Z201937457
OF-207272
zrušená
31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
Doplnenie funkcionalít rádiologického modulu do nemocničného informačného systému Xanta
služby informačných technológií, služby týkajúce sa podpory systému
Tovar, Služba
1. Doplnenie funkcionalít rádiologického modulu do nemocničného informačného systému Xanta
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je doplnenie funkcionalít rádiologického modulu do nemocničného informačného systému (ďalej len "NIS") Soft for Solution XANTA |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Komunikácia NIS – PACS | |
ID 1. Komunikácia s rádio diagnostickými prístrojmi – modalitami prostredníctvom Modality Worklistu (MWL) | áno |
• zaradenie vyšetrenia do worklistu (PACS) prostredníctvom žiadanky (NIS-Xanta). Vyšetrenie sa priradí na konkrétne pracovisko RDG oddelenia | áno |
• možnosť volania a spustenia prehliadača PACS štúdií (TatraMed Tomocon Workstation / Viewer) s konkrétnou štúdiou pacienta riadenou na základe Worklistu priamo z NIS-Xanta | áno |
B. Nové funkcionality NIS-Xanta | |
ID 1. Zadávanie výkonov laborantom priamo pri vyšetrení pacienta na modalite a automatické odosielanie výkonov pre spracovanie dávok pre zdravotné poisťovne | áno |
ID 2. Sledovanie stavu žiadanky od prijatia požiadavky po odoslanie žiadateľovi: | viď PRÍLOHA A – Workflow rádio-diagnostického vyšetrenia |
• Zadaná | zadanie žiadanky v NIS |
• Objednaná | objednanie pacienta na vyšetrenie |
• V čakárni | príchod pacienta na vyšetrenie |
• Vyšetrovaný | po vyšetrení laborantom |
• Vyšetrený | vyšetrený pacient |
• Popísaná | popísanie výsledkov lekárom |
• Validovaná | validácia výsledkov |
ID 3. Sledovanie stavu žiadanky od prijatia požiadavky po odoslanie žiadateľovi: | |
SRDGSKOP | Skiaskopické pracovisko |
SRDGGRAF | Skiagrafické pracovisko |
SRDGUROG | Urografické pracovisko |
SRDGMAMO | Mamografické pracovisko |
SRDGUSG | Sono pracovisko |
SRDGPUSG | Detský USG |
SRDGDSA | DSA pracovisko |
SRDGPED | Detské RTG |
SRDG RTG | pracovisko |
• Možnosť editácie a dopĺňania nových pracovísk v rámci internej štruktúry RDG oddelenia podľa aktuálnej organizačnej zmeny v UNB | áno |
• Konfigurácia pracovísk RDG vo väzbe na: prístroj, nastavenie komunikácie s PACS a WorkList, parametre pre poisťovňu, odosielanie nálezu žiadateľovi, expozícia, časová mapa pracoviska, rad archívneho čísla | áno |
ID 4. Popis snímok s možnosťou využívania preddefinovaných textov | |
Užívateľ má možnosť vyberať preddefinované texty do nálezu z databázy, ktorú si sám vie manažovať (vytvárať, editovať, mazať preddefinované texty ) | áno |
ID 5. Evidencia zapožičaných snímok | |
Doplnenie funkcionality do NIS-Xanta | Pacient, Označenie dátum snímky, Dátum zapožičania RTG snímky, Dátum vrátenia RTG snímky, Poznámka |
ID 6. Zapracovanie štatistického výstupu | |
Ročný výkaz o činnosti rádiológie | bude k dipozícii dodávateľovi |
ID 7. Evidencia dávok žiarenia | |
Evidencia dávok žiarenia | obsluhou manuálne zadané údaje pri röntgenovaní pacienta |
Evidencia má obsahovať: | Expozícia, Počet ožiarov, Prúd, Napätie, Čas ožiaru, Formát, Prístroj, Orgán |
Výsledkom bude konfigurovateľná štatistika | oddelenie - žiadateľ / pracovisko RTG / lekár RDG / Laborant RDG / prístroj / poisťovňa / pacient / revidujúci lekár / |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke tovaru a súvisiacich služieb s dodávkou, ktorý je predmetom Plnenia a záväzok dodávateľa dodať tovar a vykonať pre objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar a služby, ktoré sú predmetom Plnenia prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia je doplnenie funkcionalít rádiologického modulu do nemocničného informačného systému (ďalej len "NIS") Soft for Solution XANTA, v súlade s pvyššie uvedenou špecifikáciou. |
Dodávka musí obsahovať všetky potrebné položky, softwarové produkty, služby, softwarové nástroje, softwarové licencie, inštalácie, konfigurácie, projektové riadenia, aktualizácia, zaškolenie zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu, dodanie úplnej potrebnej dokumentácie pre potreby objednávateľa, pre účely využívania integračného modulu užívateľmi, správcami, ako aj prepotrebnú integráciu na iné systémy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa a termín plnenia je najneskoršie do 90 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je vykonávanie upgrade integračného modulu podľa platnej legislatívy, najmenej po dobu poskytovanej záruky na dodaný predmet Plnenia. Záručná doba na predmet Plnenie v celom rozsahu je dohodnutá po dobu 24 mesiacov od ukončeného plnenia, prevzatia predmetu Plnenia zástupcom objednávateľa a podpísania preberacieho protokolu. |
Dodávateľ zaručuje, že každý SW má také vlastnosti, aké sú popísané v dokumentácií a jej prípadných aktualizáciách a že média, na ktorých bol SW dodaný objednávateľovi sú čitateľné a neobsahujú škodlivé programy. |
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté náklady na dopravu do miesta Plnenia, inštalácia, projektové riadenie, softwarové produkty, uvedenie do prevádzky, poučenie a zaškolenie obsluhy v požadovanom rozsahu a pod. vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou predmetu Plnenia. Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo vadné. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady Plnenia, resp. jeho nesúlad so zmluvou, Plnenie neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Uhrada predmetu plnenia bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ najneskoršie do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) doklady a dokumenty nevyhnutné na preukázanie spôsobilosti predmetu Plnenia, doklad potvrdzujúci plnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, vrátane kompatibility so stávajúcim NIS XANTA , doklad, že ide o najnovšiu (poslednú) verzi produktu, vyhlásenie autora aplikačného programového vybavenia NIS XANTA k doplneniu a rozšíreniu funkcionalít rádiologického modulu do nemocničného informačného systému a doklad preukazujúci oprávnenie vytvárať a distribuovať softvérové produkty k NIS XANTA podľa opisu predmetu zákazky v Slovenskej republike. |
b) podrobný položkový rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia predmetu Plnenia, |
c) vyhlásenie dodávateľa, že v prípade reklamácie dodaného tovaru neopustia žiadne dáta sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Zmluva sa riadi ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov, ďalej zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2020 00:00 — 31.03.2020 23:59
1,00 súbor
26 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2019 10:02
12.12.2019 11:00
12.12.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2019 15:46 - Vstupná ponuka | 26 320,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2019 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 320,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: