00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Nákup multifunkčných zariadení a tlačiarní
multifunkčné zariadenie, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenia a tlačiarne
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup techniky pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčné zariadenia | ks | 6 | ||
2. Tlačiarne | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Multifunkčné zariadenia typu farebná laserová technológia | |
Platforma | HyPAS alebo funkčný ekvivalent |
Farba | čierno - šedá |
Rýchlosť kopírovania / tlače pre formáty A4 čiernobiele aj farebné strany za minútu | minimálne 38 strán |
Rýchlosť kopírovania / tlače pre formáty A3 čiernobiele aj farebné strany za minútu | minimálne 18 strán |
Rozlíšenie | minimálne 1200 dpi (1200 x 1200 dpi, 2 bitová hĺbka kvality tlače ekvivalentná 4800 dpi x 1200 dpi) |
Celková životnosť stroja | minimálne 1 800 000 strán / 5 rokov |
Životnosť valca, vývojnica, fixácia, transfer, filter (čierny aj farebný) | minimálne 600 000 strán |
Doba zahrievania | maximálne 18 sekúnd |
Doba do vytlačenia prvej strany čiernobielej strany | maximálne 5,3 sekúnd |
Doba do vytlačenia prvej strany farebnej strany | maximálne 7 sekúnd |
Pamäť: RAM | minimálne 4 GB |
Disk: SSD + HDD | minimálne 8+320 GB |
Napájacia sústava | AC 220 ~ 240 V, 50/60 Hz |
Spotreba energie: tlač čiernobielo/farebne | maximálne 800 W |
Spotreba energie: pohotovostný režim | maximálne 80 W |
Spotreba energie: kľudový režim | maximálne 1,2 W |
Hlučnosť: tlač čiernobielo | maximálne 52 dB (ISO 7779 / ISO 9296) |
Hlučnosť: tlač farebne | maximálne 52 dB (ISO 7779 / ISO 9296) |
Hlučnosť: pohotovostný režim | maximálne 33 dB (ISO 7779 / ISO 9296) |
Certifikáty: výroba zariadenia musela podliehať norme ISO 9001 a ISO 14001 | GS, TÜV, CE |
Vstupná kapacita | Viacúčelová priehradka na 150 listov, 52–300 g/m2 (banner 135–165 g/m2), A6R–SRA3 (320 × 450 mm), tabulačný papier (136–256 g/m2), banner max. 305 × 1220 mm; 2× univerzálny zásobník na 500 listov, |
- | 52–300 g/m2, vrchný zásobník A6 až A4R, spodný zásobník A6R až SRA3. Maximálna vstupná kapacita 7150 listov formátu A4. |
Výstupná kapacita: 500 listov potlačou dolu | minimálne 500 listov |
Duplexná jednotka | formáty A6R–SRA3 (320 × 450 mm), 64–256 g/m2 |
Riadiaci jazyk | PRESCRIBE IIc |
Emulácia | PCL6 (PCL5c/PCL-XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilní), PDF priama tlač, XPS priama tlač a Open XPS |
Operačné systémy | Windows |
Fonty / Čiarové kódy | 93 obrysových fontov (PCL), 136 fontov (KPDL3), 8 fontov (Windows), 1 bitmapový font, 45 typov jednorozmerných čiarových kódov a dvojrozmerných čiarových kódov (PDF-417) |
Funkcie tlače | šifrovaný PDF priama tlač, IPP tlač, tlač e-mailů, WSD tlač, zabezpečený tlač cez SSL, IPsec, SNMPv3, rýchle kopírovanie, tlač ž po overení (proof and hold), |
- | súkromná tlač, ukladanie úloh a funkcie správy tlačových úloh |
Display | minimálne 10 " (farebný dotykový, polohovateľný 15 - 90 °, pohybový senzor) |
Skenovacie funkcie | skenovanie do emailu, skenovanie do FTP, skenovanie do SMB, skenovanie do USB Host, skenovanie do dokumentovej zložky, sieťové rozhranie TWAIN, WSD sken |
Rýchlosť skenovania: formát A4 pri 300dpi čiernobiele skenovanie/minúta | minimálne 160 strán |
Rýchlosť skenovania: formát A4 pri 300dpi farebné skenovanie/minúta | minimálne 160 strán |
Rozlíšenie skenovania | 600 × 600 dpi, 400 × 400 dpi, 300 × 300 dpi, 200 × 400 dpi, 200 × 200 dpi, 200 × 100 dpi (24 bitov) |
Typy originálov | text, foto, text + foto, optimalizované pro OCR |
Typy súborov | PDF (vysoko komprimované PDF/A), prehľadávatelné PDF (integrované ORC), JPEG, TIFF, XPS a Open XPS |
Obojstranný podávač obojstranným skenovaním | minimálne 240 strán |
Kovový stolček | áno |
Príslušenstvo | USB 3.0 (Super-Speed USB),4x USB Host Interface, Fast Ethernet 10T/100TX/1000BaseT, USB port pre priamu tlač, slot pre voliteľný tlačový server, slot pre voliteľnú SD-kartu, slot pre voliteľný fax |
Kapacita toneru: čiernobiely | minimálne 30 000 strán |
Kapacita toneru: farebný | minimálne 20 000 strán |
- | - |
2. Tlačiarne typu farebná laserová technológia | |
Rýchlosť kopírovania / tlače pre formáty A4 čiernobiele strany za minútu | minimálne 30 strán |
Rýchlosť kopírovania / tlače pre formáty A4 farebné strany za minútu | minimálne 30 strán |
Obojstranná tlač | automatická (v štandarde) |
Rozlíšenie | minimálne 600 x 600 dpi (čiernobiely aj farebný výtlačok) |
Podávače papiera | minimálne 2 ks |
Podporované typy médií | Papier (kancelársky, brožúra, farebný, lesklý, hlavičkový, fotografický, obyčajný, predtlačený, dierovaný, recyklovaný, drsný), pohľadnice, priehľadné fólie, štítky, obálky |
Formáty papiera: zásobník 1 | A4, A5, A6, B5 (JIS), B6 (JIS), 10 x 15 cm, pohľadnice (JIS jednostranné, JIS obojstranné), obálky (ISO DL, ISO C5, ISO B5) |
Formáty papiera: zásobník 2 a voliteľný | 148 x 210 až 216 x 297 mm |
Jednotka pre automatickú obojstrannú tlač | A4, A5, B5 (JIS) |
Vlastné veľkosti médií: zásobník 1 | minimálne 76 x 127 mm, maximálne 216 x 356 mm |
Vlastné veľkosti médií: zásobník 2 | minimálne 148 x 210 mm, maximálne 216 x 297 mm |
Vlastné veľkosti médií: voliteľný zásobník | minimálne 148 x 210 mm, maximálne 216 x 356 mm, 500 listov papiera |
Jednotka pre automatickú obojstrannú tlač | minimálne 148 x 210 mm, maximálne 216 x 356 mm |
hmotnosť média: zásobník 1 | pre obyčajný papier minimálne 60 g/m², maximálne 216 g/m² |
hmotnosť média: zásobník 1 | pre lesklý papier minimálne 105 g/m², maximálne 220 g/m² |
hmotnosť média: zásobník 2 | pre obyčajný papier minimálne 60 g/m², maximálne 163 g/m² |
hmotnosť média: zásobník 2 | pre lesklý papier minimálne 105 g/m², maximálne 220 g/m² |
hmotnosť média: voliteľný zásobník | pre obyčajný papier minimálne 60 g/m², maximálne 176 g/m² |
hmotnosť média: voliteľný zásobník | pre lesklý papier minimálne 105 g/m², maximálne 220 g/m² |
jednotka pre automatickú obojstrannú tlač | pre obyčajný papier minimálne 60 g/m², maximálne 176 g/m² |
jednotka pre automatickú obojstrannú tlač | pre lesklý papier minimálne 105 g/m², maximálne 220 g/m² |
Maximálna vstupná kapacita | minimálne 850 a maximálne 900 hárkov |
Maximálna výstupná kapacita | minimálne 250 a maximálne 300 hárkov |
Mesačné pracovné využitie | minimálne 75 000 a maximálne 80 000 strán |
Optické rozlíšenie skenovania – automatický podávač | minimálne 300 x 300 dpi (farebne aj čiernobielo) |
Optické rozlíšenie skenovania – plochý skener | minimálne 1200 x 1200 dpi (farebne aj čiernobielo) |
Rýchlosť skenovania: čierno bielo | minimálne 19,5 strán za minútu |
Rýchlosť skenovania: farebne | minimálne 14 strán za minútu |
Veľkosť skenu na ploche | minimálne 216 x 297 mm |
Formát súboru skenovaného dokumentu | PDF, prehľadávateľný súbor PDF, JPG, RTF, TXT, BMP, PNG, TIFF |
Rozšírené funkcie skenera | skenovanie do e-mailu , do sieťového priečinka (samostatné riešenie), do cloudu, do USB |
Skenovanie | obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
- | manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Možnosti kopírovania | Počet kópií; Zmenšenie/Zväčšenie od 25 % do 400 %; Svetlejšie/Tmavšie; Viac stranové kopírovanie |
Pripojenie | minimálne 1x USB 2.0; minimálne 1x sieťový port Gigabit Ethernet 10/100/1000T; minimálne 1x hostiteľský USB port |
Faxovanie | áno |
Kompatibilné operačné systémy | Windows: 10, 8.1, 8, 7, Vista; Mac OS X: 10.11, 10.10, 10.9, 10.8, 10.7; Windows Server: 2012, 2008, 2003; Linux |
Štandardné jazyky tlačiarne | HP PCL 6, HP PCL 5; PDF (v 1.7), kompatibilné s funkciou AirPrint™ |
Pamäť | minimálne 256 MB |
Ovládací panel LCD - matný | minimálne 8,89 cm, maximálne 10,01 cm |
Spotreba energie - pri tlači | maximálne 650 W |
Spotreba energie - pri kopírovaní | maximálne 440 W |
Spotreba energie v režime spánku | maximálne 8,1 W |
Spotreba energie vo vypnutom stave | maximálne 0,3 W |
Spotreba energie - týždenná | minimálne 3,100 Kwh maximálne 3,259 Kwh za týždeň |
Vstupné napätie | minimálne 220 V, maximálne 240 V |
Hladina hluku pri tlači | maximálne 52 dB |
Záruka | minimálne 12 mesiacov |
Norma ENERGY STAR | áno |
Kapacita toneru: čiernobiely | minimálne 5 500 strán, maximálne 11 000 strán |
Kapacita toneru: farebný | minimálne 6 000 strán, maximálne 10 000 strán |
Vyhlásenie o zhode | požaduje sa potvrdenie výrobcom zariadenia |
Jazyky tlače | PCL6, PostScript level 3 (emulácia) |
Originálne balenie | Farebná multifunkčná tlačiareň; zabudovaná funkcia automatickej obojstrannej tlače; zabudované sieťové pripojenie 10/100/1000T Gigabit Ethernet; čierny toner a farebné tonery; |
- | Dokumentácia a softvér k tlačiarni na CD-ROM; Inštalačná príručka, leták technickej podpory, záručný list, Napájací kábel, Faxový kábel |
Názov |
Objednávateľ požaduje spolu s predložením ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zmluvy v zmysle čl. XIII. bod (8) OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári (ďalej len „objednávka“). |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet, v ktorom pre jednotlivé položky dodávateľ uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Cena za predmet zmluvy v rozpočte musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky upravené v bode 1.2 Opisného formulára „Funkčná a technická špecifikácia predmetu“ (ďalej len „funkčná a technická špecifikácia“) zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, skompletizovanie, inštaláciu, sprevádzkovanie, odstraňovanie vád počas záručnej doby, zaškoľovanie, likvidácia odpadu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, |
ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH. |
7. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu. |
II. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. celkové množstvá tovarov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb. Objednávateľ definuje Dodávateľovi jednotlivé požadované tovary a miesta plnenia v jednotlivých objednávkach. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
3. Dodávateľ okrem toho, že dodá tovar v mieste plnenia, je povinný zabezpečiť nielen jeho vyloženie, skompletizovanie, ale je povinný poskytnúť služby súvisiace so zaškolením, inštaláciou, sprevádzkovaním, odstraňovaním vád počas záručnej doby, monitoringom funkčnosti odovzdaného tovaru. Okrem toho je povinný odovzdať užívateľskú dokumentáciu poskytovanú výrobcom. Uvedené služby sú započítané v celkovej cene podľa čl. I. ods. 2. |
4. Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
5. Dodávateľ akceptuje, že právo vystaviť objednávku má len objednávateľ. |
6. Miestom dodania predmetu zmluvy je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní po akceptácií vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorý je dodávateľ povinný predložiť. |
7. Objednávateľ je povinný v dohodnutom mieste dodania tovaru prevziať riadne a včas doručený tovar, ak je bez akýchkoľvek vád. |
8. Dodanie tovarov podľa objednávok je nutné zabezpečiť do 7 dní od prijatia objednávky. |
9. Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa objednávky a cenu podľa zmluvy uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo má právo predčasne ukončiť zmluvu v súlade s OPET. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPET Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi. |
III. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, potvrdenia výrobcu, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
2. Dodané tovary musia byť nové a originálne, ako aj zabalené v originálnych obaloch, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
4. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zmluvy, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená po každej objednávke na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. ak k faktúre nebude pripojená kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru. |
V takomto prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie (bod 1.3 Opisného formulára) a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, toto porušenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ mať právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa predmetu zmluvy bude objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% z ceny plnenia, a to za každý aj začatý deň omeškania. |
3. Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
4. V prípade ak dodávateľ nezabezpečí dodanie tovaru v ustanovenej lehote podľa čl. II. ods. 8 platí, že objednávka sa ruší a hľadí sa na ňu ako keby nebola zo strany objednávateľa vystavená. Ak dodávateľ dodá v ustanovenej lehote dodania iba časť tovaru, t. j. nedoručí všetky tovary uvedené v objednávke platí, že časť tovaru, ktorá nebola dodaná v lehote ustanovenej podľa čl. II. ods. 8 sa ruší a objednávateľ nie je povinný uhradiť cenu v súvislosti s nedodaným tovarom. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 ks
30 437,00
Vlastný návrh plnenia bude obsahovať katalógové listy tovarov/jednotlivých položiek, alebo hypertextové odkazy (linky) na tovary, ktoré sa majú dodať, z ktorých objednávateľ bude schopný overiť vlastnosti tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2019 11:04
12.12.2019 12:00
12.12.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2019 10:32 - Vstupná ponuka | 30 430,80 | € | Cena s DPH |
12.12.2019 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: