30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Poskytovanie manažmentu aktualizácií vrátane manažmentu zraniteľností ako služby
manažment, aktualizácia, zraniteľnosť, patch management, hardvér, softvér, systém
Služba, Tovar
1. Poskytovanie manažmentu aktualizácií vrátane manažmentu zraniteľností ako služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie manažmentu aktualizácií vrátane manažmentu zraniteľností ako služby v rozsahu: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Návrh a vytvorenie procesu Patch managementu (vytvorenie smerníc, rolí a kompetencií). Príprava na elimináciu všetkých zraniteľností úrovne 9 a 10 podľa štandardu CVSS v3 | JV | 1 | ||
1.2. Príprava pre implementáciu HW a SW prostriedkov | JV | 1 | ||
1.3. Poskytnutie HW vybavenia pre patch management vrátane štandardnej podpory výrobcu na 12 mesiacov, ktorá zahŕňa odstránenie poruchy do 24 hodín, zabezpečenie aktualizácií HW/SW | JV | 1 | ||
1.4. Poskytnutie SW vybavenia na obdobie 12 mesiacov pre 500 IP adries, t.j. servery, sieťové prvky a pilotné koncové stanice vrátane inštalácie a konfigurácie | JV | 1 | ||
1.5. Rozšírená podpora na 12 mesiacov | JV | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
CIEĽ: | |
Zámerom je zaviesť platformu Manažment aktualizácií pre servery, sieťové prvky a pilotné koncové stanice, ktorý v sebe zahŕňa: | |
- Proces Manažmentu aktualizácií, | |
- Identifikácia a klasifikácia chýb, | |
- Prioritizácia nasadzovania zohľadňujúca kritickosť, náročnosť a dopad na prevádzku, | |
- Plánovanie nasadzovania a jeho dohľadovanie, | |
- Patchovanie a rekonfigurácie. | |
V rámci poskytovaných služieb musí byť zabezpečené: | |
- k podpoložke 1.1.: | - návrh, vytvorenie a následné udržiavanie procesu Manažmentu aktualizácií - smernice, role a kompetencie, |
- k podpoložke 1.2.: | - príprava a implementácia HW a SW prostriedkov do existujúceho prostredia objednávateľa, |
- | - zaškolenie obsluhy na prácu s novými funkcionalitami. |
- k podpoložke 1.3. a 1.4.: | - uvedenie do prevádzky a starostlivosť o hardvérové a softvérové komponenty poskytované formou služby, |
- | - zavedenie a používanie manažmentu na 500 komponentov (systémov), |
- k podložke 1.5.: | - príprava a dohľad nad elimináciou všetkých zraniteľností úrovne 9 a 10 podľa štandardu CVSS v3. |
* | * |
POŽIADAVKY NA PROCES MANAŽMENTU AKTUALIZÁCIÍ: | |
Podpoložka 1.1. - Vytvorenie procesu patch managementu: | |
- Vytvorenie dokumentu popisujúceho | - koncepciu manažmentu aktualizácií, |
- | - ciele manažmentu aktualizácií, |
- | - spôsob klasifikácie chýb, |
- | - rozdelenie chýb/opráv podľa kritickosti a popísanie samostatných procesov manažmentu aktualizácií podľa tohto rozdelenia, |
- | - definovanie a popis rolí, |
- | - RACI model, |
- | - klasifikáciu rizík, |
- | - nutné súčinnosti medzi oddeleniami, |
- | - spôsob nasadzovania aktualizácií. |
Podpoložka 1.1. - Zavedenie procesu patch managementu: | Vytvorenie smernice, vyškolenie vedúcich pracovníkov, zaškolenie systémových pracovníkov. |
* | * |
Podpoložka 1.3. - Poskytnutie HW vybavenia pre patch management - parametre HW vybavenia, ktoré musí byť poskytnuté v rámci zmluvy: | |
Výkon a kapacita: | Predpokladaný výkon pre prostredie objednávateľa je ekvivalentný v súčasnosti dostupným 72 procesorovým jadrám x86 s 1,6TB pamäťou. |
- | Pri predpokladanej retencii dát je požadovaný diskový priestor 22TB použiteľnej kapacity zabezpečený RAID6+2. |
* | * |
Podpoložka 1.4. - Poskytnutie SW vybavenia - požiadavky na SW vybavenie, ktoré musí byť zabezpečené v rámci tejto zmluvy: | |
Požadované licencie: | Požadujeme dodať riešenie postavené na jednom alebo viacerých softvérových nástrojoch, moduloch s licenciami pre 500 komponentov s podporou a prístupom |
- | k centrálnym informáciám po dobu 12 mesiacov od prvého skenovania. |
Požiadavky na: Identifikácia a klasifikácia chýb – Agent | |
Podporované OS: | |
- | Windows XP a novší, |
- | Windows Server 2003 a novší, |
- | OS X, |
- | IBM AIX, |
- | Oracle Enterprise Linux, |
- | Red Hat Enterprise Linux, |
- | Debian. |
Inštalácia a prevádzka: | |
- | pre Windows doménu inštalácia pomocou GPO, |
- | šifrovaná komunikácia TLS AES-128bit port 443, |
- | agent nesmie vyťažovať CPU o viac jak 5% výkonu CPU a to ani v prípade prvotného zberu informácií, |
- | agent musí byť bezúdržbový, tzn. sám sa musí aktualizovať a v prípade potreby sa musí sám reštartovať, prispôsobiť konfiguráciu a pod. |
Uniformita: | Požaduje sa tzv. uniformný agent, t. j. jeden agent bude realizovať všetky požadované činnosti. |
Komunikácia: | Možnosť konfigurovať objem a rýchlosť prenášaných údajov nastavením: |
- | - ako často sa agent aktualizuje, |
- | - ako často posiela údaje a sťahuje si údaje z centrálnej časti, |
- | - veľkosť prenášaných blokov, |
- | - limit objemu prenášaných údajov za čas. |
Značkovanie: | |
Riešenie musí umožniť identifikovaným systémom prideľovať dynamické a statické značky. Jeden systém môže mať viacero značiek a môžu byť kombináciou dynamických a statických. Požaduje sa, aby bolo možné dynamicky generovať značky na základe: | |
- | reťazca v názve systému, |
- | existencie zraniteľnosti, |
- | používaných portov |
- | IP adries alebo rozsahu IP siete, |
- | inštalovaného softvéru. |
Požiadavky na: Identifikácia a klasifikácia chýb – Identifikácia – Kolektor: | |
Sledované zariadenia / systémy: | Kolektor získava informácie zo zariadení / systémov, na ktorých nie je agent. V prostredí objednávateľa sú to minimálne nasledovné: |
- | - Cisco ASA, Catalyst, IOS, |
- | - Brocade SAN, Fabric OS, |
- | - F5 Networks Big-IP. |
Autentifikácia: | Kolektor musí vedieť bezpečne interne uchovávať prístupové informácie k zariadeniam. Navyše musí vedieť spolupracovať s externými prístupovými systémami ako napr. CA ControlMinder a pod. |
Skenovanie: | Možnosť konfigurácie rozsahu skenovania: |
- | - pre tcp a udp: známe porty, zúžený výber portov, všetky porty, |
- | - intenzita skenovania, limitácia paralelného skenovania serverov, limitácia paralelného skenovania procesov, |
- | - skenovanie loadbalancerov s poskytovanými url, |
- | - objem / rozsah zisťovaných zraniteľností, |
- | - možnosť pridávania http hlavičiek. |
Prevedenie: | Kolektor musí mať možnosť byť poskytnutý formou hardvérovej aj virtuálnej appliance. Virtuálna musí byť umiestniteľná v prostredí Hyper-V alebo vSphere. |
Požiadavky na: Identifikáciu a klasifikáciu chýb – Identifikácia – Centrálna časť: | |
Zabezpečenie: | |
- | komunikácia medzi centrálnou časťou a agentom / kolektorom šifrovaná na úrovni TLS AES-128, |
- | klientske prostredie a databáza šifrovaná na úrovni AES-128 s 256bit kľúčom, |
- | podpora dvojfaktorovej autentizácie pri prihlásení do systému (token, SMS), |
- | ISO 27001 ISMS certifikácia. |
Užívateľské prostredie: | Prístup cez webové užívateľské prostredie HTML5. |
Integrácia: | Možnosť prístupu k informáciám min. cez otvorené rozhranie API XML-based, vďaka ktorému je možné minimálne informácie o spravovaných konfiguračných entitách jednoducho prenášať a |
- | spracovávať min. v MS Excel. Poskytovateľ zrealizuje cez API rozhranie integráciu a synchronizáciu s CMDB objednávateľa. |
Prevedenie: | Centrálna časť bude prevádzkovaná na 1 alebo viacerých serveroch spojených do jednej virtuálnej farmy. Celé riešenie poskytne Poskytovateľ formou služby. |
- | Licencie pre všetky komponenty vrátane virtualizačného systému a operačných systémov a iného štandardného softvéru musia byť poskytnuté formou služby na 12 mesiacov Poskytovateľom. |
Podpoložka 1.4. - Ďalšie požiadavky na poskytnutie SW vybavenia: | |
Bezpečnosť: | Poskytovateľ garantuje bezpečnosť dodaného riešenia a zabezpečí minimálne raz za mesiac aktualizácie používaných softvérových komponentov tak, |
- | aby po patchovaní neobsahovali žiadne zraniteľnosti CVSS V3 kategórie 7 a vyššie. |
Požiadavky na: Identifikáciu a klasifikáciu chýb – Zraniteľnosti: | |
Identifikácia: | - schopnosť detegovať zraniteľnosti kategórie Zero Day, |
- | - detegovanie zraniteľností s tzv. public exploid, |
- | - hĺbková analýza vyhodnocovania dát tzv. Threat protection. |
Riešenie: | - pre identifikované zraniteľnosti musí byť možné zobraziť, v ktorých opravách výrobcov sú vyriešené (ak existujú), ak existuje, tak postup ako dočasne zraniteľnosť eliminovať a prípadne |
- | postup zmien konfigurácií (ak sú potrebné), |
- | detekcia zraniteľnosti autentifikovaným skenovaním sieťových prvkov: Switch, Router, Firewall, sieťové prvky, záložné zdroje, |
- | sieťové interface vzdialenej správy serverov a radičov a diskových polí a dalších IoT zariadení (Cisco, F5, Fortinet, HP, ... ), |
- | - pre autentifikované skenovanie možnosť využitia správy prístupov bezpečným valut riešením, |
- | - podpora dvojfaktorovej autentizácie užívateľa pri prístupe do webového rozhrania, |
- | - detekcia zraniteľnosti "live view - aktuálny stav" - podpora integrovaného agenta na staniciach a serveroch, |
- | - live stream zraniteľnosti. |
Požiadavky na: Identifikáciu a klasifikáciu chýb – Reportovanie: | |
Konfigurácia reportu: | - možnosť užívateľskej konfigurácie reportu, |
- | - filtrácia zraniteľností pre report podľa CVSS v3, |
- | - kategorizácia asset pre jednotlivé reporty, |
- | - výstup report vo formáte pdf, html, mht, xml, csv. |
Upozornenia: | - emailová distribúcia reportov podľa kategórie, - archivácia reportov. |
Dashboard | - príprava interaktívnych reportov tzv. dashboard pre objednávateľa podľa typov zariadení upozorňujúci na výskyt aktuálnych hrozieb. |
Požiadavky na: Identifikáciu a klasifikáciu chýb – Automatizácia: | |
Sken: | Automatické spúšťanie skenovania infraštruktúry, následný reporting a notifikácie príslušnému oddeleniu. |
Service desk: | Pre kritické zraniteľnosti (CVSS rank 8-10) automatické vytvorenie a priradenie ticketu príslušnému oddeleniu, monitoring stavu ticketu, konfigurácia upozornení a eskalácií. |
Požiadavky na: Identifikáciu a klasifikáciu chýb – Klasifikácia chýb: | |
Detekcia: | Minimálnym obsahom databázy, podľa ktorej sa klasifikujú zraniteľnosti, sa považuje CVE, CERT, CIRCL. |
Kategorizácia: | V reálnom čase rozlišovať Low, Moderate, Important, Critical dopad (podľa základného štandardu spol. Red Hat a Microsoft). |
Klasifikácia: | Určenie podľa štandardu CVSS v3. |
Požiadavky na: Identifikáciu a klasifikáciu chýb – Rozšírené vlastnosti: | |
Porty: | Monitoring zmien portu (open/closed) a naviazaných služieb na port v reálnom čase. Upozornenie v reálnom čase pri detekcii známych udalostí, zraniteľností a exploidu na otvorený port. |
Softvér: | Detekcia novo nainštalovaného neautorizovaného softvéru, upgrade alebo downgrade exitujúcich aplikácií v reálnom čase. V prípade detekcie udalosti automatické upozornenie na realizované zmeny. |
Certifikát: | Monitoring inštalovaných certifikátov na koncových bodoch v reálnom čase. Automatické upozornenie na exspirácie a detekcie nových certifikátov. |
* | * |
Podpoložka 1.5. - Rozšírená podpora - udržiavanie procesu patch managementu: | Prispôsobenie procesu zmenám v IKT na štvrťročnej báze. |
Všeobecné požiadavky na Identifikáciu a klasifikáciu zraniteľností: | |
Režim prevádzky: | |
- | Riešenie musí umožňovať na komponentoch podrobnú identifikáciu konfigurácie vrátane používaných portov a služieb. Informácie z operačných systémov budú získavané pomocou lokálne inštalovaných agentov. |
- | Informácie zo zariadení, do ktorých nie je možné nainštalovať agenta, budú získavané centrálnymi kolektormi. Predpokladá sa použitie 5 centrálnych kolektorov v prod, test, dev, edu a oob sieti zvlášť. |
Miesto poskytnutia služby: | Všetok HW, SW, ktorý spracováva zozbierané informácie, musí byť umiestnený na serveroch/zariadeniach u objednávateľa poskytnutých v rámci tejto zákazky. |
- | Poskytnutie služby formou SaaS služby v Cloude nebude akceptované, nakoľko zozbierané informácie o komponentoch nesmú opustiť prostredie objednávateľa. |
Rozsah služieb rozšírenej podpory na obdobie 12 mesiacov: | Návrh, vytvorenie a následné udržiavanie procesu Manažmentu aktualizácií: |
- | - pripravené na celé prostredie 10 000 komponentov, |
- | - aktualizácia 1 krát za štvrťrok. |
- | Starostlivosť o hardvérové a softvérové komponenty poskytované formou služby: |
- | - poskytovanie servisnej podpory 24x7 s garanciou odstránenia poruchy do 24 hodín. |
- | Zavedenie a používanie manažmentu na 500 komponentov (systémov) v rámci: |
- | - identifikácia a klasifikácia zraniteľností zariadení typu diskové polia, lan, san 1 krát za týždeň, |
- | - identifikácia a klasifikácia zraniteľností v operačných systémoch 1 krát za deň, |
- | - odstraňovanie bezpečnostných a kritických zraniteľností do 1 mesiaca od ich identifikácie. |
- | Príprava a dohľad nad elimináciou všetkých zraniteľností úrovne 9 a 10 podľa štandardu CVSS v3 - na mesačnej báze. |
- | Integrácia riešenia do existujúceho prostredia - integrácia s monitoringom a servicedeskom. |
- | Zaškolenie obsluhy na prácu s novými funkcionalitami v rozsahu: - 2 administrátorov riešenia: 2 dni, |
- | - 10 administrátorov komponentov: 2 hodiny, |
- | - 2 bezpečnostní špecialisti: 4 hodiny. |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé podpoložky 1.1 až 1.5 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefonický kontakt, e-mailovú adresu na hlásenie porúch objednávateľom. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Objednávateľ zašle dodávateľovi v deň uzavretia zmluvy kontaktný e-mail, na ktorý dodávateľ zašle cenovú kalkuláciu a ďalšie doklady požadované v tejto časti zmluvy a zároveň uvedie e-mailovú adresu na elektronické zasielanie faktúr. |
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky uvedený v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu ako podpoložky č. 1.1 a 1.2. najneskôr do 31.12.2019. Dokladom o plnení bude akceptačný protokol odsúhlasený a podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
5. Dodávateľ dodá predmet zákazky uvedený v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu ako podpoložky č. 1.3 až 1.5. najneskôr do 12 týždňov odo dňa podpisu akceptačného protokolu. Dokladom o dodaní a začatí plnenia rozšírenej podpory bude záverečný akceptačný protokol odsúhlasený a podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchy do 24 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky na e-mailovú adresu resp. telefónne číslo dodávateľa v súlade s bodom 1 článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
7. Nahlasovanie požiadaviek na odstránenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 16,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s bodom 1 článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
8. Odstránenie porúch sa bude vykonávať v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa. Ak odstránenie poruchy podľa bodu 6 článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, termín odstránenia poruchy je najbližší nasledovný pracovný deň. |
9. Súčasťou hlásení o poruche bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
10. Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie hlásenia o poruche do 1 hodiny od jej nahlásenia. |
11. Technická podpora musí byť poskytovaná 24x7 formou telefonického kontaktu alebo formou e-mailovej komunikácie alebo prístupom na web portál technickej podpory. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo pre podpoložky č. 1.1 a 1.2 uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy, podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Cena za podpoložky č. 1.3. až 1.5. uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy, bude fakturovaná jednorazovo na základe záverečného akceptačného protokolu potvrdeného oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Záverečný akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi v deň uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z. z."). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň |
povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje |
je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Objednávateľ požaduje predložiť na e-mailovú adresu/e-mailové adresy, ktorú/é objednávateľ oznámi dodávateľovi v deň uzavretia zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
5.1 fotokópiu potvrdenia od výrobcu HW a SW komponentov, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre trh ktoréhokoľvek členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore, že poskytovateľ je autorizovaným distribútorom pre ponúkané HW a SW komponenty, |
5.2. fotokópiu dokladu o certifikácii špecialistu na implementáciu ponúkaného SW na úrovni technického špecialistu daného riešenia, t. j. odborne spôsobilej osoby pre inštaláciu a konfiguráciu SW, |
5.3 technickú špecifikáciu na predmet plnenia s uvedením obchodných názvov výrobkov. |
6. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
8. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2019 08:00 — 24.03.2020 14:00
1,00 cena celkom
264 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2019 14:17
11.12.2019 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2019 14:51 - Vstupná ponuka | 264 000,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2019 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 263 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: