie | |
čelné a bočné tónované sklá | |
Sedadlo komfort odpružené | |
Klimatizácia | |
Elektronické ovládanie okien | |
Digitálny tachograf DSRC | |
Halogénové dvojité reflektory | |
Centrálny palubný počítač | |
Výškové nastavenie svetiel | |
Rádio | |
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12/24 V | - rozmery majáka (šírka 1150 - 1250 mm, výška max. 60 mm, hĺbka max. 350 mm) - svetelná signalizácia majáka pozostávajúca z min. 40 ks svietiacich LED modulov - elektrické krytie IP 55 |
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12/24 V | - funkcia majáka disponujúca min. 6 režimami blikania s optickou kontrolou ovládaným z kabíny vodiča |
Farebné vyhotovenie kabíny a nadstavby | RAL 2011 |
2. B. Hydraulická zdvíhacia plošina
|
|
---|---|
Funkcia |
Technické vlastnosti časti B. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Výška plošiny na vozidle | mm | 3 260 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výškový dosah plošiny | minimálne 26 m |
Bočný dosah plošiny | minimálne 14 m |
Nosnosť koša | minimálne 230 kg |
Rotácia plošiny | 360⁰ kontinuálna |
Rozmery hliníkového koša | 1 800 x 700 x 1 100 mm |
Rotácia koša | 65⁰ + 65⁰ |
Stabilizačné podpery | |
Dvojitý pantograf | |
Teleskopický dvojitý výsuv s JIBOM | |
Núdzový vypínač STOP ovládaný z koša | |
Bedňa na náradie, Súdok na vodu | |
Označenie vozidla na zvýšenie viditeľnosti a rozoznateľnosti | podľa predpisu EHK |
Názov |
Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technických vlastností (písmeno A až B); |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností písmen A až B zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne; |
iii. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú časť podľa Technických vlastností písmen A až B Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí , uvedených v technickej špecifikácii písmen A až B v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek písmena A až B samostatne vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť od uvedené v preberacom protokole. |
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2019 08:00 — 13.01.2020 12:00
1,00 ks
221 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2019 14:55
12.12.2019 15:00
12.12.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2019 10:34 - Vstupná ponuka | 220 500,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2019 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 220 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: