44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Dodávka potravín
Potraviny
Tovar, Služba
1. Dodávka potravín
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka potravín pre Objednávateľa. Dodávky potravín realizované vrátane dopravy na miesto Objednávateľa. |
Zabezpečenie prevádzky bufetu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vákuovo balená saláma Nitran 100g zloženie bravčové a hovädzie mäsa 95% | ks | 800 | ||
Vákuovo balená saláma Vysočina 100 g zloženie bravčové a hovädzie mäsa 95% | ks | 700 | ||
Vákuovo balená saláma Malokarpatská 100g zloženie bravčové a hovädzie mäsa 95% | ks | 600 | ||
Vákuovo balená dusená šunka 100g zloženie bravčové stehno min.71% | ks | 900 | ||
Termix čokoládový 90g zloženie tvaroh min. 48%, smotana min. 6,5% | ks | 800 | ||
Termix vanilkový 90g zloženie tvaroh min. 48%, smotana min. 6,5% | ks | 800 | ||
Čokoládový puding so šľahačkou 200g zloženie 75% čokoládový puding (mlieko, cukor, škrob, kakaový prášok 1,4%), 25% šľahačka (šľahačka 93%, cukor, mliečna bielkovina, sušené odstredené mlieko, sušená srvátka, zahusťovadlo agar agar) | ks | 600 | ||
Jogurt smotanový jahodový zloženie ovocná zložka min. 18%, záruka min.14 dní, tuk min. 2,4%, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120-150g | ks | 800 | ||
Jogurt smotanový čokoládový záruka min.14 dní, zloženie tuk min. 2,4%, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120-150g | ks | 700 | ||
Jogurt smotanový biely zloženie tuk min 3,1%, balenie 120-150g | ks | 600 | ||
Jogurt smotanový vanilkový záruka min.14 dní, zloženie tuk min. 2,4%, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120-150g | ks | 700 | ||
Acidofilné mlieko zloženie tuk min.3,6%, probiotická kultúra Lactobacillus acidophilus, bez príchute, balenie 200-250g | ks | 800 | ||
Syr karička trojuholník zloženie 25-65% tuku, 8ks v balení, bez príchute, balenie 100-140g | ks | 600 | ||
Syr karička črievko 100g zloženie obnovené odtučnené mlieko, syry, maslo, taviaca soľ: E452, mliečne bielkoviny, zahustená zakysaná srvátka, aróma, jedlá soľ, tuk v sušine 42%, bez pridaných konzervantov, farbív a stabilizátorov | ks | 800 | ||
Syr tavený (1ks 50g) zloženie tuk v sušine namjmenej 48% balenie 150g (3ks v balení) | ks | 400 | ||
Džús 1l Multivitamín 100% | ks | 300 | ||
Džús 1l Jablko 100% | ks | 300 | ||
Džús 1l Pomaranč 100% | ks | 300 | ||
Džús 250ml jablko 100% | ks | 500 | ||
Džús 250ml pomaranč 100% | ks | 500 | ||
Minerálna voda Magnesia 1,5l neperlivá | ks | 1500 | ||
Minerálna voda Magnesia 1,5l jemne perlivá | ks | 1500 | ||
Minerálna voda Rajec 0,7l jemne perlivá | ks | 500 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l perlivá | ks | 800 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l neperlivá | ks | 800 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l jemne perlivá | ks | 800 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l Extrakt gaštan | ks | 800 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l Extrakt materina dúška neperlivá | ks | 800 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l Extrakt brusnica | ks | 800 | ||
Minerálna voda Rajec 1,5l Extrakt púpava | ks | 800 | ||
Pepsi Cola 2l | ks | 500 | ||
Mirinda 2l | ks | 500 | ||
Sprite 2l | ks | 500 | ||
Schweppes tonic 2l | ks | 500 | ||
Čaj mäta 30g | ks | 200 | ||
Čaj jablko škorica 40g | ks | 200 | ||
Čaj citrón, zázvor 40g | ks | 200 | ||
Čaj ovocný záhradná zmes 40g | ks | 200 | ||
Čaj lesné plody 40g | ks | 200 | ||
Káva Nescafé Classic 200g Nestlé | ks | 200 | ||
Káva Poprad štandard 250g extra | ks | 200 | ||
Káva Nescafé 3 in 1 18g | ks | 500 | ||
Káva Nescafé 2 in 1 10g | ks | 500 | ||
Káva Nescafé Gold 200g | ks | 500 | ||
Cukríky Hašlerky originál 90g | ks | 400 | ||
Cukríky Anticol čierne ríbezle 50g | ks | 400 | ||
Cukríky Anticol med-citrón 50g | ks | 400 | ||
Cukríky Slávia furé 90g | ks | 400 | ||
Cukríky Bon Pari 90g Originál | ks | 400 | ||
Cukríky Jojo Mixle-pixle 90g | ks | 400 | ||
Cukríky Jojo Medvedíky 90g | ks | 400 | ||
Cukríky Snehulky 90g | ks | 400 | ||
Koko tyčinka 40g | ks | 600 | ||
Delisa mliečna 33g | ks | 300 | ||
Banán v čokoláde 45g | ks | 300 | ||
Romanca 40g | ks | 200 | ||
Piškóty detské 120g | ks | 100 | ||
BEBE sušienky čokoládové 65 g | ks | 500 | ||
BEBE sušienky brusnicové 36g | ks | 500 | ||
Bake rols pizza 80g | ks | 500 | ||
Bake rols syr špenát 80g | ks | 500 | ||
Bake rols soľ 80g | ks | 500 | ||
Bake rols slanina 80g | ks | 500 | ||
Sójové rezy 50g | ks | 400 | ||
Kakaové rezy 50g | ks | 400 | ||
Mila rezy 50g | ks | 800 | ||
Horalky 50g | ks | 800 | ||
Fidorka horká čokoláda 30g | ks | 800 | ||
Fidorka kokosová 30g | ks | 800 | ||
Marína keks 100g | ks | 400 | ||
Vesna 50g | ks | 400 | ||
Kofila 35g | ks | 400 | ||
Zlaté esíčka 220g | ks | 200 | ||
Disko sušienky s náplňou kakaovou 157g | ks | 100 | ||
Tic-tac mint/orange 16-18g | ks | 500 | ||
Žuvačky Orbit white/spearmint/kids dražé 14g | ks | 500 | ||
Májka paštéta 75 - 100g | ks | 200 | ||
Pali nátierka 75 - 100g | ks | 200 | ||
Bôčiková nátierka 75 - 100g | ks | 200 | ||
Svačinka 75 - 100g | ks | 200 | ||
Dezert Tatiana 140g | ks | 200 | ||
Dezert Sladká vášeň | ks | 200 | ||
Študentská pečať 180g | ks | 300 | ||
Toffife 100g | ks | 400 | ||
Merci 250g | ks | 400 | ||
Čokoláda Sladká vášeň 100g | ks | 400 | ||
Čokoláda Milka 100g | ks | 400 |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu. |
Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do Registra partnerov verejného sektora. |
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: |
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo |
trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, |
b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, |
c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, |
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, |
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, |
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, |
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, |
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. |
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti: |
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, |
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, |
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, |
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, |
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – výpis z obchodného registra, resp. živnostenského registra ak sa nejedná o právnickú osobu, |
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. |
Vyššie uvedené dokumenty je uchádzač povinný doložiť v origináloch alebo vo forme notársky overenej kópie. |
Vyššie uvedené dokumenty nemusí uchádzač preukazovať, pokiaľ je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a doloží potvrdenie o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov, nie staršie ako 1 mesiac. |
Ak hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 1. 12. 2019 nebude mať v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa vyššie uvedeného písmena b) a c) vykonanú predmetnú aktualizáciu v zozname hospodárskych subjektov, požiada verejný obstarávateľ uchádzača/záujemcu (zapísaného v ZHS) o doplnenie príslušného dokladu (nedoloženie takéhoto dokladu uchádzačom zapísaným v zozname hospodárskych subjektov priamo do ponuky nezakladá v takomto prípade dôvod na jeho vylúčenie). |
V záujme urýchlenia procesu navrhujeme, aby uchádzač/záujemca, ktorý ešte nebude mať vykonanú ex offo aktualizáciu v zozname hospodárskych subjektov, v prípade záujmu o účasť vo verejnom obstarávaní začatom po 1. 12. 2019 takýto doklad do ponuky priamo doložiť. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
1. Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, - telefónne číslo a email kontaktnej osoby. |
2. Potvrdenie o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov - predložiť ako online výpis nie starší ako 1 mesiac. |
3. Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR – povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh SR v zmysle zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov - kópiu. |
4. Čestné vyhlásenie, že Dodávateľ má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov. |
5. Výpis z Registra partnerov verejného sektora - predložiť ako online výpis nie starší ako 1 mesiac ku dňu predkladania ponúk. |
6. Jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávka na dodanie tovaru: |
1. Dodávateľ dodá objednávateľovi predmet zákazky na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej prostredníctvom e-mailu doručeného na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa alebo telefonicky. |
2. Objednávka Objednávateľa sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. |
3. Objednávka Objednávateľa sa považuje za doručenú momentom jej odoslania Dodávateľovi. |
4. Objednávka musí obsahovať: |
a. označenie Objednávateľa a Dodávateľa, |
b. uvedenie druhu a množstva tovaru , ktorý má byť dodaný, |
c. odvolávku, že objednávka je vydaná na základe zmluvy, |
d. dátum vystavenia objednávky. |
d. dátum vystavenia objednávky. |
Miesto, čas a podmienky dodania predmetu zákazky: |
1. Miestom dodania predmetu zákazky pri všetkých objednávkach bude sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním premetu zákazky. |
2. Objednávateľ je povinný doručiť objednávku vždy do 14:00 hod. popoludnia a Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar pri pravidelnej dodávke počas pracovných dní (pondelok - piatok) medzi od 06:30 hod. a 09:00 hod. dopoludnia nasledujúceho dňa. |
3. V prípade mimoriadnej situácie pri nepravidelnej dodávke je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi v dopoludňajších hodinách objednaný tovar v priebehu 3 hodín od momentu doručenia objednávky v čase počas pracovných dní (pondelok – piatok) od 07:30 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje operatívne reagovať na aktuálne požiadavky Objednávateľa v čase v pracovných dňoch do 15:30 hod. |
4. Dodanie predmetu zákazky bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky stravovania na základe objednávok, a to aj v minimálnych množstvách. |
5. Rozvoz tovaru nesmie byť v čase podávania obeda od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v 1. akostnej triede. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v neporušených obaloch, bez pachov a plesní a s dostatočnou minimálnou trvanlivosťou. |
9. Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru s vyznačením gramáže a doby spotreby a dodaný v prepravnom prostriedku, ktorý zodpovedá hygienickým požiadavkám na prevoz takéhoto tovaru. V prípade, že dátum spotreby nie je možné uviesť na obale dodaného tovaru, je Dodávateľ povinný uviesť dátum spotreby dodaného tovaru v dodacom liste. |
10. Pri dodávke tovaru Dodávateľ predloží zoznam látok vyvolávajúcich alergiu vzťahujúcich sa na predmet zákazky a doklad o krajine pôvodu, uvedie dovozcu a ďalšie náležitosti podľa príslušných právnych predpisov. |
11. Dodávateľ je povinný v odôvodnených prípadoch na pokyn Objednávateľa strpieť a zabezpečiť na vlastné náklady kontrolu nezávadnosti dodávaného tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality tovaru na náklady Dodávateľa. |
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru alebo vrátiť ho Dodávateľovi na náklady Dodávateľa v prípade, že sa dodaný tovar nezhoduje s objednávkou, akosť a kvalita dodaného tovaru nezodpovedá požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách, dodané množstvo tovaru nesúhlasí s údajmi uvedenými na dodacom liste alebo na faktúre Dodávateľa, došlo k zjavnému poškodeniu tovaru počas prevozu, alebo ak nebol tovar dodaný v stanovenom termíne. |
13. Pri dodaní predmetu zákazky Dodávateľ je povinný vystaviť samostatný dodací list, na ktorom oprávnený zástupca Objednávateľa svojim podpisom potvrdí prevzatie predmetu zákazky. |
Cena a platobné podmienky: |
1. Cena za obstarávaný predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa, ktoré má v súvislosti s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania. To znamená, že cena musí byť konečná a Dodávateľ musí do nej zahrnúť aj dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie a pod. Cena sa nedá meniť žiadnym dodatkom ku zmluve ani iným spôsobom. |
2. Objednávateľ neposkytuje za dodanie tovaru zálohové platby. |
3. Objednávateľ uhradí cenu za dodanie tovaru prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu na základe vystavenej faktúry Dodávateľom na číslo účtu v nej uvedené. |
4. Faktúry vystavené Dodávateľom musia obsahovať všetky náležitosti v súlade s príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi na doplnenie/opravu. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
5. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. |
6. Splatnosť faktúr za dodanie predmetu zákazky bude 20 dní odo dňa doručenia faktúry za predmet zákazky Objednávateľovi, najneskôr však do 30 dní odo dňa dodania predmetu zákazky a 10 dní odo dňa doručenia faktúry za vybranú potravinu, pričom vybranou potravinou sa rozumie potravina určená na okamžitú spotrebu, najneskôr však do 15 dní odo dňa dodania vybranej potraviny. |
7. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu Objednávateľa. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky. |
Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zodpovednosť za vady a záruka: |
1. Dodaný predmet zákazky nesmie mať v čase odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) dátumu spotreby. |
2. V prípade, že Dodávateľ dodá predmet zákazky s vyčerpaným dátumom spotreby o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto predmet zákazky späť Dodávateľovi na jeho náklady. |
3. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného predmetu zákazky, Dodávateľ je povinný takýto predmet zákazky bezodkladne nahradiť čerstvejším, v rovnakom množstve a druhu ako znela čiastková objednávka. |
4. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku za akosť v dĺžke jeho minimálnej trvanlivosti. Zárukou na akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že predmet zákazky bude po dobu záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté inak obvyklé vlastnosti. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie záručnej doby alebo doby trvanlivosti na obale predmetu zákazky. |
5.Vady predmetu zákazky (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje Objednávateľ ihneď písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca dátumu spotreby predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný do 14 dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko Objednávateľovi. |
7. V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie chýb bezodkladne, t.j. aj v ten istý deň, aby bola zabezpečená strava pre pacientov a zamestnancov a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od Objednávateľa. |
8. Reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo predmetu zákazky, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným predmetom zákazky. Spolu s reklamáciou je Objednávateľ povinný doručiť Dodávateľovi aj reklamovaný predmet zákazky. |
Zmluvné pokuty, sankcie a úroky z omeškania: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ môže: |
1. ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
2. v prípade omeškania Dodávateľa s dodávkou tovaru má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z hodnoty nedodaného tovaru, |
3. v prípade omeškania Dodávateľa s vybavením reklamácie má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej ceny reklamovaného tovaru, |
4. v prípade nedodania predmetu zákazky v požadovanej akosti, v požadovanom množstve a v stanovenom termíne je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie týchto povinností zmluvnú pokutu vo výške 150,- € a Objednávateľ má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute, |
5. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
- dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
1. s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
2. s OPET-om, |
3. s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy: |
- ukončenie zmluvy môže nastať: |
1. riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
2. dohodou zmluvných strán, |
3. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v Registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
4. doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy, |
- podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 požadované množstvo uvedené pri položkách
29 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2019 08:26
12.12.2019 09:30
12.12.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2019 15:46 - Vstupná ponuka | 29 400,00 | € | Cena bez DPH |
12.12.2019 06:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 399,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: