00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
45630429
HOBLO, spol. s r.o.
Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK
Nábytok - kancelárska skriňa
Nábytok, regál
Tovar, Služba
1. Kancelárska skriňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skriňa | ks | 2 | ||
Rozmery : š*v*h: | cm | 204x225x39 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu/technickú úroveň/výkon sú minimálne: | |
Kancelárska skriňa (bez dvierok - otvorená), prevedenie - police pre šanóny, laminovaná drevotrieska, ABS hrana, kov, farba - buk, min. 6 policovám, kapacita cca 140 šanónov - vysoká policová, pevné prevedenie, police nastaviteľné, ukotvenie na zadnú stranu steny. Materiál : laminovaná drevotrieska, hrúbka min. 16 mm | |
nosnosť min. 170 kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na príslušné oddelenie. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi) - funkčná a technická špecifikácia, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), ako aj predložený položkový rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy uvedenej kontaktnej osobe objednávateľa. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky). |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo objednávky. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2019 12:30 — 10.01.2020 12:30
2,00 ks
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2019 12:33
12.12.2019 13:00
12.12.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2019 10:30 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
10.12.2019 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: