35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35966289
ENGIE Services a.s.
Jarošova 2961/1, Bratislava, 83103, SVK
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok vyhradených technických zariadení plynových a tlakových v 6 objektoch objednávateľa na území Žilinského samosprávneho kraja (2).
Kontrolná činnosť, vykonávanie odborných prehliadok a skúšok, revízia, vyhradené technické zariadenia plynové a tlakové
Služba
1. Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok vyhradených technických zariadení plynových a tlakových v 6 objektoch objednávateľa na území Žilinského samosprávneho kraja.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len „OPaOS“) vyhradených technických zariadení plynových a tlakových v objektoch VšZP v nasledovnej špecifikácii: - OPaOS kotolní (vrátane kontroly rozvodov plynu, regulačnej stanice plynu, prvkov merania regulácie, teplomerov a tlakomerov, plynových a tlakových zariadení, detektorov plynov), - OPaOS detektorov plynov v garážach, - pravidelná kontrola vykurovacieho systému |
Objednávateľ žiada vykonať predmet zákazky v zmysle platnej legislatívy SR a v súlade s ustanoveniami platných technických noriem (STN): - zákon 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov; - zákon 314/2012 Z. z. o pravidelnej kontrole vykurovacích systémov a klimatizačných systémov a o zmene zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov; |
- vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia;- vyhláška MV SR č. 401/2007 Z. z. o technických podmienkach a požiadavkách na protipožiarnu bezpečnosť pri inštalácii a prevádzkovaní palivového spotrebiča, elektrotepelného spotrebiča a zariadenia ústredného vykurovania a pri výstavbe a používaní komína a dymovodu a o lehotách |
ich čistenia a vykonávania kontrol; |
- vyhláška MH SR č. 422/2012 Z. z., ktorou sa ktorou sa ustanovuje postup pri pravidelnej kontrole vykurovacieho systému, rozšírenej kontrole vykurovacieho systému a pri pravidelnej kontrole klimatizačného systému; - STN 38 6405: 1988: Plynové zariadenia. Zásady prevádzky. - STN EN 12007-1: Plynárenská infraštruktúra. Plynovody na maximálny prevádzkový tlak do 16 barov vrátane. Časť 1: Všeobecné požiadavky na prevádzku. |
- STN EN 12327: Plynárenská infraštruktúra. Tlakové skúšky, uvedenie do prevádzky a odstavenie z prevádzky. Požiadavky na prevádzku. |
Rozsah vykonávaných kontrolných činností: Objednávateľ v rámci OPaOS vyhradených technických zariadení plynových a tlakových požaduje preukázanie, či zariadenia v danej budove obstarávateľa zodpovedajú bezpečnostným a prevádzkovo-technickým požiadavkám a príslušným normám. Objednávateľ požaduje vykonať pre každý objekt podľa druhu inštalovaného zariadenia:- vizuálnu kontrolu zariadenia kotolne,- tlakovú skúšku, skúšku tesnosti, kontroly tlaku v expanzomate,- kontrolu stavu vody v primárnom a sekundárnom okruhu,- kontrolu a nastavenie činnosti horákov, |
-kontrolu funkčnosti obehových čerpadiel, - kontrolu ťahových pomerov kotlov, - kontrolu teploty spalín, - kontrolu zariadení na detekciu úniku plynu a CO, - prehliadku plynových rozvodov, kontrolu tlaku plynu, kontrolu uchytenia plynovodu a spojov, kontrolu funkčnosti meracích a regulačných prvkov, - kontrolu funkčnosti poistných ventilov vrátane ich preskúšania, - kontrolu funkčnosti ventilov a uzatváracích armatúr vrátane ich premazania, - kontrolu plynových meracích hodín, |
- celkovú kontrolu tepelno-energetických zariadení, - kontrolu náterov a označení. |
Objednávateľ v rámci OPaOS detektorov plynov v garážach požaduje preukázanie, či zariadenia v danej budove obstarávateľa zodpovedajú bezpečnostným a prevádzkovo-technickým požiadavkám a príslušným normám. Verejný obstarávateľ požaduje vykonať pre každý objekt podľa druhu inštalovaného zariadenia kontrolu funkčnosti meracích zariadení na detekciu úniku plynu a CO. Objednávateľ v rámci pravidelnej kontrole vykurovacích systémov požaduje vykonanie kontroly vykurovacieho systému v objektoch verejného obstarávateľa z hľadiska energetickej účinnosti v zmysle platnej legislatívy SR. |
Objednávateľ zároveň žiada vypracovanie správy o jednotlivých kontrolách, vyhodnotenie prehliadky, skúšky, merania a všetkých poznatkov a faktorov nadobudnutých počas výkonu OPaOS a kontrol, zhrnutie a vymedzenie nedostatkov a nezhôd v zmysle platnej legislatívy SR, určenie termínov pre najbližšiu alebo opakovanú OPaOS a kontrolu a odovzdanie tejto správy prevádzkovateľovi objektu. |
Objednávateľ požaduje vykonanie OPaOS a kontr. činností vrátane dodávky všetkých materiálov a zároveň musia byť v navrhnutej cene zahrnuté všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie predmetu zákazky (napr. dopravné a prepravné náklady, všetky spotrebované materiály a prostriedky, náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu na miesto realizácie, osobné náklady, odvoz a ekologická likvidácia všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii, vypracovanie správy o jednotlivých OPaOS a kontr. činností a pod.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov ( 2x Žilina, 1x Čadca, 1x Dolný Kubín, 1x Ružomberok, 1x Martin) | počet | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | rozvody plynu: od hlavného uzáveru objektu v Nike na vonkajšej stene objektu po uzávery kotlov v kotolni, druh zariadenia rozvodov Bg1, |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | meranie a regulácia: Systém pre reguláciu a vykurovanie výrobok LANDIS GYR - Albatros, regulárory RVA, REA, snímače radu K,P, RVT ústredňa DT1, havarijne tlačidlo v rozvodni , |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | kotolňa: Nízkotlaková teplovodná kotolňa; 3x kotol; kotly spolupracujú s vonkajším zasobníkom TÚV 201 l, pričom bojler sa ohrieva samostatným okruhom; 2x trojcestné rozdeľovacie ventily DN; tlakový |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | tlakový expanzomat B s membránou 280 l; tlaková expanzná nádoba s membránou 12 l; detektor úniku plynu; meranie a regulácia; uzavieracie regulačné prvky vykurovacích sústav; |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | obehové čerpadlá Wilo; poistné ventily membránové typy SVM, SVH, KSG, SVW, úprava vody ELECTRONIC SCALLE CONTROL LIMIT, typ AQUATECH; tlakomery a teplomery. |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | Rozvody UK sú zaizolované, vetranie kotolne zabezpečené 2 stálymi otvormi. |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | plynové zariadenia: 3x oceľový kotol PROTHERM 80 KLO-ZP - s tepelným výkonom 77 KW-1 kus s celkovým výkonom v kotolni 231 kW, počet článkov telesa 9 kusov, počet atmosferických horákových rúrok |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | 8 kusov s odťahom spalín do komína, palivo zemný plyn, pripájací tlak 1,8 kPa, výkon - stupeň I a stupeň II od 37,5 kW do 75 kW na 1 kus kotla |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | tlakové zariadenia: Ohrievač vody TUV, typ VT - 201, objem 201 l, výrobca KKH Rakúsko, Tlakový expanzomat B s membránou, objem 280 l, výrobca ČKD-Dukla Trutnov, |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | Tlaková expanzná nádoba s membránou, objem 12 l, výrobca Zilio Antonio Taliansko |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | detektory plynov: detektor úniku horľavých plynov GABA 2S11, výrobca LEXMED-Šimiončič, Čachtice |
Objekt 1 Žilina KOTOLŇA | Termín revízie : 9/2020 |
Objekt 1 Žilina VYKUROVACÍ SYSTÉM | celkový počet vykurovacích telies /radiatorov/ :Typ KORADO plechové, rôznej veľkosti a kapacity: v budove je 139 kusov, rozdelené: 1PP-17 kusov, 1NP-26 kusov, 2NP-21 kusov,3NP-24 kusov, 4NP-24 kusov, |
Objekt 1 Žilina VYKUROVACÍ SYSTÉM | 5NP-12 kusov, MP 15 kusov, Termín revízie : 12/2019 |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | rozvody plynu: od hlavného uzaveru plynu, cez plynovu skrinku na objekte po uzavery spotrebičov v kotolni |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | meranie a regulácia: THERMONA PT59X. Na riadenie sú vytvorené podmienky pre ručné (núdzové) a automaticlé riadenie. Prevádzka procesov je riešená riadiacim systémom na kotloch a |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | nadradeným riadiacím systémom, ktorý rieši reguláciu výkonov kotlov kaskadovým riadením, reguláciu vykurovanej vody, signalizáciu pri havarijných stavoch. |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | Kaskáda štyroch kotlov + snímač teploty TV pre reguláciu vykurovacieho okruhu + mixohrevu TV zariadenia 230V, 50Hz s príkonom 5 VA |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | kotolňa: 4x plynový, riadiaci systém ekvitermický regulátor THERMONA PT59X, systém UK uzavretý použité 2x expanzomaty EXPANZOMAT výrobca ČKD DUKLA o objeme 200 l, |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | chemická úpravovňa vody Aquael, ohrev TÚV - ohrievač GERMINOX BS300 300 l, tlakomery, teplomery, čerpadlá. |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | plynové zariadenia: 4x plynový nástenný kondenzačný kotol THERM 45 KD o tepelných výkonoch 45,00 kW na jeden plynový kotol spolu 180kW, prevádzkový pretlak plynu 2,0 KPa |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | tlakové zariadenia : Tlaková expanzná nádoba Expanzomat výrobca ČKD DUKLA pracovný pretlak 0,25 Mpa, objem 200 l |
Objekt 2 Žilina KOTOLŇA | Termín revízie : 9/2020 |
Objekt 2 Žilina VYKUROVACÍ SYSTÉM | počet radiátorov :96 ks (1PP- 13 ks,1NP - 23 ks,2NP - 23 ks,3MP- 20 ks,4NP - 17 ks ), Termín revízie : 12/2019 |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | rozvody plynu :Od HUP pred RaMOZ po spotrebiče(kotly) |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | regulačná stanica plynu : Plynomer ROMET G65,Prepočítavač ELCOR,regulátor Alz-8BX,Plynový filter C26 604 540,DN 50,PN 40 |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | meranie a regulácia: Building Management systém (profilaktika) |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | kotolňa: Nízkotlaková teplovodná kotolňa, kotol WIESSMAN , horáky WEISHAUPT, tlakové nádoby, čerpadla,zabezpečovacie zaradenie,riadiaca ekvitermická regulácia, úpravňa vody WG 5600, |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | detektor plynu,tlakomery, teplomery . |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | plynové zariadenia: 2x kotol WIESSMAN Paromat Simplex PS034 ,tepel. Výkon 345kW ,2x horák WEISHAUPT VG40N/1 -A 550kW,2xtlakové nádoby ELBI ERE 300, |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | tlakové zariadenia: Expanzomat ERE 300 ,300L 2x |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | detektory plynov: Snímač výbušných plynov GE25 |
Objekt 3 Čadca KOTOLŇA | Termín revízie : 7/2020 |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | rozvody plynu: Od HUP do nízkotlakovej kotolne. |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | regulačná stanica plynu: Alz-6U,Typ - Alz-6U/AB, |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | meranie a regulácia: meradlo Actaris G 25 |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | kotolňa: NTL teplovodná plynová kotolňa, plynové zariadenie do 50 kW |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | plynové zariadenia :3x plynový kotol Destila DPL 37 |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | tlakové zariadenia :Ohrievač vody LOVK 200; expanzná nádoba Reflex N |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | detektory plynov Kavalier-Universal Typ 86 |
Objekt 4 Dolný Kubín KOTOLŇA | Termín revízie : 8/2020 |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | ,rozvody plynu: od plynomeru do kotolne nizkotlak |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | meranie a regulácia: SIEMENS Albatros 2 a SOFTHERM 1, |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | kotolňa : teplovodná kotolňa, 2 x kotol plynový PROTHERM,riadiaca jednotka SIEMENS Albatros, rozdelovač, zberač ohrev TÚV v kotli Protherm Tiger 24 KTZ v 45 l zásobníku, čerpadlá, úpravňa vody EZV 25, |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | tlaková expanzná nádoba 80 l, detektor plynu |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | plynové zariadenia :1 x kotol PROTHERM Tiger 24 KTZ, 1 x kotol PROTHERM Panther 25 KTO, menovitý tepelný výkon kotolne 50 kW |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | tlakové zariadenia: tlaková expanzná nádoba Expanzomat B Dukla membránová 80 l, |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | Termín revízie : 11/2020 |
Objekt 5 Ružomberok KOTOLŇA | detektory plynov : DHP 4, Termín revízie : 10/2020 |
Objekt 5 Ružomberok VYKUROVACÍ SYSTÉM | celkový počet radiatorov: 38 (1 NP-13 ks, 2 NP-15ks, 3 NP- 10 ks), Termín revízie : 12/2019 |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | rozvody plynu : priamym napojením GK 25 - DN 25 pred spotrebičmi |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | regulačná stanica plynu : ELSTER G16 |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | meranie a regulácia: GSK |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | kotolňa: teplovodná kotolňa, 3x nízkotlakový plynový kotol Viessmann Litola LVR 48 kw, ohrev TUV vody so zásobníkom, čerpadlá, zabezpečovacie zariadenie, úpreva vody WG 5600, tlaková expanzná nádoba, |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | detektory plynu, tlakomery, teplomery |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | plynové zariadenia: 3x nízkotlakový plynový kotol Viessmann Litola LVR 48 kw, atmosferické horáky so vstupným tlakom plynu 2,0 kPa |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | tlakové zariadenia : zásobníkový ohrievač vody Quantum 300 P, 290 lit., tlaková expanzná nádoba - Expanzomat B, ČKD Dukla Trutnov ČR 220 lit. |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | detektory plynov : detektor úniku plynu 2x GC 20 a 1x GIC detektor - kotolňa |
Objekt 6 Martin KOTOLŇA | Termín revízie : 10/2020 |
Objekt 6 Martin VYKUROVACÍ SYSTÉM | celkový počet radiátorov 68 ks: (1PP - 11ks, 1NP - 13ks + vybavovacia hala podlahové kúrenie 148,93 m2, 2NP -21 ks, 3NP - 23ks), Termín revízie : 12/2019 |
Názov |
1. Dodávateľ do 24 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručí objednávateľovi elektronicky kontaktnú osobu pre plnenie uvedenej zmluvy ( meno, telef. č., e-mail) |
2. Objednávateľ do 24 hodín od doručenia kontaktnej osoby doručí dodávateľovi podklad pre určenie jednotkových cien (presné adresy objektov) a požadovaný formát určenia jednotkových cien a podrobného rozpočtu. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet (cenovú kalkuláciu), vrátane jednotkových cien bez a vrátane DPH do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Dodávateľ sa pred poskytnutím služby preukáže oprávnením na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.). |
5. Dodávateľ bude vykonávať predmet zmluvy spravidla v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6. Dodávateľ vyhotoví o každom odbornom zásahu Protokol o vykonaní OPaOS, ktorý bude obsahovať: označenie zmluvných strán, miesto výkonu, dátum vykonania, popis činností, ktoré boli vykonané, iné skutočnosti (odporúčania na opravy zariadení, výmenu náhradných dielov apod.), meno, priezvisko a podpisy zástupcov obidvoch zmluvných strán. |
7. V prípade, že dodávateľ zistí pri vykonávaní odbornej prehliadky nesprávnu manipuláciu alebo bežnú údržbu zariadenia, je povinný upozorniť objednávateľa na prípadné nedostatky alebo nesprávnu obsluhu zariadenia a poučiť ho o správnej obsluhe alebo bežnej údržbe. Bežnou údržbou sa rozumie najmä vykonávanie činností, ktoré si nevyžadujú odbornú údržbu alebo servis podľa návodu na použitie zariadenia. |
8. Po vykonaní OPaOS je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa predviesť prevádzkyschopnosť zariadenia, o čom zmluvné strany vykonajú záznam do Protokolu o vykonaní OPaOS. |
9. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa termín vykonania OPaOS minimálne 2 dni vopred a objednávateľ navrhovaný termín potvrdí (faxom resp. elektronicky), resp. sa dohodnú na inom termíne plnenia. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb pre jednotlivé objekty do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný dodržiavať stanovený prevádzkový režim v objektoch objednávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný vykonávať predmet zmluvy v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov zariadení. |
12. Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany a interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámil. |
13. DPH bude dodávateľ fakturovať v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov. V prípade zmeny sadzby DPH sa nevyžaduje úprava formou dodatku k tejto zmluve, ale dodávateľ bude automaticky účtovať výšku sadzby DPH platnú v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. |
14. Dohodnutá zmluvná cena je konečná a je zhodná s cenou ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy vrátane dodávky všetkých materiálov, dopravné a prepravné náklady, náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu z miesta realizácie, osobné náklady, náklady na odvoz a ekologickú likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii predmetu zmluvy. |
15. V prípade, že u objednávateľa pominie dôvod na vykonanie pravidelnej odbornej prehliadky a odbornej skúšky zariadenia (napr. z dôvodu jeho dlhodobej nefunkčnosti), alebo nastanú skutočnosti, v dôsledku ktorých sa zmení počet objektov objednávateľa, v ktorých je potrebné predmet zmluvy realizovať, je objednávateľ povinný o tejto skutočnosti informovať dodávateľa bez zbytočného odkladu po vzniku tejto skutočnosti, a to elektronickou formou na e-mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa, bez potreby vyhotovenia dodatku k tejto zmluve. |
16. Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dohodnutú cenu za vykonané servisné činnosti podľa tejto zmluvy na základe faktúry, vystavenej dodávateľom v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto zmluvou. Faktúru je dodávateľ oprávnený vystaviť na základe Protokolu o vykonaní OPaOS, potvrdeného zástupcom dodávateľa a kontaktnou osobou objednávateľa za príslušný objekt objednávateľa. Protokol o vykonaní OPaOS bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu faktúry dodávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len čiastkovú cenu za príslušné termíny, |
v ktorých vykonával dohodnuté činnosti podľa tejto zmluvy. |
17. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa dodania služby a bezodkladne ju doručí objednávateľovi. V prípade, ak je dodávateľ platiteľom DPH a vyhotoví faktúru s prenesením daňovej povinnosti, zaväzuje sa doručiť faktúru objednávateľovi najneskôr do 18. dňa od protokolárneho odovzdania a prevzatia čiastkového plnenia predmetu zmluvy. |
18. V prípade, že faktúry dodávateľa nebudú vyhotovené v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto zmluvou, objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi faktúru v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. V prípade vrátenia faktúry objednávateľom dodávateľovi, |
ktorý je zároveň platiteľom dane a vystavil faktúru s prenosom daňovej povinnosti, dodávateľ doručí opravenú faktúru objednávateľovi najneskôr do 20. dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo uskutočnené dodanie služby, ktoré je predmetom fakturácie. V prípade vrátenia faktúry, vystavenej bez prenesenia daňovej povinnosti dodávateľ doručí opravenú faktúru objednávateľovi najneskôr do 10 dní od jej vrátenia. |
19. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
20. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), a následne uplatnením ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b tohto zákona. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH. |
21. Objednávateľ má právo na náhradu škody vzniknutej z povinnosti podať dodatočné daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty, ktorá preukázateľne vznikla oneskoreným doručením faktúry vystavenej s „prenesením daňovej povinnosti“ v zmysle § 69 ods. 12, písm. j) zákona o DPH (t. j. po 18. dni nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bolo uskutočnené zdaniteľné plnenie, ktoré je predmetom fakturácie v prípade riadnej faktúry, resp. po 20. dni nasledujúceho mesiaca po mesiaci, |
v ktorom bolo uskutočnené zdaniteľné plnenie, ktoré je predmetom fakturácie v prípade opravnej faktúry). |
22. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom, a pohľadávky, ktoré mu vznikli z vlastnej činnosti, vrátane vyrubenej pokuty za podanie dodatočného daňového priznania a dodatočného kontrolného výkazu DPH z dôvodu preukázateľne oneskoreného doručenia faktúry vystavenej s prenosom daňovej povinnosti. |
23. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade: a) ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov, b) dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o výmaze dodávateľa alebo niektorého subdodávateľa dodávateľa z registra partnerov verejného sektora podľa § 12 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov |
verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“), |
c) dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o pokute uloženej dodávateľovi podľa § 13 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, d) ak je dodávateľ - partner verejného sektora viac ako 30 dní v omeškaní so zápisom novej oprávnenej osoby (§ 10 ods. 2 tretia veta zákona o registri partnerov verejného sektora), e) ak dodávateľ alebo subdodávatelia dodávateľa alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
24. V prípade, že nie je splnená povinnosť podľa § 11 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, alebo ak je dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti podľa § 10 ods. 2 tretej vety citovaného zákona, nie je objednávateľ v omeškaní, ak z tohto dôvodu neplní, čo mu ukladá táto zmluva. |
25. V prípade, ak objednávateľ nevyužije právo odstúpiť od zmluvy v zmysle § 15 ods. 1 zákona o registri partnerov verejného sektora, má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty zo strany dodávateľa vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny celkom. |
26. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
27. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
28. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, akéhokoľvek porušenia zmluvy, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail. |
29. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
30. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
31. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
32. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
33. V prípade, akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
34. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu tejto zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy alebo jeho častí prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby predmet zmluvy alebo jeho časti plnil sám. |
Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Zoznam subdodávateľov je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
35. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania tejto zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy, musí byť tento subdodávateľ odsúhlasený zmluvnými stranami formou písomného dodatku k tejto zmluve. O vstupe alebo zmene subdodávateľa je dodávateľ povinný bezodkladne informovať objednávateľa – najneskôr do 7 kalendárnych dní pred účinnosťou zmeny, |
pričom súčasťou oznámenia musí byť aj čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy ustanovené zákonom o verejnom obstarávaní. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20 % z celkovej ceny za plnenie predmetu zmluvy s DPH. |
36. Porušenie povinností v bodoch 1 – 35 Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2019 12:22 — 31.12.2020 12:22
1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Presne
6 203,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2019 12:23
11.12.2019 12:25
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2019 11:10 - Vstupná ponuka | 6 203,98 | € | Cena s DPH |
11.12.2019 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 831,74 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: