00352489
Zariadenie pre seniorov Komárno
Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK
31428819
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK
Múka, cukor
Múka, cukor
Tovar, Služba
1. Múka
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka múky a cukru pre rozpočtovú organizáciu |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 1 kalendárny rok od 01.01.2020 do 31.12.2020 |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. |
Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovarov v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých " čiastkových objednávkach" |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kryštálový cukor | 1kg | 1220 | ||
Práškový cukor | 1kg | 160 | ||
Múka hladká pšeničná, I. trieda | 1kg | 950 | ||
Múka polohrubá pšeničná , výberová, I. trieda | 1kg | 900 | ||
Múka hrubá pšeničná, I. trieda, | 1kg | 300 | ||
Múka krupica | 1kg | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Múka hladká | 1 kg balenie,I. trieda |
Múka polohrubá | 1 kg balenie,I. trieda |
Múka hrubá | 1 kg balenie,I. trieda |
Názov |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Objednávanie tovaru bude prebiehať formou telefonických "čiastkových objednávok" podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. D |
Dodávky tovaru sa budú realizovať priebežne počas platnosti Rámcovej dohody na miesto plnenia v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky. Dodanie tovaru v pracovných dňoch a v časovom rozhraní od 6:30 hod do 10:00 hod podľa objednávok. Dodanie tovaru sa môže realizovať aj 2 x týždenne, podľa potrieb objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2657/2004-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Pri dodaní tovaru požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Tovar a bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalosti. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady: |
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií; |
b) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu; |
Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
12
3 730,00 kg
1 994,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2019 14:31
11.12.2019 14:17
11.12.2019 14:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2019 08:16 - Vstupná ponuka | 1 993,99 | € | Cena s DPH |
10.12.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 798,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: